Hakutulokset

  1. Kristen

    +++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++ vol.2

    Hellurei :D Anteeksi ilmottaminen on nyt vähän jäänyt, mutta selitykseksi kelpaa varmaan se, että meidän sairaalareissu venyi puolitoista viikkoseksi, josta vauvan kanssa oltiin sielltä melki viikko... Eli siisi pieni prisessamme syntyi 19.7 klo 00:59 hätäsectiolla tuoden mukanaan painoa...
  2. Kristen

    +++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++

    Ohhoh, täällähän tapahtuu heti kun on muutaman päivän pimennossa :D Lisey voit toki tehdä jo uuden pinkan, mä en enää kauaa aio roikkua kotosalla tän vatsan kanssa, niin tuleepahan sitten tiedot päivitettyä :) Huldis Varmasti helpottavaa, kun tietää edes mihin mennä synnyttämään! Miten...
  3. Kristen

    +++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++

    Mimmimami Tuhannesti onnea! :heart: Tässä juuri muutama päivä sitten katsastelin, että jokohan kohta joku kertoilee vauvauutisia :) Meillä käynnistys olis edessä vauvan ison koon takia Ja anteeks mä nyt vaan valitan omaani :'( :ashamed: Tänään käytiin tosiaan siellä punktiossa. Itse...
  4. Kristen

    +++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++

    Lisey Älä ole huolissasi tuosta painon putoamisesta. Se on varsin yleistä alkuraskaudessa ja mulla on esikoisen ajoilta kokemusta jopa siitä! Hyvä vaan kun ei kerennyt niin paljon kerätä kiloja koko raskausaikan, toisin kun nyt :D Ja paljon tsemppiä sinne np-ultraan! JiiMiille paljon onnea...
  5. Kristen

    +++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++

    Minnarun ihanaa! Tervetuloa ja paljon onnea! :heart: On muuten pitänyt kysyä tosta Listan ylläpitäjän pestistä, olisko joku innostunut? Mä kun todennäköisesti ja toivottavasti kohta jakaudun, olis kiva jos listä pysyis pystyssä myös muille "meidän pinon" tuleville odottajille, mutta oman...
  6. Kristen

    +++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++

    Voi pyhä jysäys ja terve vaan Huldis Voi hurja tota sun tilannetta :( Huilia huilia ja nyt vaan toivotaan, että saisit olla mahdollisimman rauhassa noilta vuodoilta, ja että pikkuinen saisi kasvaa turvassa mahdollisimman pitkään :hug: Ja nyt tuntuu perään typerältä valittaa näistä mun...
  7. Kristen

    +++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++

    Huomentapäivää. Lisey Harmi kun sulla ei ole nuo vuotelut vieläkään rauhottuneen :( Ei kivaa ollenkaan. Itseltä huomasin sen, että mitä enemmän "rehki" sen todennäkösemmin vuoti ja jätinkin sitten suuremmat muutot yms miehen kontille ihan omaa mielenterveyttä säästääkseni :) skorpionilla...
  8. Kristen

    +++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++

    Lisey Ihanaa, että siellä kaikki hyvin! Kunpa sullakin viikot vierähtäisi pian ja saisit edes hetken henkäistä noilta vuodon aiheuttamilta säikähyksiltä :heart: Talvicci :O No olisin minäkin pahoittanut mieleni. Mua harmitti jo se, kun tässä joku käynti äitipolilla kun tota selkää valittelin...
  9. Kristen

    +++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++

    hb:sta en osaa tarkkaan sanoa, mutta esikoisen ootosaikaan se oli ihan hyvä ja pärjäsin ihan vaan noilla raskausvitamiineilla, jotka sisälsivät lisärautaa... Täytyy varmaan kokeilla sitä nestemäistä, kunhan tuo paketti loppuu, koska eihän tästä väsymyksestä tule muuten mitään... Ja tosiaan...
  10. Kristen

