Hakutulokset

  1. janssoni09

    Jäi sitten kiva lastentapahtuma väliin :(

    niin olenkin lapsilleni :D
  2. janssoni09

    Jäi sitten kiva lastentapahtuma väliin :(

    okei, nyt selveni =)
  3. janssoni09

    Voiko antaa panadolia yli ohjemäärän?

    näin jotta pronaxenia voi antaa pitää lapsen olla 1v./10kg vähintään painoa
  4. janssoni09

    Voiko antaa panadolia yli ohjemäärän?

    meillä oli kuopuksella 9kk ikäisenä vauvakuume, mittarilukemat 41 kieppeillä kolmen päivän ajan, pronaksenia ei saanut antaa joten panadol oli kotona, sairaalasta neuvoivat kaveriksi 60mg buranasupon, ominpäin en olisi antanut..
  5. janssoni09

    Voiko antaa panadolia yli ohjemäärän?

    Ei ne annostukset turhaan ole, lääkärille soitto tms, minä en missään tilanteessa anna lääkettä yli yli ilman lääkärin tms ohjetta...
  6. janssoni09

    Jäi sitten kiva lastentapahtuma väliin :(

    anteeksi mutta ymmärsinkö jotain väärin? Lapset eivät saa pelata wiillä jos sinä olet pahalla tuulella?? meillä kun 4v. saa pelata vaikka pahalla tuulella olisin (ei tietenkään monta tuntia päivässä tms) :) kukin tavallaan tietysti :wave:
  7. janssoni09

    Onko sopivasti jos 3-4luokkalaiselle saa tulla kaveri kylään kerran viikossa?

    :o meillä saa 4v. pojan kaveri tulla niin usein kun haluaa, kukin tavallaan :xmas:
  8. janssoni09

    Laittakaa pinoon yksi onnen aihe

    mun lapset :heart: :heart:
  9. janssoni09

    WC:n pesurätit ja lastenvaatteet samassa pesukoneellisessa?

    pesen erikseen kodin siivouksessa käytetyt rätit ja vaatteet ym ihan erikseen, itse en voisi kuvitella että pesen rätin jolla olen esim pytyn pyyhkinyt samassa lastenvaatteen kanssa :x
  10. janssoni09

    tupakoinnin lopetus kun on raskaana

    8 vuotta polttaneena lopetin "kuin seinään" kun + tuli testiin, ensimmäiset 2 viikkoa oli HELVETTIÄ mutta selvisin enkä tupakoinut lainkaan raskausaikana :heart: enkä polta nytkään, lapset 4 ja 1
  11. janssoni09

    Pituus ja paino Gallup

    pituus 180, paino 77kg, laihtua pitäisi 10kg
  12. janssoni09

    Onko yhtään köyhien vanhempien lapsia?

    minulla on köyhät vanhemmat mutta mitään ei lapsuudessa puuttunut! ei ole arpia jäänyt ja olen itsekkin oppinut vähällä pärjäämään, ei se aina sitä sano jos on köyhyyttä ettei voisi asiat olla hyvin...
  13. janssoni09

    Mun täytyy nyt vähän mainostaa Emmaljunga-tarjousta!!

    ja kun lastentarvike liikkeestä saa vaikka mitä varaosaa tilaamalla emmaljungiin
  14. janssoni09

    Mun täytyy nyt vähän mainostaa Emmaljunga-tarjousta!!

    :flower: emmaljunga on hyvä merkki, itse hankin 2002 vuoden tuplat, kuomuun piti uuttaa osaa tilata ja taas mennään :D esim 8 vuotta vanhoja carena rattaita en olisi edes harkinnut...
  15. janssoni09

    Miten aloittaa keskustelu lapsen kanssa

    jaah.. kyllä meillä 4v. jo kyselee kaikista asioista miksi, miten, mikä....
  16. janssoni09

    Minkä ikäinen yksin ulkona?

    meillä esikko tarhassa(omasta tahdosta) ja terhan jälkeen ulkoillaan 2-3 tuntia joka päivä, vähintääkin istun siinä puistonpenkillä tai pelaan isomman kanssa jalkapalloa tms ja tietysti riippuen onko isi mukana(kuopusta ei voi kauas jättää)
  17. janssoni09

    Minkä ikäinen yksin ulkona?

    meillä lapset kohta 1v. ja 4v. eikä puhettakaan että saisi olla hetkeäkään yksin ulkona....
  18. janssoni09

    Sisarusrattaat!

    meillä on 1v. ja 4v. pojilla emmaljungan tuplat, käytettynä hankin ja korjautin rikkinäiset kohdat, 2002 vuodelta, kestävät, tilavat ja muutenkin mukavat mielestäni... 4v. on erityislapsi jonka takia meillä on tuplat oltava
  19. janssoni09

    Onko teidän mielestä liian pitkä matka, jos 6v:n pitäis pyöräillä aamuisin päiväkotiin 3km?

    omia en laita kulkemaan yksin 6 vuotiaana enkä varsinkaan nuin aikasin, mutta kukin tavallaan B)
  20. janssoni09

    moniko on kuntalisän "turvin" kth tuella?

    meillä kun puhutaan että saatetaan pois ottaa kuntalisä :/ eli -200e/kk lapset olisi ihana pitää kotona mutta täytyy töihin mennä jos nuin tekevät

Yhteistyössä