Hakutulokset

  1. M

    Jokohan voisin kohta relata kätkytkuolemapelon suhteen?!

    voi ei,noin kauan oot pelänny? mun suurimmat pelot loppui kun lapsi täytti 6kk ja loppui kokonaan kun oli vuoden. mutta mä pelkäsin ihan hirveesti,se vaikutti ihan mun koko elämääni. en nukkunu ja heräilin jatkuvasti tarkisteleen hengittääkö lapsi. tää tuli vasta kolmannen kohdalla,luulen...
  2. M

    Sport lehden tilaajalahjat?

    ihan paska lehti nykyään,mut vähän parempi kun fit. siks mä tilasinkin bodauslehden :)
  3. M

    Kuules nyt Majuri!!!!

    vaikee sanoo,kun ei tiedä millanen tilanne on ollut. en mäkään mikää nipo ole ja työkavereitten niin miesten kun naistenkin kesken on aikamoista huumoria.
  4. M

    Raskaus ja hepatoosi.

    kaverilla todettiin 38 viikolla ja leikattiin laskettuna. normaalisti se synnytys käynnistetään/leikataan just noilla sun viikoilla. outoa onkin miksei tuota sitten tehnty niin. kohtukuoleman riski suurenee hepatoosissa,oli kiva sitten elää pelko persiissä. oli osastollakin jonkinaikaa.
  5. M

    Mitä mieltä te olette?

    riippuu mikä on sun kesäkunto. onhan tässä kesäkuuhun aikaa vielä 3,5kk että siinä ajassa kerkeis pudottaan 14kg. ehkä vähän reilumminkin lähtee kun painoa on noin paljon. paljonkos oot pitkä?
  6. M

    Vuoropäiväkodista ja työvuoroista,ilmiantaisitteko?

    mun työkaverini pitää kanssa aika usein lapsiaan turhaan päiväkodissa. ja siis just vuoropäiväkodissa missä se ei oo sallittua. sen vielä ymmärrän, että vie tai hakee paria tuntia aiemmin että kerkee vaikka kauppaan, mutta että siivoomisentakia pitää viedä kokopäiväks,shoppailuntakia...
  7. M

    Erikoinen kaukalo.. painoraja 18 kiloa =D hahahaha

    sitterinkorvike? eikös ne sitterit oo kuitenkin tehty vähän ergonomisemmaksi vauvan maata ja istua. iso on painoraja,kun mun esikoinen painoi 18kg kun oli 5v.
  8. M

    Luin juuri kaksplussan kolumnin "Tuplahelppoa"

    Mun mielestä se onko rankkaa on ihan vanhemmista kiinni. jos nyt lapset on perusterveitä eikä mitään ongelmia ole. jotkut vanhemmat pärjää hienosti kaksosten tai vuoden ikäerolla olevien lastenkanssa ja jotkut taas ei pärjää vaikka ois vain vauva ja eskari-ikäinen. joillain se elämä nyt on vaan...
  9. M

    Hei kaikki kaupantädit tahi kassakoneista tietävät!

    voi olla sitten että vaan kestää,osuuspankilla kun noita ongelmia on ny ollu. mutta koska kassalla oli sählinkiä voi se olla peruttu koko maksutapahtuma.
  10. M

    Hei kaikki kaupantädit tahi kassakoneista tietävät!

    meillä ainakin saa kuitin uudelleen. jos on monta asiakasta menny sun jälkeen,niin onhan se työlästä,mutta onnistuu. kerran vuosia sitten ravintolassa tuli isompi työporukka syömään. nainen oli hukannu kuittinsa ja tarvi sen verotukseen. tuli 2 tuntia myöhemmin asiallisesti kysyyn saako sitä...
  11. M

    Hei kaikki kaupantädit tahi kassakoneista tietävät!

    riippuu varmaan kassajärjestelmästä miten tuo palautus tai korjaus tapahtuu. meillä on töissä kaksi erilaista kassaa,missä molemmissa tehdään erilailla. toisessa tarvitaan myös pankkikortti takasin,että saadaan peruttua maksu. toisella kassalla taas ei tarvii. ilmeisesti kassalla korjattiin...
  12. M

    2v ja päiväkoti

    mulla samanikäinen päiväkotilainen joka aloitti myös syksyllä. alku meni tosi hyvin,se ei jääny itkeen. (isoveli vuoden vanhempi kyllä huusi) mutta sitten kun se hokas ettei se hoito ookkaan väliaikaista ni alko huudot. meillä on kuopuksenkanssa läheiset välit,se on enempi mussa kiinni kun...
  13. M

    voiko olla jotain haittaa kun laihdun raskaana?

    kaksi ystävääni on laihtunut odotusaikana. toinen heistä oli ehkä hieman ylipainoinen laskurienmukaan. hän laihtui aluksi runsaasti,lopulta paino nousi alle kilon. kun lapsi syntyi oli 10kg miinuksella lähtöpainoon. lapsi oli samankokoinen kun muutkin hänen lapsensa. toinen ystäväni oli jo...
  14. M

    Jos irtisanoutuu vakityöstä ja ottaa vastaan määräaikaisen työn (kesto 1 kk),

    kyllä siittä karenssi tulee aina jos irtisanoo ittensä.
  15. M

    En jaksa olla raskaana

    ostat sellasia vaatteita mitkä istuu. ei niiden tarvi olla mamma vaatteita. housuihin myydään jatkopaloja ja mammapaidat varmaan sopii sunkin ruholle? jos ei,niin pitkiä paitoja myydään vähän jokapaikassa. nehän on nyt muotiakin. sit tohon sun selkäkipuun suosittelen tukivyötä. ja lääkärissä...
  16. M

    mun vanhemmat tulee syömään lauantaina ja "tilasivat" multa kasvisgratiinia, on heidän herkkuaan...

    mä oon itte tehny naudan pihvejä ja pippurisoosin, lisukkeena sit hyvää salaattia. toi gratiini toimii hyvin valkosipuliperunoitten korvikkeena.
  17. M

    Voikohan tästä bulimiasta ikinä parantua....?

    Tuon kirjan löytää kirjastostakin,olen sen itse lukenut. Ahmitko sä ja oksennat sen,vai oksenteletko ihan kaiken kevyenkin ja "sallitun" ruoan? itse olen sairastanu syömishäiriöö nyt kohta 14 vuotta. täytän 28v. en osaa enää luokitella itteeni mihinkään kategoriaan,mutta se lähti...
  18. M

    Laitan lapsen hoitoon, vaikka oon ite kotona

    kyllä se tuon ikäiselle jo ihan passeli onkin. oppii oleen ryhmässä jne. hyvää treeniä tulevaisuuteen. mun esikoinen oli kotona 5vuotiaaksi asti,mitänyt kerhossa kävi joskus. nyt jos saisin uudelleen valita ois pitäny laittaa se päiväkotiin kun täytti 3v.
  19. M

    G: Anopin pahimmat tölväisyt / vihjailut

    Toivottavasti ei!! mun anoppi oli aluks ihan toiselta planeetalta,mutta nykyään tullaan toimeen. ollaan niin erilaisia ettei nyt ylempiä ystäviä kuitenkaan. musta tulee unelma anoppi..mä lupaan =D
  20. M

    G: Milloin ensimmäiset menkat synnytyksen jälkeen?

    jälkivuoto kesti pariviikkoo, senjälkeen meni reilu viikko ja alko menkat. seuraavia ei tullukkaan kun olin raskaana. imetin.

Yhteistyössä