Hakutulokset

  1. L

    Tahtoisin muistaa jotenkin...

    Samat tädit olleet kokoajan. Kiitos ideoista! :heart:
  2. L

    Tahtoisin muistaa jotenkin...

    Lapsellani loppuu monivuotinen "ura" päiväkodissa, koska aloittaa syksyllä koulun. Tahtoisin muistaa päiväkodin henkilökuntaa jollain pienellä ihanalla lahjalla (jokaiselle oma)..mutta en yhtään ole kekseliäs.. Mitä te veisitte? Kiitos jo etukäteen, jos joku viitsii avittaa ja antaa vinkkejä...
  3. L

    mitä tänään ruoaksi?

    Jauheliharisottoa :D
  4. L

    Halens

    Onko kukaan koskaan tilannut vaatteita Halenssilta? Olen aikeissa tilata, mutta arveluttaa että vastaako siellä kokomerkinnät oikeita kokoja? Paljon siellä oli kommentteja ainakin farkuissa, että kanattaisi tilata kokoa tai kahtakin isommat mitä yleensä käyttää..? Kokemuksia sieltä tilatusita...
  5. L

    voi luoja mikä migreenikohtaus taas...

    Kärsin myös "usean päivän" migreeneistä. Mikään lääke ei tehoa..nyt otan asian puheeksi lääkärissä kun menen. Sitten kun päänsärky viimein helpottaa niin pari päivää menee hieman töttöröö-ololla. Usein migreenit ajautuu kuukautisten aikoihin..todella inhottavaa! Toivon, että nyt seuraavalla...
  6. L

    Kamalin kipu!

    hammas- ja korvasärky mun mielesta kamalimmat!
  7. L

    Kierukan vaihto..?

    Paljonkohan maksaa tavallinen 5 vuoden kuparikierukka?
  8. L

    mistä tilaatte lapsillenne vaatteet?

    H&M:stä tulee aika usein tilattua.. toki kirppariltakin tekee monesti löytöjä!
  9. L

    Onko teillä pitäny vauvan painoarvio ja ennuste paikkansa?

    Minulla kanssa arvioitiin 3600g ja viikko eteenpäin tytär syntyi ja painoi 4380g :)
  10. L

    Huutismyyjät!

    minä myös vastaan ja lähetän sitten kun suoritus näkyy tilillä =)
  11. L

    nettikauppoja--> farkut xl !

    Tosi vaikea löytää hienoja farkkuja koossa 44 tai 46. Onko kenelläkään tiedossa jotain nettikauppaa tmv mistä voisi löytyä..? Tummansinisiä ja kulutuksilla etsiskelen... :)
  12. L

    mitä muuttaisit ulkonäössäsi jos voisit?

    Tsemppiä sulle "W" painonpudotukseen! Itellä sama tavoite! :)
  13. L

    Ja perjantai-illan herkuttelut?

    Mimmonen Kismet on tullu..pitäsköhän illalla kokeilla kun on tämän viikon "karkkipäivä"...? :D
  14. L

    mitä muuttaisit ulkonäössäsi jos voisit?

    tai ton -25kg aion kyllä pudottaakkin!!!! :p
  15. L

    Mistä löytää??

    Kiitos! :hug:
  16. L

    Mistä löytää??

    Mikähän kauppa myy poikien lelua GORMITI?? ja mitähän sellaiset "isommat" maksaa..?? Tarttis ostaa lahjaksi, enkä oikein tiedä minkälaisia ne edes on.. :)
  17. L

    me&i vaatteet aikuiselle..?

    Ihastuin ja tykästyin Me&I vaatteisiin kun lapselle hankin.. Nyt haluaisin itsellekkin :) vastaakohan ne aikuisen koot hyvin kokoaan?
  18. L

    Kyllä nuo lapset osaa

    :laugh:

Yhteistyössä