Hakutulokset

  1. B

    Hä? outoo tapahtunu...

    vaikee täältä on enää löytää mitään. :o
  2. B

    Hä? outoo tapahtunu...

    olen ollu puoli vuotta palsta tauolla ja sillä välin muuttunu kokonaan milloin tämä on muuttunu?
  3. B

    Helsingin seudun tapaaminen

    mä enpääsekkään tuolloin 10.3 mun mies on töissä silloin,
  4. B

    Helsingin seudun tapaaminen

    \ sopii ainakin mulle =)
  5. B

    Helsingin seudun tapaaminen

    mulle kans sopis tuo 10.3
  6. B

    Helsingin seudun tapaaminen

    mä voisin kans ilmottautua mukaan mut kunhan ensin saa päivän sovittua niin katson sopiiko mulle =)
  7. B

    Espoolaisille tapaaminen?

    joo sopikaa vaan mikä päivä tahansa niin katson sitten onko sopiva päivä meille, kun meillä on lasten kanssa lääkäri käyntejä,neuvolaa yms.
  8. B

    Espoolaisille tapaaminen?

    kyllä kiinnostaa tavata ja sello on hyvä paikka, onko suunnitteilla tuleeko lapset mukaan vai ilman lapsia?
  9. B

    Mitä lajia olet aina halunnut kokeilla?

    Power Body, Jooga ja spinning
  10. B

    pk-seudun äitien pikkujoulut

    kiitos täältäkin illasta. mukavaa oli mutta mulla väsymystä ja krapulaa mut sain nukkua 11 asti, mies hoiti lapset, =)
  11. B

    pk-seudun äitien pikkujoulut

    mä luulen tyytyväni ihan vaan farkkuihin ja johonki paitaan jos löydän kaapista jonku mulle sopivan =)
  12. B

    pk-seudun äitien pikkujoulut

    \ =) enköhän mä löydä mut jos ei mua näy siellä olen kävelly johonki muualle :D
  13. B

    pk-seudun äitien pikkujoulut

    kyselempä nyt taas tyhmän kysymyksen, en yhtään tiedä missä tuo kettunen on osaisko joku neuvoa mua? tuun Espoon suunnalta junalla keskustaan. :ashamed:
  14. B

    pk-seudun äitien pikkujoulut

    \ mulle käy ihan mikä paikka tahansa mistä nyt vaan ruokaa saa ja saa syödä ilman lasten kitinöitä et heille tuota ja tuota ja ei halua tuota yms B)
  15. B

    Espoon äidit ja lapset!

    mä en pääse tulemaan, muistin et meillä on neuvola just tuolloin mut toisella kertaa sit yritän päästä mukaan =)
  16. B

    pk-seudun äitien pikkujoulut

    \ Mä en tuota helsinkiä paljon tunne ja varsinkaan noita ravintola baareja yms. niin kyselen missä päin tämä on?
  17. B

    heinäkuiset 2005

    \ vastaanpa et meillä on vielä tutti käytössä tosin poiuka oppi sen syömisen vasta 1 vuotiaana kun imetys loppui =)
  18. B

    Espoon äidit ja lapset!

    \ joo sovitte sellasen ajan kun suurimmalle osalle käy mä tulen sitten lasteni kanssa vaikka vähän myöhässä jos keretään =)
  19. B

    Espoon äidit ja lapset!

    mäki voisin muuuten tulla ja asutaan ihan sellon vieressä mut meille tuo 14.30 on liian aikasta en kerkee vielä tuohon aikaan mitenkään kun pitää esikoinen hakea ja koira ulkoiluttaa tuohon aikaan ja kuopus herää päikkäreiltä yleensä 14.15 :/

Yhteistyössä