Hakutulokset

  1. R

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Moi taas! ja uusille tervetuloa! Meillä on tänään 2kk neuvola ja lääkäri. Rotarokotusta en ota, kun en näe tarpeelliseksi. Mutta viime neuvolasta on 3 viikkoa, niin kiva nähdä miten ollaan kasvettu :) Eliaksella oli kuumetta eilen ja vielä kovasti yskii :snotty: Mutta kai tuo paraneman...
  2. R

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Heippa taas! Elias tänään 8 viikkoa:p hurjaa, kun muistan ihan selvästi vielä, kun oli raskaana. Nyrkkiä syödään täälläkin ja ei nyt varsinaisesti peukkua syö, mutta kyllä sekin välillä käy suussa. laitan tuttia suuhun, mutta kai sitä saa omia käsiä tutkia :) Itsekseen viihtyy jonkin...
  3. R

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Tulin vaan muistuttamaan, että kannattaa suosia deetippoja d-vitamiiniksi, koska niissä on d3-vitamiinia. Muissa merkeissä on d2, joka ei tutkimusten mukaan imeydy niin hyvin kuin tämä toinen. Ja joissain tapauksissa deetipat ovat olleet ehkä paremmin siedettyjä. :D
  4. R

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    moikka! Meillä poika huomenna 3 viikkoa ja hyvin on edelleen mennyt. Tutille opetellaan, koska poika on niin kova imemään, että rinnalla pitäs olla, mut sit suuttuu kun sieltä tulee maitoa :stick: Mutta poitsu ei huuda onneksi niin kuin siskonsa aikoinaan eli 6 tuntia putkeen illalla...
  5. R

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Ensimmäinen neuvola takana eilen ja ikää herralla 2vk 2pv ja kokoa löytyi 4010g ja 52,7cm. Poika oli kuitenkin syntyessään 3220 ja 48cm ja oonkin miettinyt että kasvaa varmaan ihan hulluna, kun 2 tunnin välein syö vaihtelevasti yhestä tai kahdesta rinnasta :D No katsotaa millon tää tiheän imun...
  6. R

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    moikka! Täällä mennyt ihan mukavasi. Poika on oikeastaan melko tyytyväinen toistaiseksi...ei turhia kitise. Nukkuu ja syö. Tänään on ensimmäinen päivä, kun on enemmän jaksanut olla hereillä :) Mukavampi tietty, että päivällä valvoisi ja yöllä nukkuisi. Me miehen kanssa valvotaan yhdessä, vaikka...
  7. R

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Jee mäkin vihdoin pääsin tänne :) Eli poika syntyi 17.11 ja eilen tultiin kotia:) Poika on tosi rauhallinen, paitsi jos on nälkä tai vaihdetaan vaatteita tai vaippaa:D Outoa, kun esikoinen aloitti huudon jo laitoksella, mutta vielähän tää tästä kerkeää muuttua. Mä kyllä haluaisin testata myös...
  8. R

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Meille syntyi suloinen poika 17.11 klo:00.27 mitoilla 48cm, 3220g, 36cm :) kaikki meni hyvin ja tänään tultiin kotiin :) kirjoittelen myöhemmin kertomuksia.
  9. R

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Hmm..tänään 40+5 ja klo:7 asti supistuksia...välillä kipeitäkin....katsellaan :popcorn:
  10. R

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    No voi hip hei...täällä 40+0. Ja kyllä on ruvennut selkää juilimaan....:p Jos olis kohta mun vuoro! Mut eipä tänne muuta ihmeellistä, kuin meinaan mennä film towniin hakee namui ja leffan. Smile Mä olen kyllä täysin samaa mieltä, että imetyksen ohjaus on todella puutteellista, ainakin...
  11. R

    Marraskuun muruset *lokakuussa*

    No niin :) Mäkin olen tänään epävirallisesti äitiyslomalla :) Koko päivä mennyt suurin piirtein nukkuessa. Aluksi meinasin, että olisin tehnyt viimeisen koulutehtävän, mutta pöh...3 lausetta kirjoitin :D Ihan sama, kun ei o vielä kiire. Eikä vauvallakaan varmaan, kun ei ole mitään merkkejä...
  12. R

