Hakutulokset

  1. L

    KOKSissa synnyttäneet

    Mä olen kaksi synnyttänyt koksissa. Esikoisen synnytys jätti pahat traumat, oli kivuliaampaa kuin pahimmissa painajaisissa ja kätilö oli varsinainen v*ttupää. Toisen synnytys olikin sitten jo ihan eri juttu. Sain hyvät kivunlievitykset ja ihanan rempseän ja ystävällisen kätilön. Mulla sai...
  2. L

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Mä tulin pikaisesti huikkaamaan että meidänkin tyttö syntyi 17.10. Pituutta 53cm ja painoa 3555g py 34cm. Onnea kaikille vauvaantuneille ja pitkää pinnaa odottajille!
  3. L

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Thyme, mulla tahtoo etoa suurin osa liharuuista. :x Viime viikollakin tuli elettyä melkein keitoilla, kun ei vaan uponnu. Nyt on taas joku pesänrakennusvietti potenssiin kymmenen päällä, kun koko ajan tekisi mieli siivota ja puunata ja sisustaa. Eilenkin makasin koko iltäpäivän ihan...
  4. L

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Huomenta ja *poks* rv 34 <3 Pitkästä aikaa hyvin nukuttu yö takana. Hirvee energia määrä ihan yhtäkkiä. Täytyy käyttää hyödyksi ja mennä siivoamaan lapsen vaatekaappi! :) Mukavaa viikonloppua mammat.
  5. L

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Täällä samaa tyhjäpäisyyttä kuin MissHappylla. Päässä liikkuu...ei mitään! Yritetään kommentoida nyt silti jotain. Kyllä mä ainakin tykkään vähän tarkkailla syömisiäni raskausaikana. Jos antaisin periksi joka mielihalulleni, niin eläisin pitsalla ja kebabilla ja irtokarkilla. Enkä mä halua...
  6. L

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Pokermamalle ja pikku Irmelille onnea matkaan! :heart: Multatassu, kauhea millaista välinpitämättömyyttä lapsen isältä! Rohkeutta, monet muutkin naiset ovat pärjänneet ilman lapsen isää. Hienoa jos sinulla on äiti auttamassa. Sitten niitä mammakavereita vaan haalimaan. Helpottaa kummasti...
  7. L

    ~LOKAKUUN lapset **2010** heinäkuussa <3~ 1 vauva syntynyt !

    Sutinaa, mä ainakin jostain muistan lukeneeni, että äidin ottama rokote antaisi jonkunnäköistä suojaa myös vauvalle. Rauhoittava ajatus, kun nämä meidän naperot syntyy juuri siihen pahimpaan flunssasesonkiin. Kantorepuista suosittelisin manducaa. Meillä ainakin toiminut hyvin ja on tosiaan...
  8. L

    ~LOKAKUUN lapset **2010** heinäkuussa <3~ 1 vauva syntynyt !

    Huh hellettä! B) Jalat on kuin paksut tukit kun turvottaa niin pirusti! :kieh: Emmaria ja Heilo, jos innostutte järkkäämään tapaamisen, niin täällä olisi yksi Koksissa synnyttävä joka tulisi paikalle myös mielelllään. :wave: Tuosta sairaaloiden vierailukäytännöstä... Mua ainakin...
  9. L

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Onnea mama-L! :flower: Emmabella, mulla oli sf-mitta viime neuvolassa (rv 22+3) vain 18 cm. Pieni on tää mahakin kyllä... Hitto kun sataa vaan. Vettä tulee ku esterin P****stä ja lapsi kiukuttelee tietysti, kun ulos ei voi mennä. Miten tappaa aikaa sisällä yksi-vuotiaan kanssa? Kai se on...
  10. L

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Ukkosesta tykkään myös minä! :) Eilen salamoi ja rytisikin hetken aikaa. Ihanaa olla oman kämpän lämpimässä ja katsella ikkunasta kun ulkona myrskyää. Mukulana tapasin aina juoksennella ulkona kun ukkosti. Mutsi ei oikeen tykännyt kun vaatteet kastui läpimäriksi ja kai se pelkäsi että joku...
  11. L

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Mude79, En taas tiedä mitä sanoa, olen pahoillani! Paljon voimia surun kestämiseen. :'(
  12. L

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.3 *UUSIN*

    Kääkkis, Olen niin iloinen sun puolesta! Odottavan aika on pitkä, mutta tulihan se plussa lopulta kaikista megakierroista huolimatta. Sydämelliset onnentoivotukset ja paljon vauvaliimaa mukaan! :flower: =) :heart: Leli 20+5
  13. L

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Hävinneet tyystin vaikka ennen niin aktiivisesti kirjoittelivat. :| Höh! (.) Parin tunnin päästä r-ultra. Oon ihan täpinöissäni! :)
  14. L

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Vauvanvaatteista, meillä ois tytölle kaikki mahdollinen. Saas nähdä sitten torstaina, että tuleeko toinen tylleröinen. :) Pistin tuossa pari viikkoa sitten kirpparille kaikki kuteet mitä en esikolla tykännyt käyttää ja se mitä ei mennyt kaupaksi meni hyväntekeväisyyteen. Hyvä näin, niitä...
  15. L

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Tatara, luulisin noiden liikkeiden vaimenemisen johtuvan siitä, että kaveri on kääntynyt ja potkut tuntuvat heikommin sieltä päin. Mullakin on ollut isojakin vaihteluita liikkeissä, mutta en ole enempää murehtinut, kunhan jotain eloa löytyy. :) Mäkään en rusketu niin hyvin kuin ennen. Oon...
  16. L

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Minttu-Maaria, Olen niin pahoillani! :'( *lämmin halaus*
  17. L

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Mama-L, Iiiihana ultrakuva. =) Hoikkalori, jäämme odottamaan ultrakuulumisia. Itteäkin alkaa ihan jännittää, ens viiikon torstaina ultraan. Mun masu ei kasva... Oon ihan sen näkönen ku ois tullut kolme kiloa vaan läskiä. Plääh, ois kivempi näyttää jo siltä, että on ihan oikeesti...
  18. L

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    zeena, mulla oli kans avamysiä valmiina kaapissa enkä uskaltanut käyttää. Neuvolalääkäri sitten sanoi, että on ihan turvallista ja antoi lisää sitä reseptiinkin. Paikalliset sumutteethan ovat turvallisia raskaana olevillekin.
  19. L

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Allergioista, mulla on ollut avamys nenäsuihke käytössä jo vajaan kuukauden ja kylläpä helpotti elämää. oon tosi herkkä siitepölylle ja en meinannut saada enää nukuttua, kun nenä vuosi ja oli tukossa. Ollaan likan kanssa äipän luona landella kyläilemässä ja kyllä on ihanaa. Lämmin hellepäivä...
  20. L

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Kiitos uudesta pinosta, mama-L! :flower: Mä olen kyllä niin utelias, että pakko kysyä sukupuolta rakenne-ultrassa. :ashamed: Olo on mahtava. Ei ole väsymystä eikä pahoinvointia. ei kipuja, ei finnejä, eikä mitään krenkkaa missään. Liikkeitä kuulostelin eilen illalla ja liikutuin...

Yhteistyössä