Hakutulokset

  1. S

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Hei... minulla on Janette Amanda 1v4kk :heart:
  2. S

    Mitä muiden puoltoista vuotiaille kuuluu?

    Meidän pikku piru on 1v8kk, kävelemään oppi 1v2kk vanhana, nyt juoksentelee pitkin poikin kämppää...sanoja tulee jonkin verran; isi,äiti,essa(vessa),auppa(kauppa),pelle,auva(vauva&hauva),Todo(risto :) )Tiia(tiina),mummi,puuoo(puuroo),pissa,kakka,että(vettä)popo(kenkä)...
  3. S

    Kuinkas teillä?

    Oma äitinne suhtautuu lasten kasvattamiseen/saamiseen? Meillä oli ensimmäinen kommentti ku tyttöä (1v8kk) aloimme odottamaan, että no niinpä tietysti. No....kun tyttö syntyi niin sehän oli sitten tietysti mahtavaa ja edelleenkin hoitaa tyttöä aina silloin tällöin. Mutta välillä ottaa suoraan...
  4. S

    Mihin aikaan nukkuu teillä lapsi päikkärit?

    Meillä tyttö 1v8kk. Illalla menee nukkumaan 21-22, aamulla herätään yleensä 8-10, päikkärit 12-14 ja useimmiten nukkuu kaksi tuntia. Välillä päikkärit nukutaan vasta 16-17 jos ollaan jossain reissussa missä se nukkuminen ei luonnistu...
  5. S

    Kuinka monella tällä palstalla...

    ...on tällä hetkellä vauvakuume? lähipiirissä syntyy lapsia kuin sieniä sateella =) ja heitä kun käy katsomassa niin...ehkä ei pitäisi käydä katsomassa. On ne vaan niiiiiiin IHANIA.
  6. S

    Huudatteko paljon?

    Joo saman olen itsekin huomannut että tehoaa aika harvoin....olen kyllä pitkäpinnainen ja huudan sitten kun tyttö todella ärsyttää...! Välillä uskoo paremmin kun nätisti komentaa, mutta nyt on tullut kausi, että mikään ei tunnu auttavan. Usein myös syliin otto ja siinä puoliväkisin pitäminen...
  7. S

    Huudatteko paljon?

    Olen huomannut että nyt kun tytölle, 1v8kk, on tullut oma tahto, on myös minulla ääni alkanut useammin kohoamaan. Ikinä en fyysisesti rankaise...mutta volyymi kohoaa aina huikean korkealle, esim. kun tyttö tiputtelee vessanpönttöön tavaroita... :) Mites teillä muilla? Tuleeko teillä...
  8. S

    Jyväskyläläisiä äitejä?

    Mailia saa tosiaan laittaa osoitteeseen suvi.83@hotmail.com :wave:
  9. S

    Syökö lapsesi itse?

    juu meillä kans oli samaa "vikaa" kun otettiin tytöltä "taikamukit" pois ja annettiin kaikki juomiset lasista/mukista. Mut eipä ole tyttö huonovointisen oloinen ollut ja jaksaa touhuta ihan normaalistikin. Ja pääasia että syö vaikka muroja maidon kanssa, jogurttia, viiliä, juustoo yms...! Ja...
  10. S

    Syökö lapsesi itse?

    Meillä tyttö 1v8kk osaa syödä hienosti itse...hitaasti mutta varmasti :) Itse yleensä istun vieressä ja syötän samalla, koska muuten jää syöminen ihan kesken. Tuntuu että tyttöä ei vain huvita syödä itse. Hunajamurot, jätski ja kaikki muut herkut kyllä uppoo välittömästi ja heti ollaan...
  11. S

    Jyväskyläläisiä äitejä?

    Moip! Mikäs sun mailiosoite on? Tai jos et haluu laittaa niin mailaa sä ensin. Osote on suvi.83@hotmail.com =)
  12. S

    Jyväskyläläisiä äitejä?

    Asustellaan huhtasuolla...Tänne muutettiin kun oli halpa vuokra...nää jyväskylän vuokra-asunnot ei mitään hirveän halpoja ole... :( Missäs päin te asustelette? oiskos sulla mailiosotetta?
  13. S

    Gallup:

    Nukkumaan mennään 21-22, välillä aikaisemmin jos tyttö on oikein väsynyt. Aamulla herätään n.9-10. Aamupalaksi kaurapuuroa jossa sokeria, maitoa ja voita. Iltapalaksi yleensä puuro, mutta nyt olemme antaneet välillä viiliä, hunajamuroja tai leipää..eihän se puuro aina maistu...tyttö tosiaan 1v8kk.
  14. S

    rangaistuskeinoja

    Meillä tyttö 1v8kk ja on alkanut puremaan sekä heittelemään tavaroita...se pehmolelujen heittely ei vielä ole paha...mutta kun se kalauttaa semmosella isolla legolla ohtaan niin kyllä siinä vähän hermoja koetellaan. Itse olen huomannut olevani todella pitkäpinnainen, mutta mies näyttää siltä...
  15. S

    Jyväskyläläisiä äitejä?

    Onkos täällä jyväskyläläisiä äitejä paikalla? olis kiva löytää vaikka mailikavereita kun muutettiin jokunen kuukausi sitten tänne, eikä paljon kyllä tuttuja ole...no onneksi on sentään netti! =)
  16. S

    Heips kaikille!

    Ensimmäistä kertaa tänne kirjoittelen ja katsastelen että minkäslainen meininki tääl on... =) Pitäis varmaan itsestäänkin kertoilla, joten; olen kohta 22-vuotias ja avioliitossa elellään miehen kanssa. Meillä on tyttö 1v8kk. Asustellaan Keski-Suomessa. Minkäslaisia ihmisiä täällä pyörii?

Yhteistyössä