Hakutulokset

  1. Essie

    Jokohan sitä uskaltaisi..?

    Koska te olette aloittaneet vatsalihasten treenaamisen synnytyksen jälkeen? Itse kun näiden ohjeiden mukaan olen kokeillut tota vatsalihasten väliä, mulle ei edes jää mitään rakoa. Tai siis kyllä sen vielä tuntee että vatsalihakset on erillään kun olen rentona mutta tuolla tavalla testatessa...
  2. Essie

    Miten te...

    Toimisitte jos haluaisitte kiittää synnärin ja synnytysvuodeosaston henkilökuntaa onnistuneesta synnytyksestä? :)
  3. Essie

    Aattelin vaan tulla kertomaan...

    Että tyttö syntyi aamulla :) Pituutta oli 48,5cm ja painoa 3170g :)
  4. Essie

    Viime kerrasta on jo niin hurjasti aikaa... Eli siis, eikös limatulppa..?

    Voikin olla sellaista rään näköistä? :snotty:
  5. Essie

    Piäiskö mun antaa vielä karppaukselle yks tilaisuus?

    Mun tekis mieli viel koittaa vaikkei se taida oikein mun kropalle sopia :snotty: Mut nyt mä ainakin lähden hakeman ittelleni pari pihviä :D
  6. Essie

    Unikoulusta...

    Miten te ootte kestänyt??? Mä en yhtään kestä tuota pojan huutoa... :'( Tää on niin väärin, mä haluaisin vaan hakea hänet syliin ja kanniskella koko yön :'(
  7. Essie

    Korvat lukossa! Auttakaa :(

    Miten mä saan korvat auki? Tää on tosi inhottava ja ahdistava tunne :(
  8. Essie

    Itkupotkuraivarit

    Ollaan koko porukka kipeänä (mun mies on silti töissä kun hänellä ei ole kuumetta ja hänen töissä on kova kiire)ja mun äiti lupas kahdentoista maissa käydä mun puolesta apteekissa ja kaupassa. Nyt se sitten perui sen koska hänellä on selkä niiiiiiiiin helvetin kipeä ja mun isäpuolella on jalka...
  9. Essie

    Huh, kai sitä uskaltais mennä koht mennä nukkumaan...

    Oltiin tekemässä tänään loppusiivousta vanhassa kämpässä ja kun tultiin kotiin niin koira oli rikkonu mun laukun ja syöny purkkapussin palasiks... Ei siellä ollut kuin pari purkkaa mut silti :\ Oon täs nyt valvonu koissun kans ja antanu sokeria puolen tunnin välein 3 ruokalusikallista. Ja sain...
  10. Essie

    Miksei täällä vieläkään voi *turhaa mutinaa*

    Vaihtaa nikkiä?? Mä haluun uuden nikin :(
  11. Essie

    Ihan kuin meidän poika olis äsken sanonu

    "Kiva" :D Ja ihan kuin hän olis eilen sanonut "äiti", taas :D
  12. Essie

    Huh, pian alkaa varmaan helpottamaan :)

    Pojalla on melkein kaksi hammasta tullut läpi :) Ei ihme että pientä kiukuttaa ja harmittaa koko ajan :(
  13. Essie

    Nyt ei sit taas mikään onnistu :(

    Huoooooh |O Vitja mä sanon :kieh: Saanko mä kiljua??? :snotty:
  14. Essie

    Musta tuli sit taas blondi :D

    Ja edelleen on tukka päässä :D Tuli kyllä paljon vaaleampi kuin oli tarkoitus. Mut tästä alkaaki nyt sitten pitkä tauko :xmas:
  15. Essie

    Jee :D Mä saan sittenkin vielä kerran värjätä hiukset :D *turhis*

    Kivaa :D Ei mun mieskään tykkää tosta vaaleasta tyvikasvusta minkä takia mä näytän ihan kaljulta :D
  16. Essie

    SAVANNA!

    Ootko vielä täällä? :wave:
  17. Essie

    Täällä on nyt mun mielestä liikaa

    seksijuttuja :x Taidan poistua meikkaamaan :snotty: Jos vaikka niitä ei olis enää kun tuun takaisin :xmas:
  18. Essie

    Vieroitusoireita :/ *turhis*

    Meinaan hiustenvärjäämisestä! Toi juurikasvu on ihan karmee! Hirvee, jäätävä ja kammottava :x Pitikin mennä lupaamaan etten enää värjää :ashamed:
  19. Essie

    Saanko mä mennä nukkumaan? *turhis*

    Väsyttäääää |O Onneks huomenna on vapaata :snotty:
  20. Essie

    Anteeks et mä taas valitan...

    Mut mulla on nyt sellainen olo ettei mua yhtään arvosteta. Mun mies sanoi olevansa vaan hetken kavereiden kanssa ulkona, hän lähti joskus kahdeksan maissa niin aattelin et hän tulis yhden aikaan kotiin. Hän tietää et mulla on menoa aikaisin huomen aamulla yms. Ja nyt sit kun hän kuuli et mua...

Yhteistyössä