Hakutulokset

  1. A

    millaisia teidän 3½ vuotiaat ovat?

    Myös meidän kolme ja puoli vuotias on muuttunut rauhallisesta neidistä rauhattomaksi... siis ei korvat enään tahdo kuulla mitä sanotaan, tahtoisi vaan tehdä oman tahdon mukaan :) Isosiskoaan kiusaa ja huudattaa... kaikkeen sanoo EI! mutta mutta... kaikkea aikansa, toivottavasti myös tämä...
  2. A

    miten päätit lapsilukusi

    Meillä on kaksi tyttöä, 3-v ja 4-v... Kun nuorimmainen syntyi niin ajateltiin että lapset on nyt tässä... Mutta olen kyllä kuumeillut viime aikoina ja eilen mieskin rupesi puhumaan että kyllä lapsia saisi tulla vielä hänen puolestaan yksi tai kaksi... Mutta ehkä ei vielä nyt... =) Mutta...
  3. A

    Äitejä vm -78?

    täällä kans yksi vm -78 oleva kahden tytön(synt. -03,-02) äiti jyväskylästä =). Kovasti kuumeilen kolmannesta muksusta... mutta ehkä kaikki aikanaan =) Nyt on vielä opiskelut niin kesken... yv:tä saa laittaa... :wave:
  4. A

    Björkvistien tragediasta...

    onkohan se Björkvistien tyttö nyt jonkun sukulaisen huostassa... luulisi... :( Mutta pahaa teki kun luki iltalehdestä jutusta....
  5. A

    pikkujoulut jyväskylässä?

    Aika ja paikka ok! missäs päin fransmanni on... =)
  6. A

    pikkujoulut jyväskylässä?

    klo 18.00 käy hyvin.... paikalla ei kait niin väliä minulle ole =)
  7. A

    pikkujoulut jyväskylässä?

    Minun puolesta voit varata =)
  8. A

    pikkujoulut jyväskylässä?

    Mulle käy se 25.11 lauantai... paikallakaan ei ole kovin väliä =)
  9. A

    pikkujoulut jyväskylässä?

    Mulle kävisi hyvin se 25.11, eikös se ole lauantai... ja syömishomma kuulostaa hyvältä =)
  10. A

    pikkujoulut jyväskylässä?

    Minä olen mukana... mikäli päivä sopii =) Ehdotuksia päivästä??
  11. A

    haudii jyväskylä!!

    aivan... ehdotuksia, että milloin voitaisiin tavata :) ja missä...
  12. A

    haudii jyväskylä!!

    Tervehdys... =) Ilmeisesti vanhuus ja dementtia on tulossa kun en sitten meinannut millään muistaa salasanaani tänne :whistle: Onnea sopivasti hullulle jos perheenlisäystä on tulossa :flower: Ollaanko suunnittelemassa uutta tapaamista? =) josko vaikka seuraavalla kerralla pääsisin...
  13. A

    Jyväskylän mammat =)

    valitettavasti meidänkin täytyy perua tulomma maanantaina... minulla onkin luennot vielä illalla :(
  14. A

    Jyväskylän mammat =)

    Muistaakseni maanantaina olen aamuvuorossa... joten käy meille hyvin! =)
  15. A

    Jyväskylän mammat =)

    käviskö ensi viikolla, tiistaina vaikka? =)
  16. A

    Jyväskylän mammat =)

    Mites on syksy alkanut jyväskylässä muilla? Meillä on tarha alkanut ja koulu ja työt... =) Oliskos aiheellista taas tavassa pitkästä aikaa =)
  17. A

    Jyväskylä ja ympäristö!!!!

    Muutama meitä puistossa oli =) ja siellä tosiaan tarkeni olla, aurinko kun paahtoi B) Voisi nämä helteet jo loppua :/
  18. A

    Jyväskylä ja ympäristö!!!!

    elikkäs...siis huomenna...puistokadulla =) Nähdään :wave:
  19. A

    Jyväskylä ja ympäristö!!!!

    elikkä... Siis puistokadun puisto.. ja oliko aika 14.30 ? =)
  20. A

    Jyväskylä ja ympäristö!!!!

    Meille sopii puolen päivän jälkeen ja käy kyllä tuo kodin ykkösen paikkakin tai puistokadun puisto =) Mites muilla? =)

Yhteistyössä