Hakutulokset

  1. F

    Helmitaaperot ~toukokuussa 2010~

    Pitkästä aikaa tänne ehdin raapustelemaan, pahoittelut :ashamed:.. lukemaankaan ei ole kerinnyt kaiken kiireen keskellä :headwall: Pikaisesti omia kuulumisia.. mä pyöritän taloutta ja hoidan meidän kolme lasta yksin kun mies on viikot töissä toisella paikkakunnalla, teen edelleen töitä 2...
  2. F

    Helmitaaperot 2009 ~Helmikuussa 2010~

    Jospi: Tytön mitat (12kk), painoa 8170g ja pituutta 77cm. Hattu oli muistaakseni 42.8cm. Siro neiti =)... nyt oli kuitenkin päässyt -2.5painokäyrältä sinne -2.0 käyrälle =) Mies ja TV: Sama addiktio meidänkin isännällä :o :(... eikä tunnu kuulevan mitään kun on niin keskittynyt.. enää ei...
  3. F

    Helmitaaperot 2009 ~Helmikuussa 2010~

    ONNEA HURJASTI kaikille 1v. täyttäneille :flower: :flower: :flower: Meilläkin se synttäripäivä oli sunnuntaina :heart:. Eikös illalla sitten noussut taas kuume (tyttö on sairastellut jo pari viikkoa) ja vieläkin on kränäinen vaikka kuumetta ei olekaan :snotty:. Pitänee varata aika...
  4. F

    Helmivauvat 2009 ~Tammikuussa 2010~

    Heissan.. :wave: Kesti tovi lukea kaikki viestit viime kirjoituksen jälkeen.. aika onkin rientänyt :o ja kiirettä pitänyt. Töissä olen kahtena päivänä viikossa ja tyttö on ne päivät isänsä tai mumminsa kanssa. Kivuitta on mennyt ja vaikka alkuun tuntuikin tuskaisalta palata töihin, on tässä...
  5. F

    Helmivauvat 2009 ~Tammikuussa 2010~

    :wave: ja anteeksi hiljaiselo :ashamed: Lasten tohinat, joulu, töiden aloittaminen jne ovat vieneet ajan täysin. Nyt arki taas alkanut, rauhalisempana kyllä =) ONNEA PLUSSANNEILLE :heart:.. Ihana lukea teidän kuulumisianne. Pientä kuumetta pukkaa täälläkin kun noita juttuja lukee :p...
  6. F

    Helmivauvat 2009 ~marraskuussa~

    Heips :wave: Meillä on lapset sairastellut, hieman katkoa nettailussa. Esiskoisella oli todennäköisesti enterovirus (käytiin poissulkemassa sikainfluenssa) ja tytöllä varmaan sit sama, nousi 40 asteen kuume pariksi päiväksi ja maha oli sekaisin. :o :hug: kaikille sitä tarvitseville...
  7. F

    Helmivauvat 2009 ~marraskuussa~

    Heipparallaa :hug: kaikille sairastaville ja toipilaille! Meilläkin tyttö sairastui viime torstaina, oli peräti 40 astetta kuumetta mutta onneksi se meni ohi parilla supolla. Maha sitten olikin sekaisin useamman päivän. Tänään jo parempi onneksi. Tuiskunen: Me saatiin allergologilta...
  8. F

    Helmivauvat 2009 ~lokakuussa~

    Nuhanenille ja muillekin potilaille paranemisia :hug: Yösyötöistä... meillä tyttö syö/on rinnalla useamman kerran yössä. Hurjaa tämä hulina on ja jotta saisin edes vähän nukutuksi niin tyttö on mun vieressä. Läheisyyttä tuntuu kaipaavan tosi paljon, vaikka päivisinkin sitä saa. Päivällä...
  9. F

    Helmivauvat 2009 ~lokakuussa~

    Jospi: Mä laitoin yv:tä just =) Pakko mennä laittamaan lounasta kun ei ole vieläkään ehtinyt... Ei menny päivä ihan silleen kun olin ajatellu :o Fiiu ja tyttö 8kk :heart:
  10. F

    Helmivauvat 2009 ~lokakuussa~

    :wave: pikaisesti taas Toi Vicks -asia jäi vaivaamaan niin katsoin tuolta lääkelaitoksen sivuilta, et tosiaan voidetta ei saa laittaa iholle kun kyse alle 2-vuotiaasta ja höyryhengitys ei sovellu alle 6-vuotiaalle (tällä tarkoitetaan minun mielestäni sitä, että pää on sen kuuman veden...
  11. F

