Hakutulokset

  1. miirikki

    Keksikää joku hyvä lahjaidea 1-vuotiaalle pojalle, hinta saisi olla max.50€ ja ei mitään hittilelu välttämättä

    Joo tätä kai meinaat, on tosi kiva! FISHER-PRICE Learning Puppy
  2. miirikki

    Keksikää joku hyvä lahjaidea 1-vuotiaalle pojalle, hinta saisi olla max.50€ ja ei mitään hittilelu välttämättä

    Mä tykkäisin tästäkin :) Traktori-reppu keltainen - Vipanat
  3. miirikki

    G: Montako lapsesi nimistä löytyy Suomen maasta?

    Meidän pojalla on ihan oma nimi, ainoa laatuaan :)
  4. miirikki

    Kuinka saisin lisättyä rintamaitoni määrää (hurrrjasti) ?

    Heippa Tömpsis ja Ruutinen :wave: Meillä pojalta leikattiin jo laitoksella kielijännettä ja silti se on hiukan kireä, kielen pää jää silleen sydämen muotoon. Th neuvolassa sanoi että se venyy vielä itsekseen ja kun imetys sujuu niin ei hätää, MUTTA se saattaa aiheuttaa ongelmaa...
  5. miirikki

    Rokotuksista kieltäytyjät?

    *merks*
  6. miirikki

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Nyt taitaa kaikki syyskuiset olla maailmassa? :heart: Paljon onnea kaikille! :flower: miirikki ja pööpö 5vkoa
  7. miirikki

    tyttö 4v ja päivän parhaat

    Täällä myös 4v. tyttö. Toissailtainen keskustelu: 4v. -Äiti, sataako nyt? ä -Ei sada. 4v. -Mistä sä tiedät? ä -Mä tunnen sen. 4v. -ai otsalla? ä -No joo-o. 4v. -Kun mä laitan mun kielen taivaan alle, niin mä tunnen sataako. :heart:
  8. miirikki

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Nessu86 ja Liinukka81 Viimeiset odottajat? Koittakeehan puskea ne vauvanpallerot pihalle. Helpommin sanottu kuin tehty :D Ei enää montaa päivää ja teilläkin se vauva-arki alkaa :) Mopotytölle onnittelut pienestä hemmosta :flower: Kuulaita syyspäiviä kaikille! miirikki ja pööpö eilen...
  9. miirikki

    Helsingin ja lähiseudun mammalomalaiset (ent. tulevat mammalomalaiset helsingistä)

    Onnea Maaritille pikkuisesta ihanuudesta :flower: :heart: Hyvää viikonloppua kaikille ja koitetaanhan taas pitää kokoontumisajot jossain päin :)
  10. miirikki

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Onnea Kiippu tytöstä :flower: Vihdoinkin! Vieläkö täällä on syyskuisia jakaantumatta? Ei kai enää? :O Tulkaahan kirjoittelemaan kerhon tai fb:n puolelle kuulumisia! :) miirikki ja pööpö 4vkoa 1pv
  11. miirikki

    Helsingin ja lähiseudun mammalomalaiset (ent. tulevat mammalomalaiset helsingistä)

    Voi vitsi, kiva ois lähtee vähän kaupoille ja Hulluille myös, mutta mulla on sen verran vielä flunssaa etten taida viitsiä... Ja taitais olla aika itsemurha lähtee sinne Hulluille 2 lapsen kanssa :D saa sen hermon menemään paljo pienemmälläkin ;) Mä sain esikoisvapaan päivän tänään, kun...
  12. miirikki

    karamelli kysymyksiä

    Vaaleanpunaisia on ainakin Fazerin Geishat, meillä oli niitä tytön nimiäisissä :)
  13. miirikki

    Voiko Ora terrasta tai Brio Race- kuomurattaasta käännettyä istuimen molemmin päin?

    Ne on sellaset suht kovat, eli ei mitkään ilmakumipyörät. Hyvin rullaa ainakin asfaltilla ja kauppakeskuksissa :D Kannattanee käydä liikkeessä kokeilemassa? Mä en vaihtais mistään hinnasta enää pois noita kääntyviä eturenkaita, on ne niin ketterät. Mutta makuja on monia :whistle:
  14. miirikki

    Imetyksen jälkeen..

    Mulla myös, ja itseasiassa imetysten välilläkin ihan vaan kun ajattelee/katselee tuota nyyttiä niin rinnoissa alkaa kihelmöimään. Hassua, mutta kai se liittyy maidon erittymiseen tms.?
  15. miirikki

    Voiko Ora terrasta tai Brio Race- kuomurattaasta käännettyä istuimen molemmin päin?

    Joo jousitusta noissa ei juuri ole, se kannattaa ehkä huomioida jos asuu syrjässä ja kulkee paljon hiekkateillä. Meillä noi toimii hyvin kun asutaan pk-seudulla ja vaikka noiden takarenkaiden väli on suuri, niin mahtuu mun onnettoman pienen kotteroauton takakonttiin kuitenkin kasattuina ;) Mun...
  16. miirikki

    Mitä ihmettä tämä voi olla lapsen käsivarressa?? *KUVA*

    No ainakaan hydrocortison-voidetta ei saa laittaa ns. avonaiseen, erittävään haavaan, joka tuo märkärupi on.... Itse olen saanut reseptillä märkärupeen Fucidin-voidetta, jossa voidepohja on eri (vaseliini).
  17. miirikki

    Voiko Ora terrasta tai Brio Race- kuomurattaasta käännettyä istuimen molemmin päin?

    Jos Brioista tykkäät niin kurkkaas nämä :) Meillä on nämä vastasyntyneellä (vaunukopalla) ja oon tykännyt. Osta Hobby Hallista: BRIO Sing 2011 -rattaat, ruskea/hopea
  18. miirikki

    Mitä ihmettä tämä voi olla lapsen käsivarressa?? *KUVA*

    Märkäruvelta näyttää, kutiseeko? Märkärupeen ei saa laittaa kortisonia, laita bacibact-voidetta.

Yhteistyössä