Hakutulokset

  1. Ellu68

    Huomenta ! nyt ei pirteenä :(

    Huomenia vaan. Meille tulossa muutto viikonloppuna ja nukun lasten kanssa alakerrassa olohuoneen lattialla siskonpetillä. Siivosin yläkerran makuuhuoneet jo. Lapset vaan eivät malta nukkua yöllä,herättelivät minua pitkin yötä milloin mihinkin. Joten nousin 4 jälkeen ja keitin aamukaffeet.
  2. Ellu68

    Jopas on lastenhuoneessa roinaa

    Minä aattelin kans kaikki rikkinäiset laittaa roskiin. No lasten huoneessa muutenkin kaaos. Täytyy varmaan lähteä purkamaan sänkyjä. Oman huoneeni tyhjensin jo eilen.
  3. Ellu68

    Jopas on lastenhuoneessa roinaa

    No itse olen lapista kotoisin ja koti-ikävää pukkaa. Koti paikkakunnalle en kummiskana halua muuttaa kun siellä ei ole yhtään mitään. Ja lapset ovat innoissaan muutosta. Olisimme jo varmaan muuttaneet mutta 11v.llä on viikonloppuna koristurnaus täällä Espoossa ja haluaa vielä osallistua siihen.
  4. Ellu68

    Jopas on lastenhuoneessa roinaa

    Meillä muutto Espoosta Ouluun ja pitäisi saada lastenhuone tyhjäksi. Onneksi lapset ovat koulussa voin huoletta heittää ylimääräistä ja tarpeetonta roinaa roskiin.
  5. Ellu68

    Huh huh, tätä muuttopakkaamista

    Pakkaamaan pitäisi tosiaan minullakin alkaa. Muuttokuorma lähtee kylläkin vasta 29.8. Kun vaan en tiedä mistä päästä aloitan. Siivoaisiko ensin ulko varaston vai mitä?
  6. Ellu68

    Perinnönjako, miten homma toimii?

    Viimeksi kun olin perunkirjoituksessa ei meillä ollut mukana muuta kuin henkkarit jolla todistettiin olevamme oikeat henkilöt kyseisessä tilaisuudessa. Asianajajalla oli kaikki kuolinpesän paperit.
  7. Ellu68

    Tietääkö täällä kukaan munuaissairauksista?

    Lähetä y-viestiä
  8. Ellu68

    koulu kiusaamisesta

    Osa kiusaajista on selvillä jo mutta kun niitä ilmaantuu joka viikko uusia. Aiemmat kiusaajat on puhuteltu. Viimeviikkoista kiusaaja ei tyttö osannut edes koulun kuvista näyttää.
  9. Ellu68

    koulu kiusaamisesta

    Koulu kiusaamista (lähinnä haukkumista) ollut koko kevään. Opettajat ja rehtori tietoisia. Kiusaajia puhuteltu ,mutta uusia kiusaajia ilmaantuu harva se viikko. Viestin opettajalle että mahakipu loppui kun kotiin pääsi.Eli itse epäilin että mahakipu johtuu koulussa olemisesta.
  10. Ellu68

    koulu kiusaamisesta

    Tänään sitten kävi niin kuin pelkäsin. Opettaja soitti että tytöllä mahakipee ja laittoi tytön kotiin. Kummasti kipu vaan loppui kun kotiin pääsi. Eli tyttö pelkää olla koulussa kiusaamisen takia ja maha menee kipeeksi. Kun pääsee kotiin kipu loppuu. Mitä nyt sitten teen? Laitanko tytön...
  11. Ellu68

    Haastan kaikki alkoholittomaan perhevappuun...

    Limpparia meilläkin tarjolla illalla. Huomenna suuntaan aamusta Turkuun. Tytöllä on viikonlopun kestävä koristurnaus. Lupauduin ottamaan kyytiinkin 2 tytön joukkueesta ihan sen takia että jotkin vanhemmat haluavat viettää vappua muissa merkeissä.
  12. Ellu68

    Koulu kiusaamisesta

    Tyttäreni tietää tasan tarkkaan sairautensa. Sen takia joutui syömään kortisoonia 6kk. Syksyllä ei kiusaamista ollut kun tyttö oli normaalin näköinen. Kiusaaminen alkoi tänä keväänä. Kiusaajat vain vaihtuu. Rehtori jutteli 6lk.n tyttöjen kanssa jotka suoraan sanottuna valehtelivat rehtorille...
  13. Ellu68

    Koulu kiusaamisesta

    Ennemmin vaihdan koulua. Täältä espoosta löytyy kouluja joissa on ihan Vertais sovittelua. http://www.ssf-ffm.com/vertaissovittelu/ Eli näissä kouluissa kiusaaminen lopetetaan heti alkuun. Tytön koulussa ei kyseistä ole toiminnassa. Ja kun tytön koulussa on useita kiusaajia.
  14. Ellu68

    Koulu kiusaamisesta

    Soitin opetustoimenjohtajalle. Hän antoi taas pari numeroa mihin soittaa koulun vaihtamisen vuoksi. Eilen viestin rehtorin kännykkään tuosta eilisestä haukkumisesta,ei mitään vastausta. samoin tytön opettaja ei vastannut eiliseen meiliin. Miksi koulu ei ota vastuuta haukkumis asiassa vaikka...
  15. Ellu68

    Koulu kiusaamisesta

    Nimittelevät tytön ulkonäköä,jatkunut 3kk ainakin.. osa haukkujista on 6lk.n tyttöjä ja osa muilta luokilta,jopa tytön oman luokan oppilaat haukkuvat
  16. Ellu68

    Koulu kiusaamisesta

    tyttöäni 8v on haukuttu koulussa. 6 6lk.n tyttöä oli jo rehtorin puhuttelussa haukkumisen takia ja luulin että se loppui siihen. eilen tyttö taas kertoi kun koulusta käveltiin kotiin että koulun pihalla joku oli haukkunut. Keneen otan seuraavaksi yhteyttä. rehtori ei tee asialle mitään kun tätä...
  17. Ellu68

    Huomenta !

    Huomenia vaan kaikille. Minä lähden "tappelemaan" tytön koulun rehtorin kanssa.
  18. Ellu68

    samperi soikoon

    MInulla kaikki tärkeät papreit keittiön hyllyssä. Sieltä löytyi Kelan lappu jossa kerrottiin hoitorahan loppumisesta mutta uutta hakemusta eikä c-lausuntoa löytynyt siitä nipusta. En edes muista mihin sen laitoin.
  19. Ellu68

    samperi soikoon

    olen etsinyt tytön c-lausuntoa ja hoitotukihakemusta koko aamun. Mihin ihmeeseen mä sen nyt oon jemmannu. Kun ei löydy mistään..
  20. Ellu68

    Ensimmäinen Nutrifast-"ateria" menossa...

    Hiljaa hyvä tulee. Kunhan heinäkuuhun mennessä olisi 15kg lähtenyt. Olisi keveämpi olo. Minulla fibromyalgia ja se osa syynä laihdutukseen.

Yhteistyössä