    Helmivauvat 2009 ~lokakuussa~

    Heipsistä Just oli lehdessä joku Vicks -mainos ja siinä oli muistaakseni, että ei alle 2 v. Mut en nyt muista mikä tuote oli kyseessä :ashamed: Tapaaminen: Laitoin viestiä siihen s-postiosoitteeseen. Toivottavasti ehti vielä mukaan =) Koko päivä menny tytön lääkärin soittoa...
  12. F

    Helmivauvat 2009 ~lokakuussa~

    Hei piiiiiitkästä aikaa :wave: Meillä on ollut netin kanssa ongelmia joten väkisin olen joutunut olemaan eristyksissä :| TAPAAMINEN: Voi.... mahtaakohan vielä mahtua mukaan? Olen tosi pahoillani :ashamed:... olen ihan pihalla kaikista kuulumisistanne. Nyt kun taas pääsen nettiin niin...
  13. F

    Helmivauvat 2009 ~syyskuussa~

    :wave: pitkästä aikaa =) Kiirettä on piisannut, en juurikaan ole tänne kerennyt muuta kuin lukemaan :ashamed:.. no, tietokonetta ei ole päivisin ja iltaisin on sitten kaikenlaista harrastuksiin viemistä, ruuanlaittoa, läksyjenkuulustelua jne. :hug: kaikille sitä tarvitseville...
  14. F

    vauvan veren kalkkipitoisuus koholla

    Hei Nopeasti googlaamalla löytyi yhdeksi syyksi liian runsas D-vitamiinin saanti. Oireina heikkous, väsymys ja jopa munuaiskivet.
  15. F

    Helmivauvat 2009 ~syyskuussa~

    Iltaa :wave: PUR: :laugh: NANADA: Hui mikä tilanne. Tosi hyvin toimiva itkuhälytin teillä -onneksi! TOUKKA: :hug: ja onnea uuteen tupaan :flower: NESSU: :hug: Hyvin samanlaiset mitat teillä kun meidän tytöllä tuossa iässä. Ei puhuttu mitään ölylisistä. Tietty toi, et jos kasvu...
  16. F

    Helmivauvat 2009 ~syyskuussa~

    Hei taas KÖ kirjoitteli imetystuen mahdollisesta loppumisesta... valitettava juttu tosiaan kun on monella auttanut paljon. Tässä linkki adressiin, ken haluaa laittaa nimensä: http://www.adressit.com/imetyksen-vertaistukipalvelut-paattymassa-vuodenvaihteessa Almaa: Mä ostin Steintalerin...
  17. F

    Työt alkaa ja vauva rintamaidolla..

    Hei Voisiko alkuun esim. pumpata maitoa pari kertaa työpäivän aikana? Vai juoko pullosta/nokkamukista? Kokemusta ei ole mut tuo nyt tuli ekana mieleen.
  18. F

    Helmivauvat 2009 ~syyskuussa~

    Heipparallaa :wave: Selkä senkun paranee :D.. toka kerta OMT fysioterapiassa auttoi jo huimasti. Pystyn jo istumaan! Pahin kipu takanapäin, olen niin iloinen. Nyt on pakko alkaa kuntoilla itsekin.. ja miehellekin jo vihjasin, että jos hän ehtii golfata niin mun pitää kans saada samanverran...
  19. F

    Helmivauvat 2009 ~syyskuussa~

    :wave: taasen Rosinante: Huh, kyllä mullakin kiehuis jos mies olis noin uusavuton.. tai laiska. Hyvä et tajusi sitten! Vähän vastaava kävi kyllä meilläkin vaikka näitä lapsosia on jo kolme ja kokemusta löytyy. Piti viedä esikoinen lääkäriin ja mulle sattui sitten ton selän kans hoito...
  20. F

    Helmivauvat 2009 ~elokuussa~

    Vielä KELAsta tulee jotkut laput. Soitin sinne eilen ja sanoivat, että auttavat mielellään niiden täyttämisessä! Eli soitto sinne jos hankaluuksia. Ja tosiaan sanoivat myös, että jos pitää vuosilomaa niin tottakai voi hakea niitä hoitorahoja. Tuet saa jos lapsi on kotona hoidossa oleva alle 3...

Yhteistyössä