Hakutulokset

  1. M

    <font color=green> Etsin ystävää - pino 2

    ystäviä kaivataan alueella espoo-nummela-lohja akselilla.olen 29v kahden pojan (4 ja 7v) äippä armi_ko77@msn.com<br><br>
  2. M

    Espoolaiset äidit pinoon

    [ jos kaipaat juttuseuraa / leikkiseuraa pojalle niin aika lähellä asun minä,kivenlahdessa.pistä viestiä jos haluat. ( armi_ko77@msn.com ) quote title="28.12.2004 klo 22:14 Minka kirjoitti"] Itse olen 27v ja poika täyttää toukokuussa 3v. Asutaan Matinkylässä, muutettiin marraskuussa, joten...
  3. M

    Espoolaiset äidit pinoon

    tääl yksi lisää ilmoittautuu mukaan. 2 poikaa 3 ja 6 v,itse 28v.asustan kivenlahdesta viestiä voi laittaa tai meseen lisätä armi_ko77@msn.com
  4. M

    Espoolaiset äidit pinoon

    äiti 28 pojat 3 ja 6 v,kivenlahdessa asutaan. armi_ko77@msn.com
  5. M

    mesekavereita kaipailen.

    armi_ko77@msn.com 2 poikaa,3 ja 6 v
  6. M

    Espoon Kivenlahti ja lähiympäristön äidit

    moikka kaikki. olen muuttamassa kahden poikani ,3v ja 6v ,kivenlahteen.uudet ystävät tervetulleita.tykkään käydä salilla aika paljon ,joten sinnekkin seura tervetullutta. meiliä voi laittaa armi_ko77@msn.com,toimii myös mese-osona.
  7. M

    Minkä nimisiä lapsia?

    Oliver Pyry Tobias Oscar Max Daniel
  8. M

    2000 syntyneet lapset

    poika syntyi 8.4 00,asutaan lohjalla
  9. M

    pojot kehiin taas

    tästä päivästä se taas alkaa,pojojen laskeminen.. jospa sais potkua laihdutukseen kun ärsyttää olla lihava. olen sairastanut masennusta parisen vuotta kohta ja sil varmaan osuutta jonkin verran asiaan, tavalla tai toisella.kohtalotovereita..? raskauksien takia minulle tuli paljon kiloja,mut ei...
  10. M

    Uusia meseystäviä hakusalla...

    mulla on pojat 2v ja 5v.itse olen 27 osoitteeni on : armi_ko77@msn.com
  11. M

    Risojen poisto pienelle

    meidän pojalta poistettiin risat ja putkitettiin vajaa viikko sitten.viisi päivää ollut unionhelmia,herää karjumaan suoraa huutoa puoltuntia,eikä meinaa nukkua millään.ennen leikkausta ei ollu mitään ongelmia.ilmeisesti jäi jonkinlainen pelkotila,kun herääminen oli rankka,karjui kolmevarttia...

Yhteistyössä