Hakutulokset

  1. V

    Helmikuun helmet 2013

    Hei! Pitkästä aikaa. Arki on lähtenyt jotensakin rullaamaan, ehkä. Olen jo ihan täysillä mukana noissa kotitöissä, oikeastaan teenkin jo suurimman osan. Mies käy vielä toistaiseksi hoitamassa kauppa-asiat ja kuskaa poikaa partioon kerran viikossa. Mutta muuten kyllä taidamma olla jo arjessa...
  2. V

    Helmikuun helmet 2013

    Väsyttää, mutta ei tule uni. Lapsetkin jo ihmetteli, että miks äitillä on niin punaiset silmät...tuli yks satu mieleen... :D Yöllä sitten koisataan, varmaan niin sikeetä, että harmittaa sitten nousta. Vaipparallia vielä miettivien ja odottavien, niin ihan jos mietitte paljonko vaippoja...
  3. V

    Mitkäs ruoka aineet äidin ruokavaliossa aiheuttikaan ilmavaivoja vauvalle?

    Meillä taitaa olla kans tuo ruisleipä, että aiheuttaa ilmavaivaa vauvalle. Pitää vielä kokeilla, parin päivän päästä uudestaan. Näkkäristä sama juttu.
  4. V

    Helmikuun helmet 2013

    Enkä jaksa lakata ihmettelemästä tuota Neiti-81 tuottamaa maitomäärää :D Uskomattomalta kuulostaa vielä tuo määrä, mitä saat lypsettyäkin vielä, vaikka kahta imetät. Mahtavaa! Hyvät on imuärsykkeet ;)
  5. V

    Helmikuun helmet 2013

    MrsR, sympatiat sulle! Mie jo ajattelin, että meidän viime öinen ähinä oli jotain mahotonta, mutta jos oot päässyt vasta seiskalta nukkumaan, niin ei käy kateeksi. Meillä oli ilta ja yö yhtä ähräystä. Mutta olen kyllä itse nukahdellut vauvan viereen tämän tästä, että ihan unettomana en ole...
  6. V

    Helmikuun helmet 2013

    Käytiin sittenkin ulkona :) Niin mahtava ilma, ettei sitä voinut jättää hyödyntämättä. :cool: Reilu tunti oltiin taas. Meillä vain meinaa kitissä tuo tuolla vaunuissa, sitä kyllä tapahtuu muutenkin päivisin. Ei ole mitään hätää, ei herää eikä huoli tuttia. Jatkaa vaan sitten unia kunhan pääsen...
  7. V

    Helmikuun helmet 2013

    Ja se siitä ulkoilemisesta...meillä oli pakkasta tänään niin paljon reilummin, että mies sanoi jo aamulla, että tänään ette sitten ulkoile. Harmittaa vaan kun tuolla ois nyt sen -10, kun katsoo tuota auringon puoleista mittaria...No huomenna sitten taas :) Ekat d-vitamiinit annettu. Tai siis...
  8. V

    Helmikuun helmet 2013

    Ekat ulkoilut tehty! Jippii! :wave: Oltiin pihalla vauvan kanssa reilu puolisen tuntia, sitten mulla alkoi jo tylsistyttään ja vauva välillä kitisi vaunuissaan, niin tultiin sisälle. Ja samoilla unilla on neiti vielä tuolla :). Varmaan mukavan lämmin kun on vielä kaikki vaatteet samassa...
  9. V

    Helmikuun helmet 2013

    Mie oon pakkomielteinen jo tuon imetyksen kanssa!!! |O :headwall: Täällä vaan istun koneella surffaamassa ja lukemassa noita imetysjuttuja. Mun elämään ei nyt näköjään muuta sovi.... :'( Toivottavasti vauva tykkää nukkua vaunuissa sitten ulkonakin kun ensi viikolla aloitellaan....Että saan...
  10. V

    Helmikuun helmet 2013

    APUA! Meillä kakataan joka hetki! :O Siis sitä tulee koko ajan. Jos ei ihan vaipallista kuitenkaan joka kerta, niin märkiä, 2€ kolikon kokoisia pieruja tulee ja sekös harmittaa. Onko tää nyt jotain allergiaa? Voiko tuo olla merkki sellaisesta? Koko eilinen iltapäivä ja ilta meni kakatessa, ja...
  11. V

