Hakutulokset

  1. C

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Moikka pitkästä aikaa! En ole kirjoittanut tähän ketjuun kertaakaan, mutta olen käynyt pari kertaa lukemassa viestejä. En ymmärrä miten aika on kulunut näin nopeasti... mutta ihana lukea huhtikuun 2015 hurmurien nykyisistä touhuista, miten vauvoista on kasvanut puhuvia, käveleviä, juoksevia ja...
  2. C

    Kuinka nopeasti olet tullut raskaaksi ja miten?

    Moi Edell kirjoituksestani tänne lapsettomuuspuolelle on pitkä aika. Minulla on jo lapsia, mutta ajattelin, että nyt jälkikäteen voisin kirjoittaa miten asiat meillä eteni: - ikäsi: noin 40 v (tunnistettavuuden vuoksi en laita tarkemmin :-) - lapsettomuus diagnoosi: selittämätön lapsettomuus v...
  3. C

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    Paljon paljon onnea mabebe, Boomkaa ja muut viimeisimmät vauvautuneet :heart::flower: Unohdin aikaisemmin laittaa vauvamme mitat: 3725 g ja 51 cm. Suht kookas siis :) Tässä vielä synnytyskertomus pähkinänkuoressa: lapsivettä alkoi tihkua iltasella ja samaan aikaan oli epäsäännöllisiä...
  4. C

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    Moi! Pikainen viesti vain, että meidän tyttö syntyi tänä aamuna seitsemän aikoihin. Synnytys käynnistyi tällä kertaa lapsiveden tihkumisella torstai-iltana ja säännölliset supistukset alkoivat ehkä joskus yhdeltätoista (epäsäännöllisiä supistuksia oli jo ollut pitkin päivää). Synnytys siis kesti...
  5. C

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    Moi kaikki, hauskaa olla jo huhtikuussa :) Taaskin olen käynyt täällä kirjoittamassa laiskanlaisesti, mutta luin ketjun läpi ja nyt on monella jo synnytys ihan lähellä :heart: Itselläni on pääsiäisenpyhinä laskettu aika, ja nyt on kahtena päivänä ollut napakampia supistuksia (ei...
  6. C

    Huhtikuun hurmurit 2015 -Maaliskuu-

    Moi vaan, tullut taas harvakseltaan kirjoiteltua tänne... mutta ensinnäkin suurensuuret onnittelut Kevikselle ja paulannalle vauvoista ja hyviä vointeja :heart: :flower: Mulla on menossa rv 37+6, joten huomenna tulee 38 viikkoa täyteen. Uskomatonta. Viikot on vierähtäneet tosi nopeasti...
  7. C

    Huhtikuun hurmurit 2015 -Helmikuu-

    Pitkästä aikaa kirjoittelen tänne; olen kyllä välillä käynyt lueskelemassa mutta kirjoittaminen on jäänyt. Viikot on vierineet nopeasti ja kaikki mennyt ihan ok - suht normaalia elämää olen tässä pystynyt vielä viettämään ,vaikkakin olo on nyt ihan viime päivinä käynyt raskaammaksi ja...
  8. C

    Huhtikuun hurmurit 2015 -Joulukuu-

    Uusi jouluinen ketju, hauskaa :) Olen käynyt täällä lueskelemassa, mutten ole pahemmin kirjoitellut. Olo ei ole vieläkään energinen; pahoinvointi on kyllä merkittävästi lieventynyt ja oksentelu enää ihan satunnaista, mutta paha olo vaivaa vieläkin. Hemoglobiini oli lisäksi jo ihan...
  9. C

    Mitä raskausoireita teillä?

    Moi! Mä aloin epäillä raskautta, kun menkat oli oudon niukat, alkoivat odotettua aikaisemmin ja kestivät vain 1-2 päivää. Pari päivää tämän jälkeen, n. rv 4+0, tein positiivisen raskaustestin. Raskausviikolla 5 ei ollut oikeastaan mitään oireita. Rv 6 alkoi pahoinvointi: ekoina päivinä vain...
  10. C

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Marraskuu-

    äiti88 voimia, toivottavasti verenvuoto on yöllä rauhoittunut ja pääset tänään lääkärille selvittämään verenvuodon syytä! Mulla on ollut kahdessa aikaisemmassa raskaudessa verenvuotoa ja ekassa oli kyse hematoomasta. Silloin kirkasta verta hulahteli joitakin kertoja reippaanlaisesti (+...
  11. C

