Hakutulokset

  1. M

    Kuinka myöhään valvotte?

    22-23 mennään yleensä nukkumaan, jos katotaan elokuva illalla niin sit menee yleensä lähemmäs puolta yötä..Vkonloppusin sit valvotaan pidempään =)
  2. M

    oulun äipät

    Heips! Mä oon myös 21v ja meillä on 11kk vanha neiti =) Lisää profiilissa ja jos kiinnostaa tutustua niin laita yv:tä =)
  3. M

    Oululaiset!

    \ Kummallekaan päivälle ei vielä ainakaan ole suunnitelmia mut varmemmin pääsen paikalle keskiviikkona. Mikähän ois sellanen sopivan iso paikka et kaikki mahtus hyvin..ja millanen ruokapaikka, joku pikaruokapaikka vai ihan ravintola? Hei oisko paha toi Limingantullin prisman Hese? Siinä ois...
  4. M

    Kaijonharju ja lähiseutu!

    Me ollaan muuttamassa kuun vaihteessa Kaijonharjuun niin ois mukava tutustua siellä päin asuviin =) Jos kiinnostaa, niin saa laittaa yv:tä, sähköpostiosoite löytyy profiilista ja meseenki saa lisätä: malla0306@jippii.fi<br><br>
  5. M

    Kaijonharju ja lähiseutu!

    ..
  6. M

    Pikku-Kakkosta..

    Meillä neiti nyt 11kk ja kuume on ollut jo pidemmän aikaa..miehen kans puhuttiin, et aletaan yrittämään parin kk:n päästä pikkukakkosta :heart:
  7. M

    Oululaiset!

    Hitaasti tää kyl etenee =) Mulle käy mitkä päivät vaan, mut ilman lasta en pääse kuin iltaisin..
  8. M

    miten olette selvinneet armeija-ajan?

    Antakaahan jokaisen tehdä valintansa, meneekö inttiin vai sivariin. Jos sota syttys niin kyllä niitä miehiä tarvitaan oikeesti muuallaki ku siellä metässä! Meillä ei ollu viel lasta sillon ku mies intin kävi mut oli se silti tosi raskasta aikaa! Useesti iltasin ku puhuttiin puhelimessa niin se...
  9. M

    teinkö hyvän valinnan?

    Meillä on myös noi Novat pehmeällä kantokassilla ja mitään valittamista ei oo ollu! Erittäin hyvät ja näppärät vaunut!
  10. M

    moro! kysytäänpäs tällästä

    Meillä on tällähetkellä 1 lapsi ja kovasti toista kuumeilen, ollaan vähän puhuttu että kohta alkais pikkukakkosen yritys =) Ennen halusin 3-4, mies oli sitä mieltä että 3 riittää. Nyt tuntuu että 2 ois aika hyvä mut luulenpa, että vauvakuume taas iskee jos/kun saadaan toinen ja aikaa kuluu =)
  11. M

    oululisän suuruudesta..

    Jokainen oululainen saa saman summan eli sen 143e/kk =)
  12. M

    OMA PINO 08-ALUEEN ÄIDEILLE JA ODOTTAJILLE!!!!

    \ Minäkin oon kotosin Pudasjärveltä, tunnetaankohan me? =)
  13. M

    OULU HOX!!!!

    :wave: Me ollaan asuttu Oulussa nyt kohta 2 vuotta mut molemmat ollaan miehen kans kotosin Oulun lähikunnista niin jo pienestä asti on tullu pyörittyä Oulussaki. Tänne tosiaan rakennetaan koko ajan hirveesti kerrostaloja, tuostaki meijän vierestä lähtee liiketulli ja monta liikerakennusta ja...
  14. M

    äitejä oulusta?

    :wave: =)
  15. M

    G: Kuinka vaikeaa sinulle...

    Eipä tuo vaikeaa oo, tosi harvoin tulee masturboitua..mut ilman seksiä ei kyllä pysty olee ku korkeintaan menkka-ajan ja sillonki tekee tiukkaa!
  16. M

    poslari vai puska?

    \ peesi =)
  17. M

    irc-galleria pinoa

    \ Kiitoksia =)
  18. M

    irc-galleria pinoa

    \ Kotiäitinä oon, eihän tota mussukkaa raski vielä hoitoon laittaa! Ja ehkä tässä kohta puolin pikkukakkosen yritykseen.. :whistle: =)
  19. M

    Pinoon äidit jotka syntyneet -85:)

    :wave: =)
  20. M

    irc-galleria pinoa

    http://irc-galleria.net/view.php?nick=Malla85

Yhteistyössä