Hakutulokset

  1. M

    myöhäinen keskenmeno, 12 rv jälkeen

    manhis: kiitos niin surullisesta tarinastasi.:hug: Miten ihmeessä oletkaan yksin jaksanut elää moisessa tilanteessa, sinulle lienee kuitenkin hyviä ystäviä lähellä tukemassa. Jotenkin tavattoman karu kohtelu on sattunut kohdallesi sairaalassa ettei voi kun ihmetellä...taksilla yksin...
  2. M

    ODOTUKSEN ODOTTAJAT 2010

    Vadelmaunelma: :heart: ihanaa ja onnittelut tuplista!!! Toivon sydämeni pohjasta että nyt pienet sinnittelee isoiksi tytöiksi tai pojiksi sinulle kesäksi syliin :heart: Tinjamin: :hug::hug: Voi sinua, olen pahoillani ettei se kestänytkään. Voimia sinulle ja uskoa tulevaan :hug: ON: kävin...
  3. M

    ODOTUKSEN ODOTTAJAT 2010

    tulin tänne vanhaa pinoa katsomaan ja kuulumisia lukemaan! Itsellä on varhaisultra maanantaina, katsotaan nyt miten käy, onko siellä asukkia. Olen pelosta ja huolesta suunniltani... minun tuurilla kaikki menee metsään... tinjamin: miten sulla kävi, olikos se nyt SE PLUSSA????:heart:
  4. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

    Ihan selkeä plussa on!!! ONNITTELUT!!! kyllä se siitä vahvenee! Minulla oli ihan samanlaista alussa!!! :flower:
  5. M

    ODOTUKSEN ODOTTAJAT 2010

    Kirma: kaipa se oon jotenkin "selittämättömiä" kun 6,5 vuotta tuohon km raskauden alkuun meni ja yritystä on kyllä ollut. Meille tehtiin eka inssi viime syksynä, josta ei tullut tulosta, vaan sen jälkeisestä luomukierrosta tuli yllätys, joka meni ikävästi kesken. Ja tämäkin ihan luomuna...
  6. M

    ODOTUKSEN ODOTTAJAT 2010

    Hei Tutut ja tuntemattomat! Tänään saatu sitten plussa !! Ihan ihmekierto oli kp. 32 vasta ovis, jonka digitestillä varmistin ja onneksi mies sattui olemaan kotona ja siitä se on saanut alkunsa. Tänään siis rv 3+6. Mulla ois pitänyt tuolloin alkaa menkat kun kierto on kuiten ollut 32-34, mutta...
  7. M

    ODOTUKSEN ODOTTAJAT 2010

    Moi, täällä taas, jokunen tuttu on vielä täällä. Risupesän kanssa ainakin kirjoiteltiin samaan aikaan?? Mun historia meni niin, että jouluna plussa ja rv 20+ kesken :'( Eli yritetään uudelleen jos onnistuis. Täällä on menossa ihan luomu kesä ja nyt dpo 10 tai 11 ja vähän jännittää. En...
  8. M

    myöhäinen keskenmeno, 12 rv jälkeen

    Minttu-Maaria75: miten kauniisti työkaverisi muistivat :hug: minulla on yhä enevässä määrin unettomuutta. Hirveä univelka ja väsyttää, mutta ei pysty rauhottumaan että saisi nukuttua. Olen ajatellut että pitääkö hakea sairaslomaa uudelleen lisää, vai unilääkkeitä, mutta niitä ei haluaisi...
  9. M

    myöhäinen keskenmeno, 12 rv jälkeen

    Minttu-Maaria75: minä sain sairaslomaa 3 viikkoa. Nyt tuntuu että oli lyhyt aika, varsinkin kun km tapahtuu noin myöhään pitäisi mielestäni saada heti pitkästi aikaa toipua. Fyysisestihän olisin voinut tulla töihin vaikka seuraavana päivänä, mutta henkisesti kaipaisin vieläkin "lomaa"..... :'(...
  10. M

    myöhäinen keskenmeno, 12 rv jälkeen

    Nallekarkki :hug: :hug: :hug: Saa tänne tulla, kesken se raskaus on tuossakin tapauksessa mennyt. Olen pahoillani noin ikävästä yllätyksestä, kun lapsi on ollut toivottu ja odotettu ja luonto tuollaisen päätökseen eteen on sinut asettanut. Ihan hirveää on ollut varmasti tehdä päätös...
  11. M

    myöhäinen keskenmeno, 12 rv jälkeen

    :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Bumballe voimia ja osannotto suureen suruunne. Ei toista kertaa, ei voi uskoa miten noin pahaa voi tapahtua uudelleen. Jos jaksat niin palaa joskus kertomaan löytyikö syytä näin murheelliselle tapahtumalle.
  12. M

    onko meitä täällä paljonkin?