    Marraskuun muruset *lokakuussa*

    Voi että, kun aika kuluu nopeesti :) Mä en oo täällä taas käyny ku välillä lukasemassa juttuja. Tänään olis enään 2 päivää työharjoittelua jäljellä ja sit lomalle. Tänään tein myös vikan tentin ja seuraavat on vasta joulukuussa, kun vauva on jo maailmassa :) Yksi ainut kirjallinen tehtävä olis...
  13. R

    Marraskuun muruset *lokakuussa*<3

    Moikka taas pitkästä aikaa! Mulla oli viime viikko aivan kamala, kun kävin aamut koulussa tunneilla ja illat harjottelussa. Mut nyt pelkkää harjoittelua 3 viikkoa. Sit lomalle. Muutamat tehtävät ja pari tenttiä pitää tehdä vielä. Ja mulla jatkuu ruotsin tunnit äippälomalla tämän vuoden loppuun...
  14. R

    Marraskuun muruset 2010 *syyskuu*

    Moikka! Tulin taas pitkästä aikaa kirjoittelemaan =) On n iin paljon koulussa hommaa, että ei paljoa kerkeä netissä huhhailemaan. Ensi viikolla on taas neuvola ja saas nähdä mitä siellä. Onnea Nooralle! Itsekin alkaa olla jo vähän malttamaton...ihan jo vauvan takia, mutta myös on niin...
  15. R

    Marraskuun muruset 2010 *syyskuu*

    Vauva on raivotarjonnassa ja hikka tuntuu yleensä alhaalla, mutta kyllä se vauva hytkyy ihan kokonaan.Eli tuntuu myös siinä kohtaa, missä kättä pidetään, tai sitten jos joku vaatteen osa kiristää mahasta, niin tuntuu myös siinä kohtaa =) Vaikeasti selitetty. Riikka & öttis 31+3 :heart:
  16. R

    Marraskuun muruset 2010 *syyskuu*

    Moi! Täällä käyty neuvolassa ja kaikki ookoo..Hb noussut mukavasti, sf- mitta 29, paino +/- 0 ja RR 116/68 edelleen itsemitattuna. Ja tarjonta oli onneks edelleen rt. haven: Se on aivan normaalia, että uudelleensynnyttäjällä on ulkosuu sormelle auki, mutta tietenkin, jos tuntuu, että...
  17. R

    Marraskuun muruset 2010 *syyskuu*

    Heippa! Täällä poksahdetaan 30:n puolelle =) Ja koulunpenkille palattu...olis enään 3 viikkoa vikaan harjoitteluun ja sen jälkeen pääsen mammalomalle. Teen sitä harjoittelua niin kauan kuin jaksan ja, jos kerkeän tekemään kokonaan, loma alkaisi 38. viikolla. Onneksi on "vain"...
  18. R

    MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

    Täällä neuvolalääkäri takana (joka on tämän meidän neuvolan asiakkaiden onneksi naistentautien ja synnytyslääkäri) Kaikki ok ja hyvin menee=) Odotan kyllä jo kovasti, että pääsis olemaan itsekseen :D Mua vaan jännittää hirveesti miten toi esikoinen, kun meillä ei niin kauheesti tuttuja ole...
  19. R

    MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

    Mansikoissa on ilmeisesti paljon c-vitamiinia, joka auttaa raudan imeytymisessä, mutta jos sitä rautaa ei tule tarpeeksi ravinnosta niin eihän siellä mikään imeydy. Tai näin olen käsittänyt.
  20. R

    MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

    Moikka! Tänään käyty ultrassa ja vauva oli jo rt:ssa. Hän oli kahdessa viimeisessä ollut istumassa ja rupesin jo miettii, että hitto jos on vieläkin niin inhottaa. Mut kerkeehän beebi vielä pyörähtää, mut ainakin hän osaa ja pystyy kääntymään oikein perin . Kaikki muuten ok, painoarvio 1100g =)...

Yhteistyössä