Hakutulokset

  1. T

    hello kitty diskosta kysyisin

    No mie otin patterit pois ja vaihoin niitten paikkaa siinä "jonossa" ja nyt se toimii!! Jee :D
  2. T

    hello kitty diskosta kysyisin

    no siitä on pyöritetty mut ei tapahdu mitään =) Mietittiin jo että onko patterit loppu mut jos ne on yhen kerran vain vilkkunu nii kai sen nyt pitäs pitempään kestää??
  3. T

    hello kitty diskosta kysyisin

    Eli kertokaa kuinka siitä saa ne valot vilkkumaan niissä tähti kuvioissa? Kerran tyttö vahingossa onnistui saamaan ne vilkkumaan mut toista kertaa ei olla onnistuttu. :D Onko siinä joku "juttu" millä se onnistuu... :ashamed:
  4. T

    sattuisko kukaan tietään...

    että löytyiskö jostain star wars pipari muottia? =) Ja jos on linkkiä mistä löytyis muutakin star wars tavaraa synttäreitä ajatellen. Kiitos jo valmiiksi!
  5. T

    Kysy ihan mitä ikinä vain haluat, minä kerron vastauksen! ;)

    oi ku kivaa =) osaisitko kertoa jotain muuta hänestä? tumma vaalea yms yms :whistle:
  6. T

    Kysy ihan mitä ikinä vain haluat, minä kerron vastauksen! ;)

    hei mieki haluan tietää... Löydänkö koskaan sitä oikeaa?? :ashamed:
  7. T

    tämä lähtee huomenna tapaamaan appivanhempia ensimmäistä kertaa...

    saa nähhä miten mulla käy. En oo koskaan nähny ees vilaukselta tai kuvassa, mut kuullu oon juttua :D
  8. T

    tämä lähtee huomenna tapaamaan appivanhempia ensimmäistä kertaa...

    oos ne isovanhempia sit?? ei lapset ei lähe tällä kertaa mukaan. Seuraavalla kerralla sitten =)
  9. T

    tämä lähtee huomenna tapaamaan appivanhempia ensimmäistä kertaa...

    meinaa pikkasen jännittään... :xmas: kattokaa vaan nii onnistun nolaamaan itteni ihan totaalisesti :D
  10. T

    Onko pyllykkälämpö 37,9 astetta kuumetta 2-vuotiaalla?

    ainaki mun tytöllä se on kuumetta =)
  11. T

    Mikä auttais veetutuksen multihuipennukseen?

    aukase ikkuna ja huua p..kele!! :ashamed:
  12. T

    Velliä tuttipullosta 2-vuotiaalle!

    Mun neiti lopetti vasta 3v jälkeen vellin juonnin tuttipullosta... Eli ei mitään hätää teillä =) Ja sama oli myös että kun päivähoidon aloitti niin kokoajan oli kipeänä. Sitten vasta helpotti kun saatiin putket korviin ja kitarisat pois.
  13. T

    Miten me saadaan meidän lapsi takaisin kotiin?

    Kuulostaa ihan mun 4vuotiaalta =) Oli vko sitten mummolassa 4yötä eikä millään ois halunnu tulla kotiin. Siellä vaan kaikki pyörii neidin ympärillä, kaikki saa periksi ja asiat tehdään just niinku neiti haluaa. Ei tartte aamulla nousta aikaisin päiväkotiin vaan saa nukkua pitkään. Kukapa...
  14. T

    G: Nukutko koskaan lasten ollessa hereillä, ilman, että kukaan vahtii heitä?

    NUKUN! kyllä 10v ja 4v pärjää hetken kahdestaan. Parhaimmassa tapauksessa herään tuoreen kahvin tuoksuun B)
  15. T

    Haaparannan Ikea!!!

    pystyy ikeassa maksaan suom pankkikortilla. Mut kannatan tuota visalla maksua. :)
  16. T

    No sammuivatko valot naapurustossa?

    ja taas yhtä asiaa viisaampana.. kiitos :flower: =)
  17. T

    No sammuivatko valot naapurustossa?

    ööö,... mikä tää juttu on... :ashamed:
  18. T

    couscous reseptejä

    kiitos ohjeesta =) olisko lisää??

Yhteistyössä