Hakutulokset

  1. M

    Exän kanssa yhteen uudestaan?

    Mä olen koittanu monestikin uudelleen lämmitystä,mutta kyllä se niin on,että ne eroon johtaneet syyt tallaa jossain vaiheessa vastaan.
  2. M

    tuleeko musta uusneitsyt?!?

    niin,mis välis sitä oikein kerkeis.Lasten kanssa naimisissa ympäri vuorokauden,eikä oikein ole tota iltarauhaakaan,kun nuorimmainen luulee olevansa vahtikoira...Heräilee illalla jatkuvalla syötöllä.Olen alkanu pikkuhiljaa väistelemään peilejäkin,kun kai se Junnu Vainion biisissä on joku vinha...
  3. M

    miten yh tyydyttää seksin tarpeensa?

    sama vika,haluja on,mutta ei miestä.Ei ole aikaa,eikä kiinnostusta pelkkään seksijuttuun.Tulee jotenkin niin käytetty olo...siinä pitää olla muutakin.Oma käsi on ollu numero ykkönen.On ollu päiviä,jolloin sitä tuntee ittesä TOSI yksinäiseksi...surku.Naisista olen myös minä haaveillu ja olen yhtä...
  4. M

    ooteko tukistaneet

    Voi kyllä...liikaakin.Mulla on kolme lasta,joista kaksi vanhinta käy hermoille joskus niin,että etin vaan seinää,johon voisi hakata omaa päätä...Joskus oli aika,että tukistelin ihan liikaa,mutta sitten huomasin,että ei se tuo toivottua tulosta pidemmän päälle,koska lapsihan tottuu siihen.Otin...
  5. M

    3 lasta

    Todellakin pitäis muistaa nauttia enemmänkin,eikä ottaa elämää muutenkaan liian vakavasti.Vuorokaudessakin sais olla vähän enemmän niitä tunteja,kun tuntuu,ettei aika riitä kaikkeen.Mua ainakin inhottaa,kun jos pitää siivota,niin se aika on aina pois lasten kaa olemisesta.No,onneks kotityöt ei...
  6. M

    herkkäunisia lapsia.

    Kiitos! :hug: Ihana kuulla,että tämä saattaa vielä helpottaakin.Toi fiksuusjuttu oli hyvä....lohduttavaa.rasittaa nämä heräilyt,ei käy kieltäminen.Aina tulee miellettyä,että vauvat vaan heräilee ja valvottaa,kun tarvivat murkinaa yölläkin...ei vaan tullu mieleen,ettei tälle yöheräilyille taho...
  7. M

    herkkäunisia lapsia.

    Minulla on 3 lasta,joista 2 vanhinta on erittäin sikeäunisia,eivätkä herää oikein mihinkään.Mutta tämä 1v on toisenlainen.Illalla kun laitan hänet nukkumaan,niin hän herää,jos puhun puhelimessa,jos minulle tulee joku vieras tai ylipäänsä ääniin.Olen yksin lasten kaa,enkä itsekseni oikein meteliä...
  8. M

    posiviivista

    Mun elämäni parhain hetki oli se,kun lähdin tyttöni kanssa 5v sitten pois exäni luota.Exäni antoi minulle ihanan lahjan,kun vanha suola janotti,suloisen tuittupäätytön,joka on ihan vaan minun,exä kun ei halua moista tunnustaa.Viimeisin oli maailman parhain vahinko,lyhyestä suhteesta,joka...
  9. M

    maksaako ex minimin vai enemmän elatusmaksuja?

    ex maksaa 118?/kk,eli minimin.ei muuta sovittu,muuta en vaatinu.
  10. M

    Otetaanko miehen tulot+omaisuus huomioon laskettaessa elaria

    Jos äiti suostuu ja mies on palkkatyössä,niin elarit voi olla vain se minimi.Sosku ei ainakaan meillä erikseen määränny jotain tiettyä summaa tulojen mukaan.Sano vaan,että pystyy maksamaan ainakin sen minimin ja kysy multa,et tyydynkö siihen,vai haluanko sen laskettavan tulojen perusteella ja mä...
  11. M

    ajatteleeko ex-miehet vain itseään, maksaessaan minimiä?

    Kylläpä täällä on käyny tunteet kuumina.... =) mun Exä on hyväpalkkaisessa työssä,mutta ei ole tullut mieleenkään laskettaa elareita hänen palkan mukaan.Hän maksaa sen minimin,eli 118?/kk.Tosi usein maksu viipyilee,koska hän on laittanut rahat menemään baariin tai jonnekkin.On sen aina...
  12. M

    Yh:t reppanoita?

    Minä oleilen kolmen lapseni kanssa yksin.Miesten mielessä aika yleisesti liikkuu käsitys,että yksinhuoltajat on helppoja saaliita ja innokkaita,kun eivät ole kuitenkaan aikoihin saaneet...Suututtaa moinen,kun itteä ei ainakaan nappaa ollenkaan mitkään sänkypuuhat,vaikka edellisestä kerrasta...
  13. M

    Paikkakuntagallup

    kouvolasta...
  14. M

    Ikäsi ja lasten lukumäärä?

    :hug: Onnittelut!! :flower: Olen 29v ja mulla on kolme lasta.
  15. M

    Äitejä 05-alueelta?

    kouvolasta kolmen lapsen äiti. :wave:
  16. M

    3 lasta

    Mulla on 3 lasta.6v,vajaa 4v tytöt ja reilu 1v poika.Täytyy sanoa,että päivät on täynnä vauhtia ja vaarallisia tilanteita.Tytöt on paljon yhdessä,milloin leikkivät ja milloin tappelevat.Poitsu on sitten mun kaverina kaikessa,mitä teen..Kivasti menee,kun näin suurpiirteisesti ajattelee.Hiljaista...
  17. M

    muita, joilla lapset syntyneet v 2002 ja 2004?

    Minulla on 2000 ja 2002 ja 2005 syntyneet lapset.Olisi ihanaa vaihtaa arjen kuulumisia. Jos kiinnostaa,niin... leena_helena@hotmail.com
  18. M

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Voi miten söpöjä nimiä... :heart: Meillä on Tiia Marika ja Niina Johanna ja Miska Sakari. :flower:
  19. M

    tutista vieroittaminen

    Minulla on 3 lasta ja kahdesta on kokemusta tutista vieroittamisesta.Ensimmäinen lapseni söi tuttia vain silloin,kun oli käymässä nukkumaan.Ikinä en muulloin antanut tuttia hänelle.Kun hän oli 1v4kk,hänellä oli pahemman laatuinen flunssa ja mitä ilmeisemmin tutti oli huono juttu,koska hän vain...

Yhteistyössä