Hakutulokset

  1. mammy

    2 suuntanen mielialahäiriö...onko "kohtalotovereita"?

    mulla siis toettiin vajaa 6kk sitten 2 suuntainen mielialahäiriö.ois mukava turista saman sairauden kokemuksista!miten oireilee?mikä auttaa?....
  2. mammy

    nielurisaleikkauksesta

    meillä 7v tyttö menossa ens vkolla nielurisaleikkaukseen...mitä mulla kannattaa vrata jääkaappiin/pakastimeen ekavkoiksi ruuaksi että saa syötyä????mitä muuta pitäs varrautua???särkylääkettä luki lapussa että varata kunnolla...pronaxenia onneksi onki ja taval panadolia jonku verra...miten on...
  3. mammy

    raskaus ajan diabeeteksesta kysyisin...

    kuuluis oikeesti tuonne odottavien listaan :ashamed: mutta täällä vilkkammat keskustelut... eli mulla vähän ollu sokeriarvot koholla mutta tuntuu etten välillä saa pysymään niitä normaalin rajojen sisällä eli alle 6,7 syönnin jälkeinen arvo...mistä löytäisi parhaiten vinkkejä ruoka puoleen kun...
  4. mammy

    onko oulussa 7 vankia eile karannu :O

    kuulin muutamalta äitiltä että olis eilen karannu ja siksi helikopterit pörräs eile myötiisä....ettivät niitä.
  5. mammy

    PERUNAHIUTALEISTA!

    kuka oissais sanua että mistä niitä löytää ja mimmosissa paketeissa on? :ashamed: oon joka kerta kaupan kolunnu ja varmaan 3 eri kauppaa eikä oo sattunu silmään perunahiutaleet :kieh: moniin torttutaikina ohjeisiin niitä tarvii ja ei viittis pottuja alkaa keittää ni ois helppo nuilla hiutaleilla...
  6. mammy

    almiron peptistä!

    luin tuossa yhessä ketjussa et jos on voimakaasti maidolle allerkinen nin almiron pepti ei välttämättä käy!mikä siinä sen tekee??? meillä odottaa paketti almiron peptiä kaapissa jos sattuu itellä rintamaito loppuun ja poika (3,5kk) on maidolle ja soijalle allerkinen!pystynbköghän sitte...

Yhteistyössä