Hakutulokset

  1. DIESELmom

    vanhat tuttipullot

    tai sitten heität uff:n koppiin. menevät sieltä eteenpäin ja varmasti löytää omistajan jostain. pullothan ei mene miksikään. ainoastaan tutit huononee. maailmassa on niin paljon roskaa ennestään että hullua heittää mitään ehjää ja toimivaa roskiin, aina niille käyttäjä löytyy =)
  2. DIESELmom

    Ehkäisyrengas

    kyllä nuo sinun oireet kuulostaa ihan samoilta kun itelläni aikanaan. nykyisin pelkkä kumi ja olo on PALJON normaalimpi. ja käytin sentään jotain puolitoista-2vuotta
  3. DIESELmom

    Tutille heippa???

    no ne perinteiset. leikkaa tutista pala pois. lahjoittakaa tutit yuhdessä esim orava vauvoille, joulupukille, naapurin vauvalle jne tai se mikä meillä toimi molemmilla. tutti pois kertaheitolla. kaksi yötä kiukuttiin ja siihen unohtui ja riitti unipupu kainalossa.
  4. DIESELmom

    Esikoinen pois hoidosta?

    juuri lopetin työharjoittelun päiväkodissa (3viikkoa) ja totesin että olen hyvin tyytyväinen ettei omie tarvitse sinne laittaa ennen esikoulua. pienten ryhmissä hoito on likimain ainoastaan perushoitoa. on siellä toki muita lapsia mutta itse en menisi takuuseen että lapsi tarvii viihtyäkseen...
  5. DIESELmom

    Mielipiteitä seisomalaudasta

    oikein paksuun lumeen jumittaa mutta silloin voi ottaa avuksi pulkan ;) isompi istuu mielellään pulkan kyydissä silloin kun ei jaksa kävellä. muistaa vaan laittaa pepun alle lämmikettä.
  6. DIESELmom

    ehkäiseekö imetys?

    kehitysmaissa ja ennenmuinboin imetys ehkäisi.. ei enää ja syy siihen on seuraava. ennen sekä kehitysmaissa imetys on usein veroittanut äitien energiavarastoja jotka jo raskausaikana on usein menneet vajeen puolelle ja äidin olo on usein ollut tosi heikko ja erilaiset vitamiinien puutokset...
  7. DIESELmom

    Osa-aikaisena

    \ no joo mä olen erimieltä (eikä pidä suuttua, sanon vaan OMAN mielipiteen) olen juuri päiväkodissa työharjoittelussa ja totesin ettei edes 5v saa päiväkodista mitään kovin ihmeellistä mitä ei saisi jo kotoa.. alle viisivuotiasta en veisi hoitoon ellei työn yms takia pakko. sen ikäiselle...
  8. DIESELmom

    Tytön hiukset

    heips. olen kampaaja ammatiltani (vielä) permanenttia ei noin pienelle kyllä kampaamoissa tehdä. ensinnäkin aineet ovat tosi myrkkyjä ja lapsi tuskin jaksaisi istua sitä kahta kolmea tuntia paikallaan. lapsen hius on myös erilaista kuin aikuisen. eli siihen ei välttämättä pure vahvinkaan aine...
  9. DIESELmom

    Lassie toppahaalari

    meillä on ollut juuri noita. ja nyt meillä on pojalla esim kummipojan vanha haalari ja se mahtuu nyt toista talvea. eli kolmatta talvea käytössä tosin nyt on jo polvista hiukka kulunut vja onkin ns kakkoshaalari ihan noihin piharönyämisiin yms, mutta on edelleen muuten siisti ja pitävä. tosin...
  10. DIESELmom

    Syöttötuoli

    ikeassa on erittäin hyvä ja halpa syöttis. se antilop malli. se on muovia. siinä ei tarvitse pehmusteita ja istuinosa on niin syvä ettei siitä pöääse helposti kiipeämään pois. siihen saa myös sopimaan perus peh,musteen ja siinä on kolot turvavöille jos haluaa. ja kestää liottamista vaikka...
  11. DIESELmom

    Ehkäisyrengas

    joo mulla oli käytössä puolitoista vuotta kun oireet paukkasi kerralla. ja renkaan käyttäjillä usein käy ainakin pidemmän käytön aikana että keltarauhashormoni kun vaikuttaa niin että ohentaa limakalvoja, alkaa alapään limakalvot oheta josta seuraa kutinaa, kuumotusta ja jopa ihan haavaumia...
  12. DIESELmom

    Nuva Ring

    helppo on käyttää. ja helppo kun ei tarvi päivittäin muistaa. oireet samat kuin moillakin hormoniehkäisyillä turvotus painon nousu rintojen aristus pahoinvointi päänsäryt kiukkuisuus unihäiriöt itkuisuus ja vielä limakalvojen ohenenminen->alapään kutina, haavaumat yms hiivamaiset oireet jne...
  13. DIESELmom

    Kynsisakset

    ja mä voin suositella ihan noita kynsileikkureita! niistä kaikkein pienin koko. sillä nappaa helposti kynnen lyhyeksi, muttei kuitenkaan liiaan lyhyeksi ja saa vielä kerralla. itestäni paljon helpompaa kuin saksilla sähläys =)
  14. DIESELmom

    Mikä HTS

    juuh. ja mustana onnistuu näemmä paremmin. =)
  15. DIESELmom

    Turvakaukalosta...

    jaah no riippuu kyllä lapsesta.. meillä poju 4v6kk painaa nyt vasta sen 18kg.. ja siirtyi suoraan turvavyö istuimeen jonka käyttöpaino on 36 kiloon asti eli varmasti niin kauan kun sitä tarvii tyttö 2v6kk painaa11kg.. puoli kiloa vähemmän kuin poju samassa iässä.. kaukalo meillä jäi puolen...
  16. DIESELmom

    Mun koira?

    Joo mäyräkoira on jääräkoira. eli metsästyskoira on metsästyskoira ja vaatii kyllä rankemmat otteet kuin seurakoiraksi jalostettu otus.. en suosittelisi ekaksi koiraksi kyllä kenellekään! on meinaan tosi jääriä.. helposti äkäisiä ja vanhemmiten moni mäykky tulee äkäiseksi vaikka olisi ollut...
  17. DIESELmom

    Ihastuin näihin, pitäiskö tilata?

    mä tilaisin vaikka tuommoisen kokeilupaketin ja kun selviää mitkä sopii niin myy vaikka muut pois ja hankkii sopivia lisää. aloittelijalle ihan hyviä versioiota on 2-4 kuorivaippaa 10-20 sisävaippaa 2-3 taskuvaippaa imuineen kyläilykäyttöön toki selviää noilla kuorilla ja sisävaipoillakin...
  18. DIESELmom

    E-pll.lopetus ja menkat

    mulla kävi ehkäisyrenkaan kansa kun joudui lopettaa viikon päästä (2v ehdin käyttää) aloituksesta. niin menkat alkoi 4 päivää kun otin renkaan pois.. ja sitten tuli "ajallaan" toisetkin. eli kun ois pitäny norm renkaan poistaessa tulla.. ja sitte on alautunu kierto omaksi. eli liki 40-45 päivää...
  19. DIESELmom

    Turvakaukalosta...

    juuh. pakko oli vielä surffata noita erilaisia testejä mielenkiintoinen juttu että aika moni turvakaukalo on saanut vain tyydyttävän arvosanan testeissa mutta isommilla istuimilla suurimmalla on hyvä arvosana. ..

Yhteistyössä