Hakutulokset

  1. T

    Kevätsekundat 2010

    Tää ketju on tainnut hyytyä, eikös nyt ole jo kevät? Mun piina päättyi positiivisesti, yksi 8 soluinen siirrettiin ja kaksi hyvää meni pakkaseen. Tein veritestiaamuna kotitestin, joka näytti plussaa. Ja siitä samasta lähdin heti klinikalle veritestiin, joka vahvisti plussan. The piina on...
  2. T

    Kevätsekundat 2010

    Tää oli eilen punktiossa, ja siitä olen jo toipunut hyvin. Maanantaina olisi siirto, hiukka jännittää mikä on saldo ja saadaanko edes mitään siirrettävää. Eli ensi viikolla alkaa sitten The Piina, saakos täältä ketään piiniskaveriksi? Pahoittelut Margit74, tuttu tunne, tsemppiä!
  3. T

    Kevätsekundat 2010

    Varhaista laskiaistiistaita! Täällä alkoi eilen tapahtumaan, eka piikki meni vatsamakkaraan ja samalla alkoi suuri toivo, että josko se olisi nyt tämä kerta:) Täällä on aika hiljaista, mutta kevät lähenee, niin eiköhän monella ala tapahtumaan. Luppis:pidetään peukkuja että pääset tositoimiin...
  4. T

    Kevätsekundat 2010

    Kivasti on ketjuun tullut porukkaan, niin kiva ja kiva.. Meillä olisi tällä viikolla pitänyt alkaa hommat tai siis mulla pistokset, mutta työesteiden takia jouduimme siirtämään asiaa kuukaudella. Harmittaa kovasti, mutta ei voinut muuta tehdä. Sela: ihan käsittämätöntä lukea että yhä...
  5. T

    Kevätsekundat 2010

    Hei! Tosi kiva ketjun aloitit. ON: meillä tyttö 1/2008, sai alkunsa 3 ivf:stä. Kakkosta yritetty hetimmiten kotikonstein, mutta ei meille luomuvauvaa tule. Hoidot aloitettiin samassa klinikassa missä tyttö sai alkunsa keväällä 09: 2ivf ja 1PAS, joista siis negaa. 3ivf alkanee näillä...
  6. T

    Kaksivuotiaan nukahtamisongelmat - ihan jotain järkkyä

    Ensiksi ma-mi, ethän sinä paska äiti ole. Toiseksi, mun ymmärykseni mukaan nämä lapset käyttäytyvät joskus niin ihmeellisesti tai siis ainakin meidän tyttö:) Välillä on niin helppo, mukava ja positiivinen ja sitten taas toisinaan oikukas kuin äitinsä. Uskon että kun vaan toimii tilanteessa...
  7. T

    Päiväkoti, paha paikka?

    Kyllä päiväkodit ovat pääsääntöisesti ihan hyviä paikkoja. Eihän noista kouluistakaan koskaan tiedä millaisia ovat, saati aikuisten työpaikat. Itsellä siis hyviä kokemuksia, lapseni on aloittanut nyt syksyllä päiväkodissa, ikävää vaan on ollut sairastumiset. Lehtiä kun lukee, kun nyt ajattelee...
  8. T

    PIINAILIJAT

    ellu-74 pahoitteluni ja hyviä jatkoja. täällä tänään melko normaali päivä, tosin en ole paljoa ehtinyt miettimään tätä asiaa. mun mottoni on aina ollut näissä piinauspäivissä että pyrin elää elämääni niinkuin elän normaalistikin, meinaan tämä on jo kuudes siirtoni. en jaksa varoa kaikkea,vaan...
  9. T

    PIINAILIJAT

    Sunflower-79, mielenkiintoista, en tiedä miksi. Mulla vauvanalkualkio oli 3pv ikäinen, johtuisiko siitä. Vai olisiko hoitopaikoilla eri käytänteet tässäkin?? Itse en meinaa tehdä testiä ennen maanantaista verikoetta, mikäli menkat eivät ala ennen sitä. Tähtisilmä79, minäkään en osaa sanoa...
  10. T

    PIINAILIJAT

    Täällä alkaa epätoivo jo voittaa, on meinaan ihan järkyn menkkamainen olo:( Tänään vasta pp8, en muista miten ennen on ollut, mutta muistelisin ettei näin oo ollut aikaisemmin. Kukas meistä on testaamaassa ekana, ihan luvalla? Mulla veritesti maanantaina.
  11. T

    PIINAILIJAT

    Täällä ei ole ollut mitään kiinnittymisvuotoa. Olo on sellainen että menkat alkaa tässä kohta, ei kiva ei. Tulisi vaan maanantai, niin pääsisi tästäkin piinasta, tsemppiä kaikille:)
  12. T

    PIINAILIJAT

    PP 6 lähenee loppuaan, eikä mitään raportoitavaa. Vatsa on kyllä turvonnut, johtuen lääkkeistä, epämukava olo. Voi että, täällä on paljon piinailijoita, ihanaa että tulee plussia:) Ihan alkaa jännittämään!!
  13. T

    PIINAILIJAT

    Minullakin pp5 eikä juuri mitään tuntemuksia.. Myös luovuttamisen meininkiä ja vahvaa tunnetta ettei tästä tule mitään. Ei voi kuin odottaa. Tsemppiä:)
  14. T

    Löytyykö täältä tällaista tapausta?

    Hei! Onko täällä ketään, joilla jo yksi (tai useampi) hoidoilla saatu lapsi ja jotka ovat uudella hoitokierroksella? Itse olen siis onnellisesti yhden saanut, 4. ivf:llä, tyttö nyt siis 16kk vanha ja uusi hoito on juuri alkanut. Kaipailisin kovasti vertaistukea vastaavassa tilanteessa olevilta...

Yhteistyössä