Hakutulokset

  1. R

    VÄRIVALINTOJA

    Meillä pitkänomainen keittiö josta puolet näkyy olohuoneeseen ruokailutilan kohdalta. Harmaa laattalattia. Olohuoneessa tummman ruskeat antiikki nahkasohvat. Keittiön tasot pähkinää ja ovet valkea siniharmaa yhdistelmä. Menisikö ihan pieleen jos ostaisin tumman ruskean pöydän, näkymä olisi...
  2. R

    Arjen pyöritystä.

    Meillä 2 poikaa, 7 v ja 9v. Tuntuu että minun aikani menee ihan tavallisten ohjeiden vääntämisessä. Kaikesta pitää sanoa ainakin 3-5 kertaa ennen kuin tapahtuu ( syömään, pesulle, läksyt jne normaalia päivittäisiä asioita, kuulossa heillä ei ole kyllä vikaa eikä kuullunymmärtämisessä...
  3. R

    Pelottavia ajatuksia

    Meillä iloinen reipas 8 v poika. Iltaisin hetkeä ennen unen tuloa, poikani todella ahdistuu ja ilmoittaa "että nyt tuli taas pahat mieleen; että me kaikki kuollaan" Tätä ilmeni myös vuosi aikaisemmin ja meni omalla painollaan ohi. Juttelin hänelle rauhoittavasti omien kykyjeni mukaan, että...
  4. R

    FALIRAKI EPSILON

    Hei, täältä löytyi keskustelua vuodelta 2007 hotelli Epsilonista, olisiko täällä matkustajia jotka ovat käyneet myöhemmin ko.hotellissa ja millainen on hotelli ollut viime aikoina. Ollaan lähdössä tuonne tulevana kesänä poikien kanssa (7 ja 9 v.)
  5. R

    Tunisiaan

    Lähdetään ekaa kertaa Tunisiaan, Hammamet, Dar Khayam hotelli,all inclusive. =) Kertokaapa paikasta ja hotellista mikäli olette majoittuneet ko hotellissa. Meillä lähtee 8 aikuista ja pari teiniä sekä 6 alle 12 v lasta.
  6. R

    8 v poika

    Meillä 8 v pojan kanssa täytyy käydä jatkuvaa "vääntöä joka asiasta". Pelkistetysti sanottu mutta siltä se myöskin tuntuu. Jankutus on paras kasvatusmuoto joku viisas sanoo. Pääpaino arjen pyörityksessä on minulla, koska mieheni on yksityisyrittäjä ja illat venyvät pitemmiksi kuin minulla...
  7. R

    Minnepäin Kreikkaan sitä lähtisikään ?

    Toiveena matkakohteelta olisi - Kreikka, joku rauhallinen saari (olemme käyneet Samoksella, Zakintosissa, Kreetalla Rethymonissa kauan sitten) - täysihoito - ilmastointi huonessa lasten takia - hotelli merenrannalla tai vähän matkan päästä rannasta - kauempana ostoskeskuksista :) ja...

Yhteistyössä