Hakutulokset

  1. R

    Moikka sit

    Kiitos sulle :flower:
  2. R

    Moikka sit

    Sovitaan sitten vaikka nii. On se kumma kun yks palsta saa ihmisen tuntemaan itsemään niin huonoksi. Ihan tarpeeksi te mun edelliseen ketjuun vastanneet asiattomat ootte itkettäny.
  3. R

    ..kele ...tana ..tu%&¤#¤%&//()

    Ette kaikki vastanneet kuulu tuohon "kieroon" ryhnään. Lähinnä nyt tarkoitan että sama mitä kirjoitan mieheni Töissä olosta minua ei uskota. Ja toinen mitä ei osa usko että olen soittanut kaikki hanttihommatkin läpi, mutta silti tuntuu olevan kiven alla. Joko ei ole minun ehdoilla töitä tai...
  4. R

    Moikka sit

    Lopettelen tän palstailun kokonaan. Adios.
  5. R

    ..kele ...tana ..tu%&¤#¤%&//()

    Joo. Antakaa anteeks. Mä enää vihaisena ja väsyneenä jaksa tota p:askaa ottaa niskaan. Tapelkaa te aiheesta ja olkaa tietävinänne meidän tilanne. Kyllä naiset osaa sit olla kieroja. Heittäkää vielä suolaa silmiin.
  6. R

    ..kele ...tana ..tu%&¤#¤%&//()

    Tai 4. Pidän suuni kii ja hymyilen :whistle: :ashamed:
  7. R

    ..kele ...tana ..tu%&¤#¤%&//()

    Sua ei suututtas? Kyllä mua vaan suututtaa kun lapsi kysyy koko päivän mis iskä on. Mut en valita enää niin ei tarvi enää tapella tästä tästä aiheesta.
  8. R

    ..kele ...tana ..tu%&¤#¤%&//()

    Käy joko pyörää tai kaveria tapailee kotimatkalla. Ja automyyjäks opiskelee. Toi firma aukee kl 8 aamulla ja menee kii klo 18.
  9. R

    ..kele ...tana ..tu%&¤#¤%&//()

    Niin ja miestä en ole estänyt elämästä. Se harrastaa ihan lainojen kera. Saa mennä silloin kun haluaa,ikinä ole sitä estänyt. Viime viikolla teki pitkää päivää että sai tämän päivän vapaaksi ja lähti aamulla radalle ja tulee yöllä kotiin.
  10. R

    ..kele ...tana ..tu%&¤#¤%&//()

    No nimenomaan ei hoitoalalta löydy,soittanu tosiin moneen paikkaan. Eikä ne huoltoasemalle tai muuhun samaantapaiseen ota jos ei osaa edes kassakonetta käyttää. Ja näin kesäisin siellä ole edes paikkoja. Jatka vaan sitä alentavaa tekstiä jos se sun oloa helpottaa.
  11. R

    ..kele ...tana ..tu%&¤#¤%&//()

    Joo rahallisesti ehkä kestää puol vuotta. Muuten ihan sama meno jatkuu. Kyllä mun mielestä lapsilla on oikeus arkisinkin nähdä isäänsä!
  12. R

    ..kele ...tana ..tu%&¤#¤%&//()

    Mies lähtee 7 töihin aamulla ja tulee vaille 8 illalla,jolloin lapset menossa jo nukkumaan. Usko tai älä,näin se vaan on. Mun alalla ainakaan tollaisia päiviä ole. Riittä aika kotiinkin. Huomaa että tää nais porukka ei ymmärrä kuin itseään ja kun joku valittaa huolia niin tosiaan kivitetään...
  13. R

    ..kele ...tana ..tu%&¤#¤%&//()

    Kuule tekisin vaikka kahta työtä jos mies jäis kotiin lasten kanssa. Ja tän olen ukolleki sanonu. Ei vaan suostu. Niin mistä se mun kenkä sit oikeesti puristaa??
  14. R

    ..kele ...tana ..tu%&¤#¤%&//()

    Huoh... siis olisin iltaisin halunnut töihin muutamaksi tunniksi. Siis siinä ei teidän mielestä ole mitään vikaa että mies käy vaan kotona nukkumassa?? Mä lasten kanssa aamusta iltaan joka päivä yksin eikä edelleenkään ole mitään tukiverkostoa. Mulla ei saisi olla elämää eikä toiveita?? :o Ja...
  15. R

    ..kele ...tana ..tu%&¤#¤%&//()

    Jos ei viitsi lukea koko ketjua niin ole kommentoimatta. Toi on tosi ärsyttävää kun kommentoi vaikka ei edes itse tiedä mihin.
  16. R

    ..kele ...tana ..tu%&¤#¤%&//()

    Missä sä kirosanoja näät?? Eikö noi ole mitättömiä tavuja tai jotain? En mä lasten kuullen kiroa :headwall:
  17. R

    ..kele ...tana ..tu%&¤#¤%&//()

    2kk sitten alotti. Eka koulutusjakso ens kuussa.
  18. R

    ..kele ...tana ..tu%&¤#¤%&//()

    Siis mihin se mun teksi tosta lainauksen alta hävis?? Siis työpaikan tietone ohjelmiin missä kaikki autojen tiedot,toimistusajat ym.
  19. R

    ..kele ...tana ..tu%&¤#¤%&//()

    No eikö oleki :kieh:

Yhteistyössä