Hakutulokset

  1. I

    kuinka vanha olet kun lapsesi 20v?

    39, 40, 42, 44
  2. I

    Tunnetko jonkun joka on syntynyt...?

    1.4 minä 29.2 poikani
  3. I

    ja taas..onko 4 lapsen äitejä?

    Lapset on 7, 6, 5, 3v. Eronnut olen lasten isästä. Ei ole mitenkään erityisen rankkaa. Vuorotyötä teen joten matkustelu ei ihan helposti onnistu mutta onnistuu kuitenkin kun suunnittelee huolellisesti. Lokakuussa lähden lasten kanssa Egyptiin. Rankinta on neljän kanssa silloin kun muksut...
  4. I

    Miksi olette eronneet?

    Muuten sama mutta yhdessä oltiin 10 vuotta.
  5. I

    Onko kenelläkään muulla käynyt niin että odottaa kahta eriaikaan syntyvää, siis näin että...

    Olen käsittänyt että identtisillä kaksosilla tuo ravinnon saanti voi olla nuin. Mutta erimunaisilla kaksosilla on erilliset istukat ja sikiöpussit. Oli miten oli kirjoitin tuon jutun niin kuin olen sen vanhemmiltani kuullut, enkä väittänytkään että näin 100% varmasti olisi.
  6. I

    Onko kenelläkään muulla käynyt niin että odottaa kahta eriaikaan syntyvää, siis näin että...

    Aikanaan kun minä ja kaksoisveljeni synnyttiin oli lääkäri vanhemmilleni epäillyt että lapset olisivat saaneet alkunsa eriaikaan. Silloin ei vielä paljon ultria tehty mutta kun me täysiaikaisena synnyttiin olin minä n.1kg pienempi, 5cm lyhyempi kuin veljeni, olin selkeästi keskonen ja vietin...
  7. I

    Te joille tehty sterilisaatio. Kauanko mietitte kunnes päädyitte siihen ratkaisuun?

    Mä olin varma asiasta jo kolmannen lapsen jälkeen että sterilisaation teen. kierukka oli kolmannen lapsen jälkeen käytössä ja oli tarkoitus teettää sterilisaatio sitten kun kierukan käyttöaika olisi ohi. Kuitenkin tulin raskaaksi kierukan aikana ja neljäs lapsi syntyi. Kierukkaa en halunnut...
  8. I

    Mä oon oikeasti ihan tosi väsynyt ja neuvoton. En mä näe muuta vaihtoehtoa kuin antaa tuo poika pois.

    :hug: Samassa veneessä olen, paitsi minulla on neljä lasta. Pojallani on suurella todennäköisyydellä paha frontaalilohkon vaurio ja/tai asperger sekä todettuna frontaalilohkon epilepsia ja aisti/tunneyliherkkyys. Poika on ollut pienen ikänsä neuron ja psykiatrisen asiakas, silti...
  9. I

    vastailen kysymyksiinne jotta ai tarvitsisi siivota

    Miksi siivoaisit nyt kun voit tehdä sen huomennakin?
  10. I

    Onkos teidän muksut päässeet huikkaamaan käsidesiä?!

    On ne varmasti sitä joskus kädestään nuolasseet laiton jälkeen mutta en usko että edes haluaisivat sitä tarkotuksella maistaa. Vapaasti sitä on kyllä saatavilla.
  11. I

    Juteltaisko kuolemasta?

    Minä pelkäsin joskus kuolemaa, en enää. Eikä tähän liity mitään uskoon tulemista. Minä oon työssäni aika paljonkin kuoleman kanssa tekemisissä ja jotenkin se että on nähnyt monenlaisia kuolemia ja monenlaisia kuolevia ihmisiä on sen pelkoni vienyt pois. Minä ajattelen kuoleman niin että...
  12. I

    Onkohan mullaturhan ruusuinen kuva eronjälkeisestä elämästä?

    Omalta kohdaltani voin sanoa että eron jälkeen olen ollut paljon onnellisempi kuin ennen eroa. Arki lasten kanssa ei muuttunut juuri ollenkaan, lapset on sopeutuneet hyvin, paremmin kuin olisin osannut kuvitellakaan. Voisin sanoa että lapset jopa voivat paremmin nyt kuin ennen eroa. Lasten isä...
  13. I

    Aika Pommi tuli.

    :hug: Mun ex-miehen pettäminen selvisi samalla tavalla, Ensin löysin deitti-lmoja pitkin nettiä ja kun aloin selvittää asiaa ei totuus mikään kaunis ollut. Koko avioliitto oli ex:lle pelkkä kulissi, ollut aina. Kymmenen vuotta olitiin yhdessä ja ilmeisesti koko ajan oli pettänyt. Paljolta...
  14. I

    6v ja 5v haluu reiä't korviin

    Esikoinen tahtoi korvikset 5 vuotiaana ja ne laitettiin. Toinet tyttö on nyt 4,5v ja tahtoo korvikset joten olen luvannut että saa ne kun täyttää 5v synttäri lahjaksi niin kuin esikoinenkin.
  15. I

    Tuo match.comin mainos..

    Tai sitten se on yksi näistä mainitsemistani helmistä :heart: Ja sitä nyt ketuttaa kun joku uskaltaa arvostella sen superhienoa ja tasokasta deitti-ilmoa.
  16. I

    Tuo match.comin mainos..

    Ne profiilit oli yksinkertaisesti vain todella noloja. Olkoon nutturani kuinka kireällä tahansa niin ihminen joka laittaa itsestään kyseisiä kuvia deitti saiteille on säälittävä.
  17. I

    Tuo match.comin mainos..

    Oon tätä joskus miettinyt... Selailin yks päivä erästä deitti sivua jossa näkee kuvat vaikka ei rekisteröidy sinne. Laitoin oman paikkakunnan ja hakuun ja löysin oikein helmiä :heart: Yks tyyppi rökötti kaljapullo kourassa sohvalla. Oikein tyylikäs profiilikuva. Eräs oli ottanut huolella...
  18. I

    Turhis hirmu hassu juttu!

    565 :ashamed:
  19. I

    G: Minkä ikäinen olit kun menit naimisiin?

    Minä 20 ja mies 24
  20. I

    Äidit, tätäkö se on?

    :hug:

Yhteistyössä