    Nonnamonna :hug: :hug: MIten kamala tuo sinun tilanteesi on!!! Kaikki km:t noin pitkällä! Mikä niihin oli syynä, saitteko koskaan tietää? Miten olet jaksanut tuommoisen tilanteen kanssa? En osaa edes kuvitella surusi määrää.... Itsellä yksi km takana rv 20+ viime huhtikuulta.
  13. M

    myöhäinen keskenmeno, 12 rv jälkeen

    Minttumaaria Meidän pieni oli kuitenkin niin pienoinen, että kätilön kanssa yhdessä päätimme että menee tuhkattavaksi ja yhteishautaanhan ne menee. Oli hänenkin mielestään oikea päätös. Pienihän oli jo mennyt taivaan Isän luokse, näin me uskomme mieheni kanssa vakaasti ja lohduttaa meitä.
  14. M

    Muita sikiöpoikkeavuuden vuoksi keskeyttäneitä?

    :hug: :hug: :hug: olen pahoillani. Miten raskas päätös kuitenkin, niin surullista. Voimia sinulle.
  15. M

    myöhäinen keskenmeno, 12 rv jälkeen

    Sinulle ja halaukset :hug: :heart: Minun kokemukseni on vajaat 2 kk sitten, rv 20+ synnytin pienen täydellisen enkelitytön. Keskenmenolle ei löytynyt mitään syytä. Miten teillä? Menimme mitään pelkäämättä rakenneultraan ja sille tielle jäimme sairaalaan, kun sykettä ei löytynyt...
  16. M

    Lääkkeellinen tyhjennys/kipu, PÄRJÄÄKÖ SEN KANSSA YKSIN? + elämä jatkuu tämänkin jälkeen

    Mude79 :hug: :hug: Olen niin pahoillani puolestasi. Tilanne on ihan lohduton ja ihmisen mieli ei vain ymmärrä miksi näin annetaan tapahtua. :'( Paljon voimia sinulle ja jaksamista. Halauksin :hug:
  17. M

    Lääkkeellinen tyhjennys/kipu, PÄRJÄÄKÖ SEN KANSSA YKSIN? + elämä jatkuu tämänkin jälkeen

    minttu-maaria: :hug: Olen niin pahoillani puolestasi. Tiedän tasan miltä sinust tuntuu. Itselläni ihan vastavaasti km rv20+ ja ihan normisti rakenneultrassa tuli musertava yllätys reilu kuukausi sitten. Onneksi meidän sairaalassa on käytäntö että heti jäädään osastolle. Ja sairaalan...
  18. M

    onko meitä täällä paljonkin?

    enkelipoikien äiti :hug: Juuri samaan aikaan koit menetyksesi kuin minäkin. Ihanaa ettet joutunut kauaa odottamaan ja saat nyt nauttia pienestä tulokkaasta piakkoin! Toivottavasti saisin myös pikku mahani takaisin...on niin ikävä sitä. Olen odottanut koko ajan puhelimen soittoa ja päivisin...
  19. M

    onko meitä täällä paljonkin?

    Kirjoittelin kauan ensin odotuksen odottajissa ja sitten loppuvuodesta lapsettomuushoidoista plussanneissa, kunnes viikko sitten... tää on mun paikka. Eli olin jo rv 20+ kun mennessäni rakenneultraan saimme mieheni kanssa järkyttävän uutisen, että pienokaisemme olikin kuollut. Vaikka reilut...
  20. M

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    =) :flower: :flower: Sojalle onnittelut pienistä!!! ompa ihana kuulla että teillä meni kaikki hyvin ja varmaan on aivan uskomaton tunne saada pieni ihan lähelle!!! IHANAA!!!! Pakko kommentoida SARMA sun työkaveria, että tekis mieli xxxx arghhh!!!! Onneksi sun pomolla on järkeä :)

Yhteistyössä