Hakutulokset

  1. KyyneltenHymy

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *lokakuussa*

    Huomenta :) Nyt on pieni potkinu mahassa ihan tuntuvasti, isikin tunsi. ♡ Monella taas hyviä ultra kuulumisia :) Ja kiva et uutta porukkaa löytää mukaan :) Louhi onneks mahatauti hellitti ja selvisit säikähdyksellä kaatumisesta. Mulla onki joka raskausaikana ollu noro, sitä odotellessa...
  2. KyyneltenHymy

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *lokakuussa*

    Moi :) täällä moni on käynny jo toisessa ultrassa ja kaikki saannu hyviä uutisia :) Itellä vasta aika 9päivä. Sit aateltiin kertoa pojalle vauvasta, jos liikkeet tuntuu päällepäin. liikkeitten osalta ollu hiljasta, mutta tänään kamala mylläys menossa, nytki tuntuu räpiköintiä :) Millonhan...
  3. KyyneltenHymy

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Hei taas pitkästä aikaan :) Ensin täytyy hehkuttaa että pahoinvointia ei oo ollu sunnuntain jälkeen ;) vointi muutenki parempi. Lääkkeistä ollu puhetta, mille viikoille buranaa sai syödä? Täällä kans joudutaan ylipainon takis sokrutesteihin ja viikonpäähän varasin ajan. Toista kertaa en niihin...
  4. KyyneltenHymy

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Täällä ei saada aikaseks kirjotella. Puhelimella jotenkin hankalat nää sivut ja konettahan me ei edes omisteta. Torstaina käytiin ultrassa ja kaikki oli mainiosti. Pieni siellä huiski menemään. Tiesinkin pienen olevan hereillä kun potkun tunsin odotusaulassa ♡ Marraskuussa jo uus aika. me...
  5. KyyneltenHymy

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Moi! Torstaina päästään mekin ultraan :) Kamala miten muilla vikkot vierii, itellä aika matelee. Saa nähä alkaako aika meneen nopeammin ultran jälkeen, kun sitä niin odotan. Puhuko joku jotain nuhasta? Mulla on nokka vuotanu melkeempä plus testistä asti :/ Joko liikkeitä tunnette? Eilen...
  6. KyyneltenHymy

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Mahtavaa et porukkaa tulee lisää :) Onnea kaikille:love: äitiyspakkaus otetaan vaikka on jo 2010 ja 2013 pakkaukset, mut haluan jokaselle tenavalle säästää toppavaatteet ainakin pakkauksesta ja sit pakkaukseen alan kerään muistoja lapsesta :) maha sekasin täälläkin! Ei riitä et oksentaa kun...
  7. KyyneltenHymy

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Facec on uus ryhmä, vain meille kaksplussan maalismasuille kuten yaya kerto :) Ja ite pyrin myös täällä kirjottelemaan. täällä voidaan pahoin, etenkin jos syö vähänkään liikaa tai liian harvoin. Ultraan tuntuu olevan vielä ikuisuus! Jos aika alkais meneen nopeemmin kun poika alottaa taas...
  8. KyyneltenHymy

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Kevlarsoulin laitatko säuuden ryhmän naamakirjaan vai pistänkö mä? :) meille lopuillekkin saatava ryhmä kasaan!
  9. KyyneltenHymy

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Huomenta kaikille :) Täällä selvittiin reissusta melkosen hyvin, pientä pahoinvointia vaan ilmassa. Eilinen meniki maatessa ja yökkiessä :/ Suvussa oli huhu kiertäny ja kaikki ties meijän tulevasta vauvasta :) Mama tervetuloa takaisin, onneks kaikki oli hyvin :) Nyt unohin mitä piti...
  10. KyyneltenHymy

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    KevätTähti voimia sulle! Onnea ultrakuulumisista niille ketkä on käynny (y) onko neuvolan ekois labroissa hcg arvoki? mulla helpotti yhtäkkiä olot ja ne ei varmista yhtään mun epävarmuutta, vaan pahentaa :( kamala pahoinvointi muuttu pieneks etovaks. Väsymys on kyl viä. Aattelin jos hcg...
  11. KyyneltenHymy

