Hakutulokset

  1. K

    paikkakunta gallup

    Vihdin Nummelasta.. :wave:
  2. K

    Identtisyys...ovatko samannäköisiä?

    Meijän identtiset pojat ovat lähestulkoon samannäköisiä, ne jotka eivät näe poikia paljon, eivät myöskään erota ja sanovat että täysin samannäköiset. Me vanhemmat ja siskoni ja äitini erotamme pojat toisistaan. Eroa on sen verran että toinen pojista on paljon rotevampi rakenteeltaan ja toinen...
  3. K

    Kaksosten odottajia v.2009

    Tulin muistelemaan tänne odotusketjuun :) :heart: Kovasti voimia teille , varsinkin loppuraskauteen :D Meillä pojat ovat nyt 3kk1vk ja hyvin voivat :) Syntyivät siis rv 38+1 , 24.2.2010 =) Ovat suht rauhallisia poikavauvoja :heart: :heart: Vielä kerran kaikkea hyvää odotukseenne ...
  4. K

    Carena Double Swing -kaksosrattaat/Mamas & Papas Pulse Twin -matkarattaat

    Meillä kanssa nuo Carenat! Käytössä olleet jo about 3kk, ovat tosi hyvät ja kevyet :)
  5. K

    paljon teidän tuplilla on ikäeroa?

    6 min :heart: :heart:
  6. K

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Oikein isosti Onnea kaikille vauvautuneille ja tsemiä kaikille vauvoja vielä odottaville :) Täällä arki kaksosten kaa sujuu erittäin hyvin :heart: Poikia on kovasti neuvolassakin kehuttu ja painoa + pituutta tullut huimasti lisää kahessa viikossa :heart: :heart: Mun oma maito on vissiin...
  7. K

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    klo: 1.34 & 1.40 ! painot: n.2.7 & 3kg ! pituus: 44 & 46 ! Ja identtiset ovat :heart: Tää mamma on niin haltioissaan! ja onnessaan! pojat ovat niin yli-ihania ja oon niin sanaton kun he minua tapittavat ihanilla silmillään, pitkään :heart: :heart: Raskausviikkoja oli 38+1 kun...
  8. K

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    tididiii.... mullakin on jännää... aamusta lähtien vähän kerrallaan tullut limaa alakerrasta... ja on kaukana valkovuodosta etten voi erehtyä, aamulla tuli pikkasen parilla vessakäynnillä, nyt tos joku aika sit kävin vessassa taas ja tuli taas vähän reilummin... :D Eilenhän myöhään illalla...
  9. K

    Monikkovanhempien usein kysytyt kysymykset :)

    nää samat edelleen: meinaatko imettää? onko identtiset? ONKO SUVUSSA ENNESTÄÄN....? Tyttöi vai poikii vai tyttö ja poika? "Varmasti rankkaa tulee olemaan" "Synnytätkö alakautta?"(hei oikeesti kelle nää tämmöset kuuluu? ei ainakaan tuntemattomille ja muutenkaan... :D ja kaikenlaista mut...
  10. K

    Kaksosten odottajia v.2009

    Oikein paljon onnea tuplur!!!! :heart: :heart: ihanaa :) :flower: :flower: Kohta se on mullakin eessä.... ihmetyttää edelleen että tämä raskauteni on edes näinkin pitkälle mennyt :) (37+2 tänään), luultavasti ensi viikolla saisin pirpanat syliin , varmaankin synnytys tapahtuu...
  11. K

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Etten vaan taas jälleen unohda ni kiitoksia Narkissos kun kerroit meille synnytyskokemuksestasi jne :) Paljon voimia ja tsemppiä sulle ja perheelle arkeen :) :flower: :hug: Ja heklan vauva... niin syötävän suloinen söpöläinen kaunis vauva !!! tuli ihan tippa linssiin :') :heart: Mä...
  12. K

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Vatsa se vaan heiluu, semmonen melske alkanut taas. Oikein sattuu kun kummatkin innoissaan potkii kylkiin.... |O Mitenköhän ens yö taas menee.... viime yö tuli tosiaan melkeimpä kokonaan valvottua, pyörin ja hyörin sängyssä ja vähän väliä juoksin vessassa ja ähinääpuhinaa ja sitten välillä...
  13. K

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    poks poks :D Neuvolassa käyty, paineet ja pissa ok, eilen NKL:llä oli turhan korkealla paineet jne. epäilivät jo raskausmyrkytystä mutta tällä hetkellä ei siis hätää. Ens tiistaina olis lääkärikäynti äpolilla, kahtotaan josko tilanne ois jo se että ottavat sisälle, meinaan muuten väkisin...
  14. K

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Paljon voimia suviskulle! *voimahalit* :hug: Oon täs koko päivän melkein nukkunut niin jokseenkin ei nyt tuu uni mut pakko se on mennä maate taas kohta ja vaikka yrittää väkisin nukkua , sattuu oikeanpuoleiseen kylkeen kun toinen vaavi yrittää ilmeisesti siitä puskea läpi ja sitte...
  15. K

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    tääkin tunnustaa kattovansa martinaa ja eskoa :laugh: :D
  16. K

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    wääh, mua jännittää kamalasti yhtäkkiä tuo tuleva synnytys :D Sitten kun vielä se viime käynnillä ollut lääkäri selitti kaiken mahdollisen miten kaksossynnytys voi mennä niin kyllä nyt hermoilen taas :D Jännää, toinen kun syntyy niin tyypit pitää b-vauvasta kii mahan päältä ettei pääse...
  17. K

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Mamu: minä oon syönyt noita raskausajan monivitamiineja 2 kpl päivässä mut nyt täksi kuuksi ostin enää tavallista multitabsia missä ei oo a-vitamiinia. Rautaakaan tossa ei tainnut olla mutta kaikkea muuta kylläkin. Mä taas syön maitotuotteita ja paljon hedelmiä ym. ja lihaakin ja semmost mistä...
  18. K

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Iltaa, oon täysin sitä mieltä et jotain vois alkaa jo tapahtua |O Nyt mä en pysty ees sohvalla kauaa istumaan kun joka paikkaan särkee, varsinkin yläselkään... huooh. Sukkapuikko ym. kipuja alakerrassa kiitettävästi, välil oikein kivasti viiltää sieltä....... |O |O |O Olot on niin kurjat...
  19. K

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Iltaa kaikille :D :D Tänään olin naistenklinikalla ja muutoksia on (viimein) tapahtunut, oonkohan mä seuraava synnyttäjä tästä ketjusta :) :) (en yhtään pistäis pahitteeks vaik oisinki... semmoset on olot..) :D |O Kohdunsuu oli sormelle auki!! kanava lyhentynyt 3cm-->1,8cm vai miten se...
  20. K

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Huomentapäivää kaikille :flower: Ensinnäkin: kiitos pipalle uudesta ketjusta , se on hieno :heart: Paljon paljon on tullut viestejä :D Piti lukea tammikuun ketju ekaks loppuun ja sitten aloittaa tästä :saint: Kotona vielä ollaan yhtenä kappaleena, eilen illalla tuntui tosin jo...

Yhteistyössä