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    CVAD voimia sinulle ja osanottoni. Mulla on ollut myös keskenmeno ja muistan miten kova paikka oli kun lääkäri kertoi ettei sykettä löydy. truudylle myös voimia ja toivottavasti istukkabiopsian tulokset ovat kaikesta huolimatta hyviä. Oireet: Pahoinvoiti ja oksentelu ovat loiventuneet...
  12. C

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Hei vaan kaikille ja Baby3 olipa sulla yllätyksellinen ultra ja kohta perään sitten jo rakenneultra :) Iloa liikkeiden bongaamiseen! Pahoinvointi: Tänään poksahtaa rv 13+0 - uskomatonta että jo 14. viikko alkamassa! Voimat on vähissä liki 2 kuukautta jatkuneen oksentelun takia ja...
  13. C

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Täällä ollaan yhä oksentelun kourissa. Yön aikana taas kolme kertaa pöntön halailua oikein kunnolla. Onkohan kolmas tyttö, kun kaksi aikaisempaa raskauttakin oli samankaltaisia?. Nyt alkaa kaikki niksit olla kyllä kokeiltua akupunktiosta ruokakokeiluihin, joten ei kai auta muu kuin vain toivoa...
  14. C

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Täällä kirjoittelee yks pahoinvoinnin nujertama. Oksentelin viime yönä (taas kerran) jotain 4-5 kertaa ja päivisinkin on koko ajan huono olo ja hirvee säätäminen pienten välipalojen ja muiden kanssa että sais jotenki hillittyä karseeta oloa. Olen ajatellut kokeilla nyt akupunktiota tähän...
  15. C

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Täällä on taas paljon kivoja keskusteluteemoja :) Neanna mulla on kokemusta Sea Band -rannekkeista, joita käytin mun ekassa raskaudessa jota leimasi kammottava oksentelu (kuljin ämpärin kanssa kotona ettei tarttis olla pelkästään vessassa). En kyllä huomannut vaikutusta. Mutta voihan se olla...
  16. C

    38-v ja kolmas tulossa - kysymys sikiöseulonnoista

    Kiva kuulla, että seuloista voi saada hyvän riskiluvun vaikka ikää onkin lähemmäs 40-v :) Onnea loppuodotukseen! Täytyy varmaan itsekin tehdä niin, että menee nt-ultraan ja verinäytteesen ja katsoo sen jälkeen mitä kannattaa tehdä. Kävin eilen alkuraskauden ultrassa ja siellä sydämen pompsutus...
  17. C

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Täällä on paljon kiinnostavaa keskustelua :) Lyhyenä kommenttina tohon stressiasiaan, että itse olen ollut raskausaikoina stressaaja ja sitten kun lapset on syntyneet rento, ja lapset on saaneet kasvaessaan touhuta ja kokeilla asioista hyvinkin vapaasti. Mutta kahdessa edellisessä odotuksessa...
  18. C

    Huhtikuun hurmurit 2015

    HooKoo-82 verenvuoto voi olla harmitontakin. Iso halaus sinulle! Mulla kävi esikoisen raskaudessa niin, että rv 5+2 aamulla vessaan menessäni kirkasta verta hulahti suurensuuri määrä, ilman kipuja tosin (nipistelyä taisi olla). Samana pävänä myöhemmin hulahti uudelleen vessassa, hyytymiäkin...
  19. C

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Moi vaan, hauska liittyä tähän ketjuun :) 6.4 / Calypso / 38 / 3. / TYKS / ? Mulla on entuudesta kaksi clomien avulla tehtyä tytärtä. Olen ollut kaiken kaikkiaan n. 10 vuotta ilman ehkäisyä ja yhtäkään luomuplussaa ei koskaan tullut - ennen kuin viime viikolla! Yllätys oli suuri, etenkin...
  20. C

    38-v ja kolmas tulossa - kysymys sikiöseulonnoista

    Hei kaikki Olen 38-v kahden lapsen äiti ja tein hiljattain positiivisen raskaustestin - hieman yllättäen, sillä aikaisemmat lapset on "tehty" hormonihoidoilla ja kuvittelin ettei lapsia tässä iässä luomusti enää tulisi kun ei tullut nuorempankaan... Olen 39-v kun uusi perheenjäsen...

Yhteistyössä