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Kuinka paljon voikaan nukkua päivän aikana!? Paljon! :D Ruusunnuppu on tuplista :) Kyl se kaks varmasti vähän muuttas tilannetta, kolme laittas pakan täysin sekasin. Täällä kyl mies ois varmaan innoisaan kaksosista ku pääsis auton vaihtoonki ;) mul on hirmu epävarma olo tän raskauden suhteen...
  12. KyyneltenHymy

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Laabla toivottavasti väsymyksestä huolimatta pystyt nauttia juhlista :) KevätTähti koska sulla on uus ultra? Varmasti piinaava tilanne :( Pygmi jo 12viikko menossa, nopeeta menny aika, vaikka välillä tuntuu et ite jumitan 9viikolla, mut 12lähestyy :) Mulla pamahti eilen selkä, jee.. nyt...
  13. KyyneltenHymy

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Täällähän hiljasta. Joko kaikki fasessa on? Tääl oli neuvola tänään,tuttua touhua oli :) lääkärihän käski varata uuden ultran ennen np-ultraa, mut ajat oli menny kaikki! No parin viikon pääst labrat ja eiköhän ultra tuu heti ens kuun alkuun. Harmi ku ei saa ite vaikuttaa ultra aikaan, pääsisi...
  14. KyyneltenHymy

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Huomenta :) Mahtavaa kun saadaan ultrakuulumisia jo ryhmään :) Täällä oli ihan kamala päivä eilen ja näyttää jatkuvan :/ Ylös ei nouse, mutta kaukana ei ole. Illalla menin syömään liikaa, siittä hyvästä koko yö on närästäny ja oksennusröyhtäyksiä tullu. mahtavaa :/ Täällä vietetään tänään...
  15. KyyneltenHymy

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Nuskalle halauksia! Täällä huonompi päivä. Oon maannu koko aamun sohvalla oksennus kurkussa, loppua ei näy :( jos huomenna taas parempi. Mies on yän viikkoo viä kotona, ens viikosta eteenpäin pitää pärjätä yksin..
  16. KyyneltenHymy

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Carriina pääsin neuvolan kautta varhaisultraan kun aikanaan on ollu ku raskaus. Nyt lääkäri laitto uuden ajan et varmistetaan miten viikkoja on, kasvaako tyyppi kunnolla ku nyt heitti la viikolla. Sit tulee normaalit rv12 ja 20 ultrat :) ja toivottavasti saan itelleni puhuttua loppuraskauteen...
  17. KyyneltenHymy

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Täällä ultrasta kotiuduttu :) Pieni vastas n. viikkoa pienempää, minkä arvelinkin. Ens viikolla neuvola ja sielt varataan uus ultra 9-10viikolle :) KyyneltenHymy 6-7viikkoa
  18. KyyneltenHymy

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Kiitos yaya uudesta pinosta:love: Täällä hieman helpompi päivä, oon pystyny hieman liikkumaan ilman oksennuksen pelkoa. Repäsykipuja on aina välillä, inhottavan tuntusia. np ultrasta on ollu puhetta edellis pinossa, osallistutaan tutkimuksiin :) Jatkotutkimuksiin varmaankin mentäs jos...
  19. KyyneltenHymy

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

    Karkki88 halauksia sinne! Kaksosista puhetta, mun enot ja täti on kolmoset ja miehen puolella on yhet vai kahet kaksoset. Yks riittäs meille :D Täällä on reissusta selvitty, oksentamatta. Kamala on olo kyllä! Tänään lähin lastenlaa innokkaana kaupunkiin bussilla, pian sain soittaa miehen...
  20. KyyneltenHymy

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

    Moi kaikki ja tervetuloa uudet ja onnea :) Täällä kesäloma reissussa ollaan ja pahoinvointi on kamalaa etenkin öisin! Eli se oon minä kuka ryynää leirintäalueen vessassa yöt :sick: Kävin tänään ostaan B6 vitamiineja ja nää käsirannekkeet, katotaan jos helpottas. Töist joku kyseli, kotiäitinä...

Yhteistyössä