Hakutulokset

  1. V

    Tyttö,

    Onko mitään laulua mikä olisi tytölle tarkoitettu? Laulun pitäisi olla äidiltä tytölle... En löydä kun näitä isän tyttö ym... Kiito :flower:
  2. V

    Äitiysraha

    Missä vaiheessa saitte ekat äitiysrahat? Kun mulla tulee vasta päivää ennen laskettua.. Ihmettelen vaan :/
  3. V

    Auttakaahan.

    Kertokaa joku hyvä lastenvaunu liike Helsinginistä tai helsingin läheltä? Kiitos :flower: :hug:
  4. V

    apua tyhmälle :D

    Eli mitä meinaa vakinainen asuinkunta ? :ashamed:
  5. V

    Sikainfluenssarokotus

    Kävin tänään neuvolan yhteydessä ottamassa rokotuksen, käsi todella kipeä ja voi kuulemma jatkua montakin päivää. Muut täällä ottanut?
  6. V

    Apua Viisaammilta ;)?

    Missä vaiheessa raskautta äitiysrahaa alkaa saamaan? ja kuinka paljon
  7. V

    Saa onnitella;)

    Saatiin tietää viime viikolla että on pieni prinsessa tulossa :heart:
  8. V

    Auttakaa!!!!

    Miten kerhoihin voi hakea jäsenyyttä?
  9. V

    Potalle...

    Minkä ikäisenä teillä alettu opettaa potalle?
  10. V

    LA 2010

    Onko täällä muita kenellä lakettu aika 2010? =)
  11. V

    Tohkeissaan

    Oon ihan tohkeissani, kohta on puolet raskaudesta läpi käyty =) Eli tänään alko 16 viikko
  12. V

    Kerhot.

    Miten voi hakea jäsenyyttä kerhoihin?
  13. V

    Synnytyspelko

    Mulla on kamala huoli ja pelko synnytyksestä.. :ashamed: Mikä auttaa pelkoon? kokemuksia tai jotain... pää tässä vielä menee ihan sekasin kun miettii mitensynnytys menee...
  14. V

    Isät mukana

    [i]Mites teillä ollut isät mukana raskaudessa? =)
  15. V

    Suunniteltu raskaus 16 vuotiaana

    Haluaisin kuulla vähän muiden mielipiteitä ns. "teiniraskauksista". Olen 16-vuotias kun lapseni syntyy ja täytän sinä vuonna 17 (LA 2.3.2010) Olen kyllästynyt kuuntelemaan muiden äitien valitusta nuoresta iästäni, koska raskauteni oli suunniteltu ja olen muutenkin vastuuntuntoinen. Lopetin...

Yhteistyössä