Hakutulokset

  1. Ä

    Siis kiitti vaan, sisustuskärpänen puri, ja mietin tätä ärsyttävää keittiön välitilan laatoitusta. Mitä tilalle?

    Tuo maalaus (joillakin on kai tapettiakin?) ja lasi on kyllä todella hyvän näköinen :)
  2. Ä

    Siis kiitti vaan, sisustuskärpänen puri, ja mietin tätä ärsyttävää keittiön välitilan laatoitusta. Mitä tilalle?

    laittaisin jotain värikästä :) tai sitten vaihtaisin myös tasot + laatat harmaiksi :)
  3. Ä

    Hyvää huomenta!

    Huomenta! Ihanan kiprakka ilma :heart: Pitäis alkaa siivoileen ja nuorimman lapsen kans ajateltiin käydä yliopistolla syömässä :) Ilta sitten lasten kans pelailua ja herkuttelua :p
  4. Ä

    Meikkaamisesta kysymyksiä

    Mulla on isadoran eyelinet eikä oo kertaakaan levinnyt. Ripsareina käytän maxfactorin tuotteita.
  5. Ä

    Ohi on! nyt mullakin tutkinto valmis!

    Se on kyllä ärsyttävää, jos ei vuosien opiskelulla saa oman alan töitä : / Mutta minä taidan vaan olla semmonen, että pitää olla jotakin uutta koko ajan kehitteillä, ettei tuu tylsää :D
  6. Ä

    Ohi on! nyt mullakin tutkinto valmis!

    Vähän samat mietteet, tai siis että tosi mahtavaa, että on ohi, mutta olin jo yliopiston sivuilla kattomassa, että mitä seuraavaksi :whistle:
  7. Ä

    nyt auttakaa pönttöä!!!!

    En oo laittanu. Täällä on ollut aamuisin n. +5 ja ihan hyvin on välikausipuvut vielä riittäneet :)
  8. Ä

    Ohi on! nyt mullakin tutkinto valmis!

    YTM. Pääainetta en uskalla täällä kertoa :whistle:
  9. Ä

    Hyvä mieli! Ihanaaa :)

    Hienoa! Mulla on aina se vika, että alussa on motivaatiota ja se sitten loppuu ku seinään : / mikähän siihen auttais. Mutta jatka samaan malliin! :flower:
  10. Ä

    Ohi on! nyt mullakin tutkinto valmis!

    No minä en. Tällä alalla töitä löytyy kyllä :)
  11. Ä

    Ohi on! nyt mullakin tutkinto valmis!

    Eli nyt on opiskelu ohi! Mahtava fiilis, koska ei tarvi enää miettiä seminaareja, tenttejä ja esseitä! Milloinhan sen vielä sisästäis :D ja jos sais vielä töitä mahd. pian niin oisin vielä iloisempi :) Mitähän tänään keksisin, kun ei tarvii stressata mistään? :D
  12. Ä

    Miten teidän ekaluokkalaiset ovat sopeutuneet muuttoon?

    eikö oo kellään kokemusta? :)
  13. Ä

    Mikä kasvi?? ONTTOvarsi, kasvaa n.150cm, vaaleanpunainen kukka,suipot lehdet,leviää hulluna!

    Mie kans joskus harrastin samaa ja samoin seurauksin. Aivan järkyttävä se haju nykyään :x
  14. Ä

    Miten teidän ekaluokkalaiset ovat sopeutuneet muuttoon?

    Kaipaisin kokemuksia muutosta toiselle paikkakunnalle ja etenkin siitä, miten ekaluokkalaiset ovat sopeutuneet kesken lukuvuoden uuteen kouluun ja luokkaan. Onko saanut kavereita? Meillä saattaa olla töiden vuoksi muutto edessä tässä piakkoin, suht pieneen paikkaan ja tuo asia jännittää...
  15. Ä

    Minua kyllä lähinnä naurattaa urputus tästä uudistuksesta...

    Sammaa mieltä! :rolleyes: Ei oo huvittanu ees käydä täällä noiden valitusten takia. Aikuiset ihmiset - pitäis osata sopeutua.
  16. Ä

    Työhakemus

    Ootko googlettanut malleja? niiden pohjalta minä oon tehnyt ja useaan haastatteluun päässyt..
  17. Ä

    Kreetalle 5 henkeä 1600?, onko edullinen? (toukokuussa 2011)

    On kyllä edullinen! :) Kreeta on ihana paikka :heart:
  18. Ä

    Sinne lähti mies sorsanpyyntiin viikonlopuks

    Miksei mun mies metsästä?! mihin sen sais viikonlopuksi :whistle:
  19. Ä

    hyvää ohjetta saippuakuplien tekoon?

    fairy, vesi ja siirappi. Sokeri varmaan ajaa saman asian ku siirappi. Mittoja en kyllä nyt muista..

Yhteistyössä