Hakutulokset

  1. RangaTanga

    vetoomus äitiyspäivärahan yhdenmukaistamisesta

    Huomasitko sä ajatella ollenkaan sitä, että hyvätuloinen maksaa myös veroja paljon enemmän? Miksi siis ei voisi saada parempaa äitiysrahaa, jos on enemmän maksanut verojakin? Ja tuohon "Voisihan vaikka olla niinkin että kun tulot menee yli X € yhteiskunta ei maksaisi centtiäkään". Pitäisikö...
  2. RangaTanga

    Neiti&viron kielen hallinta...

    Jos haluatte molemmat kielet opettaa, niin kummankin vanhemman kannattaa tietysti puhua omaa äidinkieltään. Vaikka asuisitte Suomessa, niin onhan lapselle viron kielen taidosta hyötyä, jos esim. kyläilette sukulaisten luona Virossa.
  3. RangaTanga

    Kumpi mieluummin lapsiperheelle?

    Omakotitalosta tykkäisin enemmän. En ikinä haluaisi muuttaa kerrostaloon, kun ei olisi omaa pihaa ollenkaan.
  4. RangaTanga

    Paljonko teillä 2-3 vuotiaat nukkuu vuorokaudessa?

    Tyttö 2v3kk nukkuu noin 12 tunnin yöunet. Päiväunia ei enää nuku (paitsi joskus harvoin jos sattuu esim. autoon nukahtamaan).
  5. RangaTanga

    Mitenkä muuten te jouluksi teette tunnelmaa koteihinne, kuin jouluverhoin ja jouluvaloin?

    Kynttilöillä, tonttuja ikkunoille, piparien leivontaa, lapsille joulukalenterit...:xmas:
  6. RangaTanga

    Lapselle toppahaalari päälle?

    Tänään otetaan toppavaatteet käyttöön. Välikausiasuilla alkaa tulemaan jo kylmä ulkoillessa. Nyt näyttää olevan -2,6 astetta.
  7. RangaTanga

    Miten kalliita synttärilahjoja olette saaneet (puolisoltanne)?

    En oo yleensä miettinyt mitä lahjat on maksanut. Ehkä kallein on ollut akvaario tarvikkeineen, ja pöytä akvaarion alle. Ja ennen kuin joku alkaa valittaan, että ostetaan yhtäkkiä lemmikkejä lahjaksi, niin oli meillä ennestään jo pienempi akvaario, että oli akvaarionhoito valmiiksi tuttua...
  8. RangaTanga

    rv 6+3,ja vaalenpunainen verinen tuhruvuoto..tarkoittaako keskenmenoa??

    Mä kokemuksesta tiedän ton tunteen. Tuossa vaiheessa valitettavasti kuitenkaan ei oo mitään tehtävissä, jos huonosti käy. Yritä jaksaa odottaa ja toivoa parasta.
  9. RangaTanga

    Apua! Tutti pois

    Jos oot ajatellut, että vierottaisit tutista nyt, niin ei niitä huutoja todennäköisesti paria iltaa kauempaa olisi. Meidän tytöt on vierotettu tutista 1v4kk ikäisinä, ja vain parina ekana iltana kesti nukahtaminen normaalia kauemmin. Jos lapsi tottuu siihen, että huudolla saa tutin takas, niin...
  10. RangaTanga

    rv 6+3,ja vaalenpunainen verinen tuhruvuoto..tarkoittaako keskenmenoa??

    Mulla on alkanut keskenmenot tollasella tuhruttelulla ja selkäkipuilulla. Lääkärit kuitenkin sanovat aina, että ei tarvitse huolestua, ellei tule kirkasta verta ja kovia kipuja. Monilla voi olla noita alkuraskauden vuotoja hyvin menevissäkin raskauksissa. Seuraile rauhassa tilannetta, jos...
  11. RangaTanga

    Apua! Tutti pois

    Meillä oli aina useampi tutti kotona, aina oli joku hukassa. Oli sit heti saatavilla varatutteja.
  12. RangaTanga

    Pitääkö kaalilaatikon kaalit olla pehmeitä ennen uuniin laittoa - apua äkkiä?

    Mä oon isossa kattilassa hetken aikaa kiehauttanut niitä, että hieman pehmenevät.
  13. RangaTanga

    Äitiyskortti muistuttaa keskenmenoista

    Mua ei ainakaan ole mitenkään häirinnyt, että keskenmenneet raskaudet on mainittu neuvolakorteissa. Sehän on vaan hyvä, että hoitohenkilökunta tietää taustat, ja auttaa huomattavasti hoitoonpääsyssä, jos jotain ikävää sattuu, kun tietävät että on ennenkin sattunut. Ne raskaudet kuitenkin on osa...
  14. RangaTanga

    Gallup: Koska paketoitte joululahjat?

    Iltaisin sitten kun lapset on nukahtaneet, ja silloin kun jaksan. Tänä vuonna en oo kyllä vielä yhtään lahjaa ostanut, ehkä v-loppuna käyn ekat ostamassa:)
  15. RangaTanga

    alapään vihlominen

    Mulle joku lääkäri sanoi, että se vihlonta johtuu siitä, kun vauvan pää painaa hermoihin. Inhottavan tuntuista se kyllä on.
  16. RangaTanga

    G: Kahvimerkkisi? Paljonko juot päivässä?

    Juon 2-3 mukillistä päivässä. Presidentti on suosikkikahvi, mutta ostelen muitakin merkkejä usein.
  17. RangaTanga

    Sisälämpötila

    22,6 tällä hetkellä
  18. RangaTanga

    Gallup;Sinun ja miehesi ikäero?

    2,5v ikäeroa. Minä 29v ja mies 31v.
  19. RangaTanga

    Iltasatukäytäntönne? Kuka valitsee, milloin luetaan jne??

    Kaikki kolme lasta valitsevat oman kirjan, ja mä sit päätän missä järjestyksessä luetaan ne. Yritetään vaihdella, että suunnilleen vuorotellen olisi jokaisen vuoro olla ekana. Joskus valitsen vielä itse jonkun kirjan lisäksi, jos lapset on valinnut kovin lyhyitä satuja. Sängyssä aina luetaan...

Yhteistyössä