    +++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++

    Mä otankin ton raudan aina aamusin tyhjään mahaan appelsiinimehun kanssa, joten luulis vaikuttavan, jos vaikuttaa... täytynee kokeilla jotain muuta rautamerkkiä, mutta ärsyttää vaan, kun mun maha on niin herkkä kaikille tollasille ja tuo obsidan on lääke jota se sietää :( Mitä mä sitten syön...
  11. Kristen

    +++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++

    Anteeksi mä nyt vaan pikasesti omaa napaani. Oon niin kaput, että pitää päästä jo nukkumaan :ashamed: Eilen oli siis neuvola ja tänään äitipoli, yhdistän siis molemmat kuulumiset :) Virtaukset oli ok, luojan kiitos. Hassua kyllä tää lääkäri puhui ihan eri juttuja mitä aiemmat ja sai...
  12. Kristen

    +++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++

    Unohtui yksi kysymys... Mitä mieltä olette seksistä? Viikkoja siis nyt 33+ ja touhuilut aiheuttaa jonkin verran kipeitä supistuksia, ei kuitenkaan säännöllisiä, eikä kovin usein tulevia (ehkä 3-4 tunnissa). Mulla kun noita suppareita on ollut, mutta on myös tutkittu, ettei ne juuri mitään...
  13. Kristen

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    rv 33+0 Miun masu on alkanut roikkumaan :D Kristen + Pikkukakkonen
  14. Kristen

    +++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++

    Hellurei tytöt :) Tänään on hyvä päivä: sain nukuttua pitkään, eikä juuri mihinkään hirveästi pakota! ELiekö sitten stressi lauennut, kun vieraat lähtivät :D Lyhyesti sanottuna, mummini oli meillä vierailulla ja meillä on hyvinkin erilaiset mielipiteet lapsen hoidosta ja kasvatuksesta, eikä...
  15. Kristen

    +++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++

    Ihan aluks kiitos kaikille :heart: Kyllä tää elämä tästä vielä voittaa kun vaan jaksaa yrittää... JiiMii Kiitos viestistä, meillä on tän viikon vieraita, joten vastailen sitten paremmalla ajalla... Maira Ihanaa, että kaikki oli hyvin, saat huokaista edes siinä asiassa :) Manzu Minkä...
  16. Kristen

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Jännä nähdä mitä sieltä tulee (T/P) kun ei tunnu paljoa sivuille leviävän, mutta on muodoltaan aivan eri sorttia kuin esikoispojasta :) Ihania masuja teillä kaikilla :heart: Kristen + Tirpanan 32+1
  17. Kristen

    +++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++

    Anteeks mä alotan nyt omanapasesti, pakko päästä purkamaan tätä oloa, että saa ajatuksille edes vähän tilaa :| Mä olen tässä pari päivää miettinyt, mikä tekee olon niin hankalaks ja tajunnut, että taidan kärsiä jonkin laisesta masennuksesta, joka on hiipinyt salakavalasti huomaamatta ja jäänyt...
  18. Kristen

    +++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++

    Lisey Toi vuoto voi johtua ihan kuivista / verestävistä limakalvoista, eikä se vuoto siis välttämättä tule edes kohdusta, tai sen suulta vaan jostain sieltä ympäriltä. Mutta säikäyttäähän tuo aina, edelleen on aika tuoreessa muistikuvassa oman raskauden alkutaival... Toivotaan nyt kuitenkin että...
  19. Kristen

    +++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++

    Hellurei tyttöset. Tänään oli äitipoli ja tätä mammaa alkoi ihan jo jännittämään, joten vöyhkään nyt ensin omaa itseäni :D Kävin siis sillon maanantaina lopun viimein näytillä. Supistukset eivät onneksi kummosia ollut saanut aikaan, mutta pari tuntia meni tippaletkun päässä, jotta pahimmat...
  20. Kristen

    +++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++

    Lisey Kyllä oli ihanan vahvat viivat :heart: Nyt ei auta kuin odottaa, että aika kuluu ja näyttää mitä tulevan pitää. Mutta kuten jo monet ovat maininneet, noita vuotoja voi tulla ja mennä ilman, että siellä mitään vakavaa häikkää olisi. HErmoja raastavaa se on, tiedän, mutta koita rauhoittua...

Yhteistyössä