Hakutulokset

  1. L

    sydän äänet

    Olin tänään ekalla neuvola käynnillä. Viikkoja n.7+3, kuunneltiin sydän äänet, mutta ei kuulunut mitään :( Katottiin ultralla, mutta laite jotenkin rikki tms, ei näyttänyt mitään. Nyt huoli painaa onko kaikki hyvin, millä viikoilla teillä kuulunut sydänäänet doplerin kautta ? Terkka...
  2. L

    Pojan luistimet

    :attn: Heippa! Voisiko joku neuvoa, että minkä ikäisenä olisi hyvä aloittaa luistelu? =) Meillä poika kohta 3 vuotta ja haluaisin kokeilla mitä hän pitää luistelusta. Minkä ikäisenä Teillä lapset ovat aloittaneet luistelun ja ovatko pitäneet alusta lähtien? Minkä kokoiset luistimet...
  3. L

    Joko teillä 1,3 v syö itse?

    Mulla on vuoden ja kolmen kuukauden ikäinen tyttö, ja hämmästyin, kun kaverini samanikäinen poitsu söi jo itse ruokansa. Välillä isi pisti lusikalla suuhun, mutta suurin osa meni yhden lusikan ja yhden käden tekniikalla itse suuhun. Meillä on tytöllä ollut lusikka omassa kourassa vuoden...
  4. L

    Kuulostaako maitoallergialta?

    Minulla on 1,3-vuotias tyttö, joka on kaikin puolin itkuton ja pirteä tapaus. Hän on kuitenkin aina kasvanut hitaan puoleisesti ja käynyt välillä neuvolassa painokontrollissa. Pituutta on kuitenkin ihan normaalisti, ja kiinteää ruokaa menee hyvin (kotiruokaa). Varsinainen syy, miksi epäilen...
  5. L

    Vieroitusvinkkejä (imetys)

    Kirjoittelen jo varovasti tälle puolelle, sillä tyttöni täyttää huomenna vuoden. Snif, niin se aika kuluu hurjaa vauhtia... Kyselisin teiltä rinnalta vieroitusvinkkejä. Mikään hirveä kiire ei ole, etenkin kun on nämä helteet, mutta viimeistään elokuussa olen ajatellut käynnistää vieroituksen...
  6. L

    Toinen lapsi

    meillä on 2,5vuotias poika ja nyt meillä avomieheni kanssa kova vauvakuume ja olemme yrittäneet vauvaa jo melkein puoli vuotta mutta ei tärpää.. :( emme käytä ehkäisyä mutta ei.. mikähän neuvoksi mikä olisi teidän mielestä se kaikkein parhain aika kuukaudesta yrittää? ARVOSTELIJAT ELKÖÖN...
  7. L

    päikkärit?

    Miten teillä 2+v päikkäriasiat? meillä tähän asti mennyt ihan hyvin. Tarhassa nukkuu 15-20minuutissa, kotona nyt viimeaikoina mennyt 1,5kin tuntia, sitten kyllä nukkuu 1.5-2h. Nyt vkonloppuna ei ole nukahtanut kumpanakaan päivänä. Mielestäni kyllä tuon ikäinen tarvitsee vielä unet päivälläkin...
  8. L

    Ystäviä Martinlaakso/lähialueelta!?!

    Löytyykö 20-vuotiaalle kahden lapsen äidille(kolmas masussa)seuraa päivisin? Meinaa tylsyys ja yksinäisyys taas iskeä, kun miehellä loppu lomat ja muut kaverit asuvat kaukana tai ovat töissä... Lapset ovat 1v(poika) ja 2v9kk (tyttö) ja kolmannen laskettuaika marraskuun lopussa. Mailailethan ja...
  9. L

    Miamiin

    Millaisia kokemuksia on 8 kk lapsen kanssa matkailusta Miamin suunnalla? Oletteko ostaneet ruoat paikan päältä vai ottaneet täältä mukaan? Miten tuttipullojen pesu yms.? Kertokaa hyviä vinkkejä matkalle. B)
  10. L

    takertuva lapsi

    Onko kenelläkään vastaavaa ongelmaa, että lapsi on kohta 2v. (poika) ja on ihan älyttömän takertunut äitiinsä??? Olen miettinyt mistä ihmeestä voisi johtua vielä tässä iässä. Poika on ujo ja saa ollakin, kun sellaisen luonteen on varmasti isältään perinyt. Mutta...äiti-riippuvuus on liian...

Yhteistyössä