Hakutulokset

  1. J

    Pete vai Suvi?

    Kerrann lahti ei voita niin oulu voittaa!!
  2. J

    OULUN kuoro voittoon!!!

    Lahden kuoro oli ehdoton suosikki, mutta koska tippuivat niin kakkossuosikkina Oulu!!:)
  3. J

    Miten olette toimineet koiran javauvan suhteen? Meillä

    Meillä on kaksi koiraa ja kaksi vuoden ikäistä poikaa. Meillä koirilla on oma tila johon lapset eivät pääse. Eli ovat meidän makuuhuoneessa joka on iso ja huoneen ovella on portti. Koirat viihtyvät siellä hyvin. Lapset viettävät nykyään paljon aikaa portilla ja koirat tulevat siihen...
  4. J

    Ihanaa Huomenta !!

    Huomentaaa:wave: Täällä pakkasta -13 ja kämpässä kylmääääää!!onneks ei tarvi tässä kämpässä kärvistellä kun kk enää...:)) Pikku-Ukot nukkuu vielä varmaan useamman tunnin niin mamma saa juoda kahvia rauhassa...todin saa sitä suht rauhassa juoda vaikka ukot hereillä olisivatkin...:)
  5. J

    Kuinka paljon puolisonne harrastaa?

    Kerran viikossa tunnin verran ja siihen vielä peli päälle, mutta siellä me ollaan pikku-ukkojen kanssa katsomassa...eli ei yhtään liikaa ainakaan harrasta..saa toki harrastaa enemmänkin jos haluaa!
  6. J

    Kokemuksia viipurin/pietarin löytökoirista??

    Kumpikaan koiristamme ei ollut arka. Eikä myöskään ollut aikaisemmin ollut lasten kanssa, mutta jotenkin ne vaan otti noi omat vastaan toooosi hyvin. Narttu oli puolivuotias tullessaan ja uros 1,5 vuotias.
  7. J

    Millaisia kakkuja aiotte tehdä isänpäivänä?

    miekin mielellään ottasin vinkkejä vastaan!
  8. J

    Kokemuksia viipurin/pietarin löytökoirista??

    Minulla on kaksi Espnajasta adoptoitua rescue koiraa. Ovat maailman kilteimmät haukut. Juurikaan ei ole ongelmia ollut, lukuunottamatta toisen alun sisäsiisteysongelmaa, mikä nyt on ihan normaalia. Yhdistys on myös ollut hienosti "tukena" jos on jotakin apua tarvinnut. Koirat tulevat myös...
  9. J

    Mikà olis kiva kànnykkà?

    kyllä ainakin tuosaa mun slide pinkissä akku on ollut hyvä!
  10. J

    Mikà olis kiva kànnykkà?

    tässä vielä linkki Nokia Suomi - Nokia 6700 slide - Tuotteet
  11. J

    Mikà olis kiva kànnykkà?

    nokia 6700 slide pink..itse juuri hankin sellaisen ja pidän kovasti!!!!
  12. J

    Onko Lahdessa avattu joku uusi lastentarvike liike?

    Kuuleman mukaan Lastentarvike muuttaa sinne...eli lähtis pois siitä paavolasta launeelle...
  13. J

    Go fat go-haaste

    Kiitos! :)
  14. J

    Go fat go-haaste

    onko kukaan saanut sähköpostiinsa tietoja haastetta varten??huomennahan tuon pitäisi alkaa ja mulle ei ainakaan ole tullut..silloin kun ilmoittauduin niin tuli kuiotenkin se vahvistusviesti ilmoittautumisesta...
  15. J

    Laitetaanko naamakuva pino ja muut arvaa iän?

    Kiitos paljon!!Ja onnea odotukseen!! :flower:
  16. J

    Laitetaanko naamakuva pino ja muut arvaa iän?

    29 veikkaisin. :)
  17. J

    Laitetaanko naamakuva pino ja muut arvaa iän?

    Mitähän mä uskaltaisin sanoa...en varmaan oo kovin väärässä jos sanon, et viikkoja on kuvassa noin 23-25..jotain sellasta...ukot synty 4.10.09 viikoilla 37+6 ja tää kuva on jostain kesäkuulta... :)

Yhteistyössä