Hakutulokset

  1. H

    siilinjärvi

    eli torstaina 6.7 klo 14 on siis päätetty(kö?) ja fontanellan leikkipuisto.
  2. H

    siilinjärvi

    mulle sopii ainakin kumpi aika vaan, siis 14 tai 15. miten vaan päätetään.. tehdäänkö kompromissi ja sovitaan ajaksi 14.30? :D
  3. H

    siilinjärvi

    moikka kaikille taas, oli kiva kyllä se tapaaminen. suosittelen lämpimästi kaikille uusille että tervetuloa mukaan. olis kiva jos saatais ihan vaikka tavaksi kokoontua aina jossain joskus. siis tarkotatteko tuota torstai 6 heinäkuuta? mulle ainakin sopii näillä näkymin. mihinkäs aikaan?
  4. H

    siilinjärvi

    eiköhän me kaikki tunnisteta toisemme, siellä tuskin nyt niin solkenaan on porukkaa. =)
  5. H

    siilinjärvi

    pidetään tätä ketjua näkyvillä niin kaikki halukkaat pääsee kans mukaan jos sovitaan jotain aikoja tapaamisille. hyvää juhannusta minunkin puolesta! ai niin ja sovitaanko eka tapaaminen maanantai 26 klo 10, kaikki tervetulleita, itse ainakin aijon ilmaantua!<br><br>
  6. H

    siilinjärvi

    olisiko mitenkään mahdollista järjestää toinen tapaaminen vaikka juhannuksen jälkeen maanantaille eli onkos se nyt 26 päivä? itse en nimittäin pääse tuolloin torstaina, lähdetään reissuun tänä iltana. *pyytää nöyrästi* :D <br><br>
  7. H

    siilinjärvi

    löytyhän niitä siilinjärveläisiä! =) sovitaan joku ajankohta sinne leikkipuistoon niin minäkin voisin ilmaantua.
  8. H

    siilinjärvi

    ajattelin ihan uteliaisuuttani laittaa oman alotuksen siilinjärvelle kun näkyi tuossa kuopio/savo ketjussa teitä muitakin olevan täällä, olisi kiva vaikka kirjoitella/tapailla muita äitejä ja vaihtaa kuulumisia. Itse olen vm -84 ja tyttö -04. Saa laittaa myös yytä!
  9. H

    KUOPIO!!!

    siilinjärveltä

Yhteistyössä