Hakutulokset

  1. Griffski73

    Jyväskylä /keski-Suomi, yli 30v. odottajat

    Voi miten ihanaa mirkku78!!!! Toivottavasti kaikki menee hienosti - ja meneehän se! :)
  2. Griffski73

    Kesäkuiset mammat 2011

    Heippa, hengissä! Meillä ei mitään ihmeitä täällä, soseita ollaan alettu maistelemaan Päärynäsose tuntuu vievän voiton selkeästi, sitä ihan täristen odotetaan suu valmiiksi auki. Yöt menee ihan ok 1-2syöntiä, jos kaks niin se toinen on jo oikeastaan aamulla. Illalla menee 2000-2100 nukkumaan...
  3. Griffski73

    Jyväskylä /keski-Suomi, yli 30v. odottajat

    Heippatirallaa, hengissä ollaan! Mites täällä odottajat jakselee? Meillä ei mitään ihmeitä täällä, soseita ollaan alettu maistelemaan :) Päärynäsose tuntuu vievän voiton selkeästi, sitä ihan täristen odotetaan suu valmiiksi auki. Yöt menee ihan ok 1-2syöntiä, jos kaks niin se toinen on jo...
  4. Griffski73

    Jyväskylä /keski-Suomi, yli 30v. odottajat

    Moi! Hilde, no sitten onkin ihan eri asia, kun sulla tolla lailla suppailee :O Toivottavasti kaveri pysyy kyydissä vielä jonkin aikaa :) Keskussairaalasta; mä ainakin huomasin siellä sen huonon ilmanlaadun ja en todella ihmettelis vaiks ois homettakin. Huonekaverin mies sai aina hirveitä...
  5. Griffski73

    Jyväskylä /keski-Suomi, yli 30v. odottajat

    Hilde kiitos, ihan hyvin tämä on lähtenyt :) Ja supistuksista - sittenkun et todellakaan pärjää enää kotona, ja Panadol 1g ei auta, niin on aika lähteä :) Mulla tuli tosiaan 6h napakoita suppareita 3-7min välein mutta ne ei ollut mitään sitten kun 'ne oikeat' alko :D Kummasti sitä vaan...
  6. Griffski73

    Jyväskylä /keski-Suomi, yli 30v. odottajat

    Haha sorppa :) Ei tuo ihan pahimmasta päästä ollu kuitenkaan. Mä olin myös väsy - puoleen vuoteen en ollut kunnon yöunia saanut, eli saatto vaikuttaa kipukynnykseen myös ja jaksamiseen.
  7. Griffski73

    Jyväskylä /keski-Suomi, yli 30v. odottajat

    Rosief: Se esitietokaavake on se mikä sit viedään sinne synnärille kun menee. Siin on hätäkasteen varalta nimikyselyy, ruokavalioo ja ainakin mulla oli toiveita synnytykseen. Ja jotain muuta mitä nyt en muista. Se saadaan neuvolasta kuitenkin. Mä sain sen aika myöhään itse. Pistetään...
  8. Griffski73

    Jyväskylä /keski-Suomi, yli 30v. odottajat

    No höh isosisko....Viimeset päivät oli ihan pyllystä odottaa :D Meillä oli nimen valinta tosi helppoa - alusta saakka oltiin samalla linjalla onneksi!
  9. Griffski73

    Jyväskylä /keski-Suomi, yli 30v. odottajat

    Milläs viikoilla Hilde meet? Muistan et mulla oli aikalailla samoja fiiliksiä synnytykseen menosta. Muoks, jokohan isosiskolle on lähtö tullu? ;)
  10. Griffski73

    Jyväskylä /keski-Suomi, yli 30v. odottajat

    Moi vaan isosiskollekin! :wave: Hilde, joo mä kyl muistan nyt kun sanoit että annoit sen toisen osoitteen ja olen todellakin ollut varma että olen laittanut postia siihen :O Mutta olenko sitten kirjoittanut ja jotenkin sotkenut lähettämisen, koska missään sitä ei ole. Mitenkäs teidän...
  11. Griffski73

