Hakutulokset

  1. S

    kaksosraskaus ahdistaa!

    Mun oli nyt ihan pakko vastata ja kertoa että siitä todellakin selviää!!!! Meillä oli ennestään 5- ja 2- vuotiaat tytöt, kun selvisi että odotamme kaksosia. Pari viikkoa sitä kulki pienessä sumussa ja mietti miten selviää neljästä alle kouluikäisestä lapsesta... Meidän kaksoset syntyivät...
  2. S

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Tulin vaan ilmoittamaan, että kaksi pientä prisessaa syntyi tiistaina 20.4 klo.14.22 ja 14.33. Tyttöjen startegiset mitat: A 2240g/45cm ja B 2535g/47cm :) Tytöt voivat hyvin, mutta joutuvat olemaan sokeriseurannassa vielä muutaman päivän. Ensi viikolla saadaan tytöt kotiin ja ihana vauva-arki...
  3. S

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    8 päivää enään käynnistykseen, JES :) Niin ja ihanan aurinkoista ehtoon jatkoa kaikille... Senni ja nuput 36+5
  4. S

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Täällä käyty ahkerasti lueskelemassa teidän muiden kuulumisia, itse vaan niin laiska kirjoittelemaan... Tänne ei kuulu mitään erkoista, tiistaina oli taas ultra ja nuppujen painoarviot oli 2,2 kg ja 2,4 kg, kohdunsuu 1 cm auki ja kaulaa jäljellä vielä 2 cm. Seuraava ultra 20.4, jolloin...
  5. S

    tyttöjä piisaa

    Hyvin otettiin tieto vastaan. Aluksi mies olis vähän poikaa toivonut, mut nyt jo kovasti odottaa uusien prinsessojen saapumista. Itse olen aina toivonut kolmea tyttöä ja nyt sain vielä bonuksenkin :) tyttöjen kanssa on ihana touhuilla ja aikanaan ne tuovat niitä poikia :) Onnea odotukseen...
  6. S

    tyttöjä piisaa

    Täältä löytyy yksi sun kohtalotoveri. Eli meillä kans kaksi tyttöä ennestään 04 ja 07 syntyneet ja nyt odotetaan kaksoistyttöjä. Raskausviikkoja nyt 34+2, eli synnytys alkaa pikkuhiljaa lähestyä. Milla viikoilla sinä olet ? Senni
  7. S

    Kaksosten odottajia v.2009

    Marylenelle kovasti ONNEA pojista :) Täällä edellään tunteiden vuoristorataa, nyt kun synnytys alkaa pikkuhiljaa lähestyä. Välillä pelottaa, että miten tästä selvitään ja seuraavana päivänä odottaa innolla että näkis vauvelit jo. Onko teillä muilla tällaisia vuoristorata tunteita? Ja miten te...
  8. S

    Perätila synnytys

    Terve vaan kaikille, meillä on siis tällainen tilannne. A-vauva on perätilassa ja B-vauva ylhäällä poikittain. Viikkoja on nyt kasassa 33, lääkärin mukaan lähdetään yrittämään alatiesynnytystä, koska takana jo kaksi alatiesynnytystä. Onko jollakin kokemusta perätilasynnytksestä ja siitä miten...
  9. S

    Ovistestit kokoajan neg, myöhemmin huomaat silti raskautuneesi.

    Kyllä on mahdollista, testasin ovistesteillä kaikki mahdolliset päivät ja aina näytti negaa tai hailakkaa viivaa...siitä kierrosta nyt odotan kaksosia viikolla 32 :)
  10. S

    kaksosten synnyttäminen jakkaralla???????????????

    Eli terve vaan kaikille, odotan kaksosia raskausviikolla 32. Ja synnytys alkaa pyörimään mielessä. Onko jollakin tietoa, voiko kaksosia yrittää synnyttää jakkaralla... Kiitos:) Senni
  11. S

    voisiko olla mahdollista?

    Sinä olet raskaana, onneksi olkoon :)
  12. S

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 2/10 <3

    Pikkuliini: mulla ollut kotrolliutrat viikolta 20 lähtien 4 viikon välein. Lääkäri sanoi, ettei tarvitse useammin käydä, koska kaikki näyttää hyvältä :) Ehkä sitten ihan lopussa ultria taajemmin. Pikkuliini & BTL: onko teidän käsketty jo tarkkailla liikkeitä päivittäin, entä joko te tiedätte...
  13. S

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 2/10 <3

    Pilkkuliini: meillä nuput on erimunaisia. Mitä teillä muilla tupla-odottajilla on ollut painoarviot viikolla 29??
  14. S

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 2/10 <3

    Terve taas kaikille :) Tänään käyty taas äippäpolilla ultrassa: painoarviot tällähetkellä nupuilla A: 1006g ja B: 1055g, eli tasaisesti molemmat onneksi kasvaa. Kaikki muutenkin näytti hyvältä ja seuraava käynti taas kuukauden päästä. Mulla vatsanympärys tällähetkellä 97 cm, mutta uskon että...
  15. S

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 2/10 <3

    Terve taas kaikille pitkästä aikaa :) Kyyneltenhymy : mulla on ollut vähän samanlaisia tuntemuksia ja tukiliivi ja lepo ovat ainoat mikä auttaa. Jos kivut jatkuu, pyydät vaan sairaslomaa ja jäät huilaamaan. Omaa napaa: Eilen oli neuvola, kaikki oli hyvin. Painoa on nyt tullut tasan 8 kg...
  16. S

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 1/10 <3

    Terve vaan kaikille pitkästä aikaa, olen kyllä käynyt lueskelemassa teidän muiden kuulumisia...mutta itse sitä on niin laiska kirjoittamaan. Meillä oli rakenneultra viime maanataina ja kaikki oli hyvin, molemmat olivat kasvaneet samaa tahtia. Vatsa alkaa olemaan jo kahtalaisen kokoinen, mutta...
  17. S

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 11/09 <3

    Terve kaikille pitkästä aikaa. Mä käyn kyllä säännöllisesti lueskelemassa teidän juttuja, mutta olen vaan niin laiska välillä kirjoittelemaan. Täällä kans liikkeitä tunutnut jo kolmisen viikkoa, nyt vaan ovat alkaneet selvästi voimistua. Nyt pystyy jo vähän arvioimaan kumpi mahassa aina liikkuu...
  18. S

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 11/09 <3

    Olen jo jonkin aikaa lueskellut teidän kirjoituksia, mutta nyt vasta sitä taitaa uskaltaa tulla joukkoon mukaan. Olen 30v ja naimisissa, meillä on jo kaksi tyttöä -04 ja -07 ja nyt odotellaan kaksosia :) Melko jännittävää... Niin ja laskettuaika on 5.5. Senni 13+4
  19. S

    Kaksosia odottavia :)

    Ompas kiva löytää joku muukin. :) Meillä laskettuaika on huhtikuun lopussa. Onko teillä jo muita lapsia entuudestaan? Miten sun raskausaika on tähän asti mennyt, niin ja tiedätkö sukupuolet jo ?? :)
  20. S

    Kaksosia odottavia :)

    Eli onko täällä muita, joille tulossa kaksoset. Itse sain juuri tietää, että kaksosia odotetaan ja olis kiva jutella muiden samassa tilanteessa olevien kanssa ... Senni

Yhteistyössä