Hakutulokset

  1. M

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

    Vie hetken ennen kuin sisäistää kaiken täällä, nyt vielä hieman sekaisin kenelle on tapahtunut mitäkin vaikka olen noita vanhoja viestejä lueskellut. Tosiaan me jätimme ehkäisyn tuossa elokuussa/2008 ja helmikuussa sitten tärppäsi, joka ikävä kyllä meni kesken sitten silloin huhtikuussa. :(...
  2. M

    n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

    Kiitos pahoitteluista! Kyllä se siitä taas kun asian sai käsiteltyä ja tosiaan nyt positiivisin mielin uutta yritystä kehiin :) Nyt pientä stressin poikasta ollut itsellä liikenteessä. Äitini kanssa keskustelin silloin km:n jälkeen keliakiasta kun äidilläni se on ja itse olen sitä epäillyt...
  3. M

    n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

    Aurinkoinen kesätervehdys kaikille tasapuolisesti! Olen nyt koittanut sivusta seurailla ja lueskella uusimpia viestejä ja nyt rohkenin jopa rekisteröityä ja kirjoittaa tänne! Eli lyhyesti voisin itseni esitellä ja tilanteen kertoa.. Olen siis 21 vuotias ja mieheni 24. Asumme pienessä kaksiossa...
  4. M

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

    Mahtaakohan keskusteluun mahtua vielä yksi kuumeilija?.. Tänään sain aikaiseksi liittyä tänne sivustolle kun sivusta olen jonkun aikaa seuraillut. Itse sain km:n tuossa huhtikuun lopussa ja nyt ensimmäiset kuukautiset takana ja ovista kohti mennään toivoen että ekalla tärppäis. :heart: Kovasti...
  5. M

    *~Kissa ihmiset (galleria)+juttuja~*

    Ensiksi osanotto saimaanrannan äipälle! :hug: Itse juurikin liityin sivuille kun näitä tarkemmin tutkittuani näin kuinka monipuolinen keskustelupalsta on! Itse kahden kissan omistajana ajattelin liittyä keskusteluun. :) Sitten kun vielä kuvat osaisin laittaa niin kaikki on hyvin. Meinaa sormi...

Yhteistyössä