    Jyväskylä /keski-Suomi, yli 30v. odottajat

    Voi pöhkö sentään...siihen toiseen mä sen laitoin sillo! :( Mä kurkkaan jos se on vielä lähetetyissä, niin tarkistan osoitteen! Mutta kiitos onnitteluista Rosief ja Hilde :) Edit: Eli se meni niin että mulla viimeisin viesti on lähteny siihen sun gmail osotteeseen, mihin aluksikin kirjoitin...
  12. Griffski73

    Maitoallergian tutkimisesta

    Meillä todettiin juuri lehmänmaitoallergia (vauva 6.5vkoa). Mitään iho-ongelmia ei ollut, mutta vauva oksenteli jopa 3h syönnin jälkeen ja vatsa oli ihan vesiripulilla. Nlalääkäri ei tähän korvaansa lotkauttanut, vaan sanoi tämän olevan ihan normaalia. Lapsen silmät myöskin rähmi vihreätä moskaa...
  13. Griffski73

    Koliikkivauva

    Minä olin itse 1,5 viikkoa munattomalla ja maidottomalla ruokavaliolla, eikä kipristelyt ja huudot loppuneet oikeastaan juurikaan - vasta kun siirryttiin maidottomaan korvikkeeseen, vauva rauhoittui! Hänellä siis juuri todettiin lehmänmaitoallergia. Lääkäri sano, että vaikka kuinka itse...
  14. Griffski73

    Korvike ja kakan väri

    Meillä maidottomalla korvikkeella ja kakka vihertävää :)
  15. Griffski73

    Mikä mahtaa vauvalla olla ? (Vauva kohtapuolin 2kk)

    Kuulostaapa tutulta. Itse käytin lasteni (nyt 6vkoa) tk lääkärissä kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla sanottiin vain että tämä on ihan normaalia - vaan eipä ollutkaan! Lapsella todettiin lehmänmaitoallergia hiljattain. Itse epäilin refluksia aluksi ja sitä ehdotin lääkärillekin, mutta hän ei...
  16. Griffski73

    Jyväskylä /keski-Suomi, yli 30v. odottajat

    Moikka :wave: En kuulu enää odottajiin mutta tuli kertomaan että meille syntyi poika 02.07 :) Painoa 3445g ja pituutta 48cm. Ihana pieni palleroinen tuo on ja kasvaa komiasti! Laitoin sillon muinoin Hilde sulle postia siihen uuteenkin sp:iin minkä annoit, mutta en saanut enää vastausta...
  17. Griffski73

    Kesäkuiset mammat 2011

    Moikka pitkästä aikaa! Täällä on mennyt aika pitkälti rauhoitellessa erittäin itkuista lasta, mutta eilen sitten vahvistui epäilyni lehmänmaitoallergiasta todeksi. 2 viikkoa ollaan oltu maidottomalla ja poika on kuin toinen pieni ihminen! Maitoaltistuksessa käytiin eilen ja virallinen...
  18. Griffski73

    Kesäkuiset mammat 2011

    Moikka! Vähän takkuillen on arki lähteny liikkeelle täällä - ei tosin vauvan puolesta vaan minun. Viikko sit pe repes sektiohaava osittain ja mut vietii ambulla sairaalaan, jossa lauantaina tikattiin uudelleen ja sit kotiin. No maanantaina haava sit infektoitu niin pahasti että taas jouduin...
  19. Griffski73

    Kesäkuiset mammat 2011

    Kiitos onnitteluista! ja onnea minunkin puolesta kaikille keitä en ole vielä onnitellut :) Nämä viime vuorokaudet on vaan mennyt ihmetellessä tuota ihanaa murukkaa :heart: Kotiuduttiin maanantaina. Tsirpukan miehelle paranemisia - isälläni oli muinoin myyräkuume ja se veti kyllä muuten...
  20. Griffski73

    Kesäkuiset mammat 2011

    Noniin, johan se minäkin sain viime yönä nyytin kainaloon! Eli poika tuli; 3445g ja 48cm. Eli to alotettiin käynnistely, ja vedet meni eilen iltapäivällä - siitä alkoki sellanen kipuhelvetti ettei toista! Kipulääkkeet osastolla ei tehonnu, ja supparit tuli 2-3min välein sairaan kipeinä...

Yhteistyössä