Hakutulokset

  1. Minsku82

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

    Moikkis moi!!! Muistattekohan ees et oon täs ryhmäs ollu :saint: noh mä nyt aattelin tulla ja kertoa et olen synnyttäny 22.11.2012 pienen pienen tytön rv 39+1 mitoilla 2440g ja 44cm :heart::heart: ja pieni kertomus teille: eli 21pv lääkäri päätti käynnistää synnytyksen koska "bonsku" ei ollu...
  2. Minsku82

    Toukokuun toivotut 2011

    hei vau tällänen tääl. aattelin et käyn vaan kattomas onko toukokuisil viel joku ketju ja olihan tääl :D merkkaampa tän ja tuun lukee ja kirjottelee tänne paremmalla ajalla. Minsku ja Nelma
  3. Minsku82

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Syyskuussa*

    Moikka vaan kaikille tännekin. sori että oon ollu hiljainen mutta kun en hirveesti täs enää palstalla käy vaan tuol facessa pyöriskelen.. en tiiä mitä tänne oon kirjotellu mutta täs nyt tällänen lyhyt katsaus meidän tähän astiseen raskauteen :D elikkäs rv18 käytiin siel ultrassa jossa tehtiin...
  4. Minsku82

    Kuinka paljon miehenne hoitaa lapsiaan?

    mun mies jäi kotiin tytön kans kun mä lähdin töihin tammikuussa (määräaikanen) joka loppu nyt heinäkuus eli 7kk hoiti tyttöä ja poikaa päivittäin aamusta iltaan. Nyt hoidettaan yhdessä koska tyttö on isintyttö eli viihtyy paremmin isin kans kun mun :( neiti on nyt 1v 3kk ja poika on 8vuotias...
  5. Minsku82

    Mistä saa ostettua??

    osaako joku sanoa vastausta sellaseen että toimiiko tai meneekö i'coon tupla adapteri hauckin runkoon??
  6. Minsku82

    Mistä saa ostettua??

    jaaah olisko?? Mistä oot ostanu?? mun rattais pyörät vipattaa tai on sellaset vinksinvonksin..
  7. Minsku82

    Mistä saa ostettua??

    i'coon rattaisiin uudet renkaat tai rungon???
  8. Minsku82

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Heinäkuussa*

    mame31 mekin remontoidaan 1920 luvulla rakennettua omakotitaloa. purettiin koko yläkerta ulkolaudotukseen asti ja nyt on eka huone vasta valmis, toista alotettiin viikko sit, sit tarkotus rakentaa "lisäsiipi" ja sit remontoidaan olkkari ja sen jälkeen keittiö ja siis ennen lisäsiipeä...
  9. Minsku82

    ONKS muilla ollu poikkeevuuksia??

    kerran viel kysyn..
  10. Minsku82

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Heinäkuussa*

    vastaan viel tohon yhteen kysymykseen siis joo ekas ultras ei ollu mitään ja siin veriseulassakaan ei ollu mitään poikkeavaa.. eli puuntakaa tuli tämä tieto..
  11. Minsku82

    ONKS muilla ollu poikkeevuuksia??

    no mä oon menossa maanantaina naistenklinikalle jatkotutkimuksiin jossa tehdään paremmilla laitteilla ja pätevämmän lääkärin tutkimus asiasta..
  12. Minsku82

    ONKS muilla ollu poikkeevuuksia??

    no se mitä mä oon siit nyt googlannu niin ei oo vakavaa.. ja se on monilt kuullema hävinykkin ennen synnytystä..
  13. Minsku82

    ONKS muilla ollu poikkeevuuksia??

    ????
  14. Minsku82

    ONKS muilla ollu poikkeevuuksia??

    itellä oli tänään ultra ja siel oli että reisiluu vastaa 19+3 sikiötä ja sydämest löyty golf pallo eli joku pallura toisesta kammiosta.. ja mä oon nyt 20+0
  15. Minsku82

    ONKS muilla ollu poikkeevuuksia??

    rakenneultrassa? eli onko ollu jotain mistä laitettu jatkotutkimuksiin??!! ekas ultras ei ollu mitään... JOs niin mitä?? ja mitä selvis jatkossa...
  16. Minsku82

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Heinäkuussa*

    ULTRA kuulumiset ovat sitten synkemmät näköjääs.. lähete lähti naistenklinikalle jatkotutkimuksiin, syynä reisiluu on 27,7mm kun sen pitäs olla 28mm ja sikiön sydämessä näyttäis olevan "golfpallo". eli epäilys kromosomi muutokseen mikä downsyndromaan.... MAANANTAINA on uus tutkimus...
  17. Minsku82

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *kesäkuussa*

    HIP HEI JOS OOT MUN KAVERI fb:ssä mut et oo päässy viel JOULUMASUT ryhmään niin hihkaa mulle tuol facebookin puolella jookoskookos kun mä en nähtävästi tääl pääse käymään tarpeeks!!! ja anteeks jos en oo lisänny sua!!!! Ja jooh kaikki hyvin :D Minsku ja bonsku 18+3
  18. Minsku82

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *kesäkuussa*

    Moikka!!!!!!!!!! kaikki jotka nyt on pyytäny mua kaveriks ja haluavat tonne facen ryhmään niin laittakaa mulle jooko yv:T tuol facen puolel et nään ketkä haluaa viel ryhmään ja te jotka ootte mun kavereit siel mut ette ryhmäs kans laittakaa yv:t et osaan lisätä.. meikäläinen on hyväksyny...
  19. Minsku82

    kummat tuplarattaat?

    Tuplarattaat Carena Double Swing 2012 - Ozbaby.fi mä ite olin ostamassa noi mut sit ostin i'coon platon duo:t mut noi olisin ostanu jos noit toisii ei olis tullu vastaa. nois saa kopankin hankittua ja sen saa niin et kun työntää niin näkee sisälle koppaan..

Yhteistyössä