Hakutulokset

  1. Valkovuokko-72

    Myöhäinen keskenmeno

    Voimia teille kaikille pikkuisenne menettäneille :hug: Oma enkelityttöni syntyi rv 20+3 viime keväänä, surun kanssa opetellut elämään vaikka raskasta se on ollut.
  2. Valkovuokko-72

    kuolleiden vauvojen synnyttäminen ennen 20 raskausviikkoa

    :hug: Sinulle ja paljon jaksamista...oman enkelini synnytin keväällä rv 20+3 ja vasta nyt suurin suru hellittänyt, mutta ikävä on ikuinen
  3. Valkovuokko-72

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

    Alisa Paljon Onnea :heart: Silent whisper Mut voi poistaa listalta Kaikille tasapuolisesti lähettelen kovasti plussatuulia, toivon sydämestäni että pääsette täältä pinosta pian pois.Itse jatkan matkaa elämässäni eteenpäin, hyväksyneenä sen että meidän yritys oli tässä ja olen...
  4. Valkovuokko-72

    Korjatut veroehdotukset, koskas tulee?

    Eilen soitin verovirastoon samaa asiaa ja virkailija kertoi että syys, lokakuussa.
  5. Valkovuokko-72

    ANteeksi, itse sorrun nyt kyselemään auki olo aikoja...Trio / Syke

    Elokuun loppuun asti kaupat on sunnuntaisin auki, myös kauopakeskukset.Eli eiköhän näin Lahdessakin...
  6. Valkovuokko-72

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

    EMPUU Voi Onnea!Ihan mahtava uutinen :heart: MINKY Mullahan km:n syy oli kohtutulehdus :( mutta koska se oli raskausaikana niin mun oireethan saattaa olla ollet eri kuin sun, siitä johtuen.Mulla oli supistuksia, veristä/verislimaista vuotoa ja ekassa tulehduksessa lämpöä, ei muuta.Sain...
  7. Valkovuokko-72

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

    Mistä te ootte ovistikkuja tilanneet, haluaako joku suositella mistä saisi edullisia ja nopeasti?
  8. Valkovuokko-72

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

    :wave: Mukana ikävä kyllä vielä syyskuussakin. Tänään kp 1 ja nyt on kiertohaitari sitten venynyt entisestään.Ennen aina kellontarkasti ollut 28 ja nyt myöhäisen km:n jälkeen 32 ja nyt 26 :x Toisaalta hyvä että alkoivat aikasin, eipä tarvinnut jännätä kauaakaan mutta täytyy varmaan ottaa...
  9. Valkovuokko-72

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

    HAPPIHYPPY Mulla oli myös viimesimmässä raskaudessa ihan alusta asti hieman vuotoa niihin aikoihin kun menkkojen olisi kuulunut alkaa.Lopulta selvisi että oli etinen istukka joka aiheutti vuotoa, eikä sinänsä vaarallista.Olisin tosin joutunut synnyttämään jo rv 34 jos niin pitkälle olisi päästy...
  10. Valkovuokko-72

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

    Paljon onnea plussanneille :heart: TILLUKAS Kyllä suru voimistuu erityisesti kun näkee kuinka toisinkin voisi olla :| Edelleen vauvamasujen näkeminen sattuu vaikka mullakin kohta 3 kk km:sta (rv 20+3)takana.Tärppionnea! ZANZ Toivotaan että menkat pian alkavat, tuo odottaminen on niin...
  11. Valkovuokko-72

    Häälahjaksi rahaa tilille, paikalle mennessä mukana kortti, mutta mitä laittaa tekstiksi korttiin? Siis pieni maininta tilille "si

    Meidän hääkortteihin vieraat olivat laittaneet tekstin tyyliin "olemme muistaneet teitä häätilin kautta" tai " olemme laittaneet xx? häätilillenne pienien unelmien toteuttamiseen".
  12. Valkovuokko-72

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

    Onnea kaikille plussanneille :flower: :) Meillä on pupuiltu ahkeraan, vaikka mulla oli tietenkin just nyt oviksen aikaan vatsatauti ja sanoin miehelle eilen että taitaa rakastaa mua tosiaan kun siitä huolimatta uskalsi tulla lähelle :D Tää mahdollisuus kun vain kerran kuussa niin ei auta...
  13. Valkovuokko-72

    Mikä on sopiva summa häälahjaksi ystäväpariskunnalle?

    Musta myös 50? on soppeli.
  14. Valkovuokko-72

    Keskenmeno tuli :(

    Lämmin voimahali Hertalle :hug: Menetin oman pikkuiseni rv 20+3 reilu pari kuukautta sitten ja uskon tietäväni mitä tunteita käyt läpi :( Anna itsellesi ja surulle aikaa, kaikki tunteet ovat sallittuja.Jaksamista...
  15. Valkovuokko-72

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

    Nyt ne sitten alkoi =) No saimpahan syyn ärtymykseen.Täytyyköhän munkin alkaa nyt ovista seurailemaan/tikuttamaan, kun kierto näin pitkittynyt!
  16. Valkovuokko-72

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

    HARAKANHATTU Varovainen :hug:Mullakin oli tästä km:stä aluksi vain haalea haamu mutta jo pari päivää myöhemmin testasin uudelleen ja silloin selvä+Huomista odotellen... SILENT WHISPER Koitan nyt viikonloppuun odotella uudelleen testaamisen kanssa, ihan pettymyksen välttämiseksi.Vaikka...
  17. Valkovuokko-72

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

    SUN RISE Mun kiertopäiviin pieni korjaus :) Tänään on jo kp 32 Onnea kaikille joilla nyt alkaneet menkat ja tärppiä oviksen bonganneille! Menkkoja ei vieläkään :| Vatsaa nippaillut kyllä useampana päivänä siihen malliin että alkais mutta koska mulla Flagylkuuri(puikkoina) niin se aiheuttaa...
  18. Valkovuokko-72

    keskenmeno

    Voimia ja osanottoni teille TIUHTI ja ELISA42 :hug:
  19. Valkovuokko-72

    Näkeekö mistään la-su säätä?

    http://saa.fi.msn.com/tenday.aspx?wealocations=wc:29998&q=Savonlinna%2c+It%C3%A4-Suomi+forecast:tenday
  20. Valkovuokko-72

    Millaiset ensimmäiset menkat KM jälkeen?

    Silent whisper Mulla ekat menkat kp32(normaalikierto 28) ja nyt toisia odottelen kp 30.Taitaa olla normaalia että ekat kierrot hieman venähtävät :|

Yhteistyössä