Hakutulokset

  1. Mimoosa

    paljonkohan muodonmuutos maksais

    No sanoisin, ettei huonoon itsetuntoon auta pidemmän päälle ulkoinen ehostus, mutta silikonien hinnat lienevät Suomessa jossain 8 tonnin kieppeillä. Hiustenpidennykset useamman satasen. Muista en tiedä, kannattaa Googlettaa ja katsella vaikka kauneuskirurgisten klinikoiden sivuilta hinnastoja...
  2. Mimoosa

    Päivi Räsänen antoi syrjinnälle kasvot

    Annetaan avioliittoon uskovien mennä naimisiin, mutta miksi multisuhteissa elävät haluaisivat avioliittoa? Johan perinnöjaot ja kaikki menis ihan hankalaksi. Yksi kun kuolee, niin kymmenen korppikotkaa kyntämässä rupista peltoa. Mjoo, ei mitään. Muoks. Argh. Yritin siis kommentoida eräälle...
  3. Mimoosa

    Mielestäni abortin teon ehtona pitäisi olla sterilisaatio

    Jep. Kaveri sai veritulpan 22-vuotiaana eritt. tod. näk. juurikin e-pillereistä, joita hän tosin oli syönyt kuukautiskipen takia. Eipä saa syödä enää minkäännäköstä ehkäisypilleriä. Muoks: Ja meinasi tosiaan kuolla.
  4. Mimoosa

    Mielestäni abortin teon ehtona pitäisi olla sterilisaatio

    Meitsi on tänään niin kärkkäällä, negatiivisella ja pessimistisellä tuulella, että tohdin esittää kysymyksen: Kuka, helvetti sentään, haluaisi syntyä tähän paskaan maailmaan täynnä toisia tuomitsevia ja kärsimystä aiheuttavia ihmisiä? Nii, elämä on niin ihanaa ja perhoset lentelee ja ja...
  5. Mimoosa

    kuinka pian hiuksiin uusi väri?

    Onkos se nyt "virallisesti" jtn 3 viikkoa. Tosin itse olen värjännyt joskus vaikka kaks kertaa päivässä, mutta kovin viisasta se lie ei ole.
  6. Mimoosa

    onko teillä ollu ongelmia firefoxin kans?

    Päivittänyt oon, ja toimii ku vesi, mutta toisaalta jostain kumman syystä ukolla, jolla sama käyttis jne, ei toimi hyvin :/
  7. Mimoosa

    Mun tämän vuoden joulukortti - parannusehdotuksia otetaan vastaan

    Koita uudestaan. Mulla on _aina_ menny linkitykset läpi harmaana, kuten viestit yleensäkin.
  8. Mimoosa

    ajokorttia varten lääkärin tarkastus

    Meikäläistä oikeestaan kiinnostais se ajokorttilääkärintarkastuksen rutiinit myös ihan tarkalleen ottaen. Kauan sitten olis ollut mahdollisuus käydä koululekurilla, mutta se tyyppi oli niin hyytävä ja saanut varoituksen epäsopivasta käytöksestä potilasta kohtaan, että puolet jätti menemättä...
  9. Mimoosa

    Siis onko todella joka toinen fb:ssä? Ja mikä hiton vouhotus siitä on meneillään...

    Meidän huushollissa joka toinen on, ja joka toinen ei. Minä olen (tosin paskaakos siellä tekee) ja mies ei :D
  10. Mimoosa

    Nyt kaikki meikkivinkit tähän! aloittelijalle :)

    Komppaan :D Tosin tuohon viimoiseen sanoisin,e ttä älä juo kuolemaksi asti vettä xD Munuaisparat räjähtää.
  11. Mimoosa

    Nyt kaikki meikkivinkit tähän! aloittelijalle :)

    Kannattaa muuten hommata luomaria varten ihan luomivärin pohjustaja, jos tuntuu, ettei luomiväri pysy hyvin. (Urban Decayn Primer Potion, Too Facedin Shadow Insurance.. Tosin joillain selektiivisillä Suomessa myytävillä merkeillä on muistini mukaan hyviä pohjustajia, mutta esim. Lumenen...
  12. Mimoosa

    Nyt kaikki meikkivinkit tähän! aloittelijalle :)

    Mulla on pintakuiva sekaiho, kaverilla atopia ihan diagnosoituna. Ja molemmille on sopineet hyvin, tosin kaveri tykkää kyttyrää esim. BM:n omasta sudista, joka tuntuu hänen mielestään välillä liian karhealta, ja toisinaan tykkää käyttää esim. Lumenen kosteuttavaa meikkivoidetta (en tiedä onko...
  13. Mimoosa

    Nyt kaikki meikkivinkit tähän! aloittelijalle :)

    Tai vaihtoehtoisesti meikkivoiteen+puuterin tilalla mineraalit. Plus kaikki eivät tod tarvitse ripsaria/kulmakynää. Meinaan itsellä on pikimustat kulmat ja ripset..Tosin niin on sitten säärikarvatkin jne..
  14. Mimoosa

    Nyt kaikki meikkivinkit tähän! aloittelijalle :)

    Miun on pakko sanoa tähän väliin (vaikka tällä ei välttämättä mitään väliä ole), että Avonin luomareissa ei ole vältämättä parhaat pigmentit. Toisaalta on niitä huonompiakin. Mutta jos haluaa luomarin, mistä oikeasti tulee pigmenttiä, niin en osaa oikein suositella mitään markettimerkkejä, vaan...
  15. Mimoosa

    Nyt kaikki meikkivinkit tähän! aloittelijalle :)

    Kosteutus on kaiken a ja o. Jos sulla on, niinkuin jotain sensuuntaista sanoit, kuivia kohtia iholla, niin erinomainen kosteutus on elintärkeää, että esim. se meikkivoide näyttää hyvältä iholla, eikä levity epätasaisesti ja hilseile esim. joistain kohdin. En osaa mitään meikkivoidetta edes...
  16. Mimoosa

    Mitä ajatuksia herättää pari jossa 25 vuotias mies ja 16 vuotias tyttö ?

    ZIKI: Tuosta pitäisi tehdä rikosilmoitus, mitä exäsi siis puuhaa. Ihme, jos ei kukaan muu fb-kaverinsa ole vielä tehnyt. Mutta ei noin räikeää perseilyä voi jättää niikseen.
  17. Mimoosa

    Onko ketään, jolla EI OLE astianpesukonetta?

    Ei ole, eikä nykyiseen keittiöön sitä saisikaan. Ja asutaan vuokralla yksiössä kaksin, niin mikäs siinä muutamaa astiaa tiskatessa.
  18. Mimoosa

    Liityn masokistien ketjuun...

    edit: En haluakaan keskustella suuresta kyömystäni.
  19. Mimoosa

    Sisustustyypit: Mistä kaunis ja sievä lautas/astiateline (mieluiten pöydällä pidettävä) ja aterinteline/kori?

    Jostain nettiputiikeista löytyi jotain metallisia uusvanhoja valkoisia/tummia, esim. tämmöinen Astiankuivausteline pydlle, metallia Toistaiseksi ebaysta on löytynyt tuommonen samanlainen sekä valkea pelkille lautasille tarkoitettu, mutta kumpikaan ei nyt ole ihan sellainen oikeankokoinen ja...

Yhteistyössä