    Helmikuun helmet 2013

    Adora:wave:, todellakin, mikä sattuma, että samalle päivälle syntyivät! :D Mietinkin tuossa jos laittaisi vauvalle lempinimeksi Fredrika, noin niinku Runebergin Fredrikan mukaan :) Kun nimi on vielä todellakin hakusessa, mies ei kelpuuta mitään mitä olin itse ajatellut. Olikhan meillä tyyntä...
  12. V

    Helmikuun helmet 2013

    Äiti maa, mie mietinkin, että mistä ihmeestä sie olet tuttu! :) Mutta siehän sen sanoit, sieltä kuumeilijoiden puolelta. Tuon julkisesti imettämisen suhteen olen vielä harjoittelija. Kotona ollessa on ihan sama kuka on kylässä niin kyllä mie tarjoilen tissi paljaana ruokaa. Mutta tosiaan...
  13. V

    Helmikuun helmet 2013

    Hei Helmikuiset! Saanko liittyä seuraanne? Minä myös odotusajan keskustelin tuolla tammikuisissa, mutta meidän tyttö päätti yksiönsä olevan paras paikka ja hän viipyikin siellä helmikuun 5. päivään asti. Olisko lie vieläkään tullut meitä ihastuttamaan, mutta käynnistys teki tehtävänsä. Muut...
  14. V

    Imetys ja epävarmuus

    Hei! Onkohan muita, joilla on epävarma olo imetyksen suhteen? Minulla on viikon vanha tyttö tuolla tuhisemassa, ja neljäs lapsi on meille. Ensimmäistä kertaa meillä ei ole mitään muuta ruokintaa käytössä kuin rintamaito eli imetän. Aikaisemmilla kerroilla on ollut omat syynsä miksi laps on...
  15. V

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Hei! Tyttö syntyi 5.2. klo 13.42, mitat 3980g ja 50cm. Eli edellispäivän ultralla annettu kokoarvio ei mennyt ihan metsään, sehän oli siis 4012g. Käynnistykseen siis meni ja kalvojen puhkaisulla lähdettiin liikkeelle. Ensin minua valmisteltiin vesiperäruiskeella. Siitä sitten saliin, jossa...
  16. V

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Rv 41+4 ja tänään mennään! Supistukset loppui eilen kuin seinään, yöllä muutama tuli, mutta todella sikeästi olen taas nukkunut. Jännittää niin, että välillä tulee väristyksiä :) Eli käynnistys on tänään, kalvojen puhkaisulla. Pitäkää peukkuja, että se riittää. :heart: Vilipi ja Tyyne 41+4
  17. V

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Polilla käyty ja nyt supistaa! Jippii! Ekaa kertaa kunnolla. Arvatkaa vaan kun alkoi jännittämään, tai sitten se oli jännityksen purkautumista, sisätutkimuksen jälkeen, kun iski ne ensimmäiset supistukset jotka oikeasti sattuivat. Ääni värisi ja taisipa muutama kyynelkin tirahtaa.... :) Mutta...
  18. V

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Huomenta! Tänään sitten se jännitetty äitipolikäynti, yliaikakontrolli. Saas nähdä mitä siellä sanotaan. Veikkaisin kyllä, että kotiudutaan vielä ja pääsen illalla hyvinkin vielä imetystukiryhmän tapaamiseen :) Huonosti nukuttu yö takana. Tai no voikohan sitä sellaiseksi sanoa, jos nukkui ne...
  19. V

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Kiitos Pisang! :D Meidän sairaalassa ei vielä ole mahdollista tuo polikliininen synnytys, mutta olen useilta kuullut, että sitä odotetaan ja toivotaan mahdolliseksi. En sitten tiedä kuinka siihen suhtaudutaan jos synnyttäjä on jostain Karigasniemeltä tms. että sitä kotimatkaa tulisi heti useampi...
  20. V

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Kiitos turvotusvastauksista! Sitä vessassa istumistahan se tietenkin taitaa tulla olemaan...Onneksi en ole koskaan vierastanut niitä sairaalavaatteita, ei omat vaatevarastot riittäisi, jos niitä pitäisi laitoksella alkaa vaihtamaan hien takia. Ostin jo uuden dödönkin mukaan sinne, jos sillä...

Yhteistyössä