Hakutulokset

  1. Siili H

    ~The esikoisten syntyneetpino~

    Mulla on nyt niin monta rautaa tulessa, että jostain on luovuttava. Niinpä sanon Kaksplussalle hejdå. Toivottavasti jatketaan juttua facebookissa! :heart:
  2. Siili H

    Riihimäki+lähiympäristö

    Moi! Täällä ois yksi melko tuore mamma (esikoiseni on 1,5-kuukautinen), joka on aina valmis tapaamaan uusia ihmisiä. :) Oon 24-vuotias. Missä päin Riihimäkeä asustatte?
  3. Siili H

    ~The esikoisesta haaveilevien plussapino~

    Heips! Pikaisesti vain tulin ilmoittamaan, että olen edelleen hengissä. :D Päästiin tänään kotiin ja vauva on aivan hurmaava ja ihana, mutta nukkuu tosi huonosti kun syö paljon ja kärsii sitten masuvaivoista. Oon siis aika poikki.. Sairaalassa annoin vauvan tokana yönä 4,5 h hoitoon jotta...
  4. Siili H

    ~The esikoisesta haaveilevien plussapino~

    lauru kiva, ettet säkään jännitä synnytystä. eilen illalla just mietin, että tää odottaminen ois kyllä kahta kauheampaa jos jännittäis saati sitten pelkäis synnytystä. ois varmaan aika piinaavaa.. kyllä me melkein kaikki taidetaan olla fb-kavereita keskenämme. mä laitoin myös sulle yv:nä nimeni...
  5. Siili H

    ~The esikoisesta haaveilevien plussapino~

    Jendde Hassua, jos se kätilö on unohtanut luvanneensa soittaa sulle. Kun mä ainakin käsitin sun tekstistä, että kätilö koki sen aika tärkeäksi.. Mutta toisaalta niillä on niin miljoona potilasta ja asiaa hoidettavana, että onhan se toisaalta ihan ymmärrettävääkin jos unohtaa, ihmisiä kun ovat...
  6. Siili H

    ~The esikoisesta haaveilevien plussapino~

    Jee, Sartsalle tuhannesti onnea!! :flower: Koskahan saadaan bubuselta päivitystä..? Ei varmaan muutamaan päivään, jos (kun) tosiaan on "vauvanhakureissulla". jendde voi sulla on kyllä ollut tosi rankka tuo synnytyskokemus. :hug: joko se kätilö on soitellut sulle? voin hyvin kuvitella...
  7. Siili H

    ~The esikoisesta haaveilevien plussapino~

    jendde kiitos tsempistä. :hug: enkä tietenkään inhoa sua sen takia että yrität vaan kannustaa! =) on varmasti ihan totta, että lopputulos on kaiken tän arvoista, mutta nyt oon vaan niin kyllästynyt näihin leikkisupistuksiin ja lisäksi oon jo niin malttamaton saamaan vauvan syliini.. mutta kai se...
  8. Siili H

    ~The esikoisesta haaveilevien plussapino~

    bubusen ja sartsan tilanne jännittää! jokohan heillä on nyytit sylissä!? :heart: Mulla on tänään aamusta asti ollut kammottava vitutus päällä. Eilen supisteli koko päivän, viime yönä heräilin supistuksiin ja sama on jatkunut tänään. Mutta supparit ei oo edelleenkään kovin kipeitä ja ne joko...
  9. Siili H

    ~The esikoisesta haaveilevien plussapino~

    ai niin, keksin tänään että voitais tehdä isovanhemmille ja kummeille joululahjaksi pyyhkeet, joihin painettais kangasväreillä vauvan jalan- ja kädenkuvia. aattelin, että tehtäis ne jo aika pian synnytyksen jälkeen niin ois mahdollisimman pieniä tassunjälkiä.. jäis niille kiva muisto...
  10. Siili H

    ~The esikoisesta haaveilevien plussapino~

    lauru onnistuiko pullat? :D meillä on myös leivottu pakastin täyteen pullaa ym. vierasvaraksi. tehtiin myös pakkaseen ruokaa ettei sitten ekoina päivinä tarvitse kokkailla. hienoa, että synnytystapa-arviossa kaikki kunnossa! :) sitten vaan synnyttämään. ;) jendde en yhtään panis pahakseni...
  11. Siili H

    ~The esikoisesta haaveilevien plussapino~

    Oooh, nyt on tullut niin paljon tekstiä etten jaksa kaikkea kommentoida! Kiva kyllä kun taas tuntuu vähän keskustelu virkistyneen!! :) Vai on Sartsa jo sairaalavaatteet päällä, mahtavaa!! bambina teillä pieni mies kasvaa tosiaan aikamoista vauhtia, mutta hyvä niin! :) muistaakseni 3.8. oli...
  12. Siili H

    ~The esikoisesta haaveilevien plussapino~

    Ei ollenkaan tyhmä kysymys, oon miettinyt ihan samaa! Oon vaan järkeillyt, että kai ne on vielä kipeämpiä ja jatkuvat kauemmin. Nyt ne ihan kipeimmät supistukset vaan tulee ja menee (kesto siis n. 5 sekuntia), vähemmän kipeät on sitten sitä puolta minuuttia. Meillä on ohje, että sairaalaan...
  13. Siili H

    ~The esikoisesta haaveilevien plussapino~

    pieniminä onnittelut, kun pystyt ajattelemaan että yli menee odotus kuitenkin. mä asennoiduin heti raskauden alusta asti, että raskaus kestää 42 viikkoa, mutta viikko, pari sitten unohtui se asenne kokonaan ja tilalle tuli tuujotuujotuujo!!-asenne. :D toivotaan, että miehen mummo on oikeassa ja...
  14. Siili H

    ~The esikoisesta haaveilevien plussapino~

    Onks kaikki jo synnyttämässä?? :D Mulla menee herrrrmo tähän odottamiseen! Yritän keskittyä kaikkeen muuhun, mutta lähestyvä synnytys pyörii mielessä 24/7 ja kun vielä tulee aika ajoin kipeitä suppareita niin en varmasti pääse unohtamaan mitä on edessä. En siis edelleenkään jännitä/pelkää...
  15. Siili H

    ~The esikoisesta haaveilevien plussapino~

    lauru meillä mies kuuntelee sydänääniä oikeastaan joka ilta (+ silloin, kun mä olen huolissani vauvan voinnista liikkeiden vähyyden takia). hyvä, että teillä alkoi vauva liikkumaan taas normaalisti! aina sitä ehtii huolestua, vaikka tietää että välillä vauva liikkuu vähemmän ja välillä...
  16. Siili H

    ~The esikoisesta haaveilevien plussapino~

    Ai niin, sitä unohdin kysyä että kuinka paljon teillä on ollut nyt loppuvaiheessa harjoitussupistuksia? Siis ihan niitä (lähes) kivuttomia kohdun "kovettumisia"? Mulla on niitä ihan jatkuvasti, tuntuu että kohtu on supistuneena varmaan 80% ajasta. Mietin vaan, että onko muilla yhtä paljoa...
  17. Siili H

    ~The esikoisesta haaveilevien plussapino~

    sairaala-ajan vaatteista kaikki onkin jo kommentoinut, mutta kommentoinpa sen verran että ainakin itse ajattelin ehdottomasti käyttää sairaalan vaatteita. eihän ne hienoja ole, mutta en jaksa todellakaan ensimmäiseksi kotona aloittaa pyykkirumbaa omille vaatteilleni kun sairaala kerran tarjoaa...
  18. Siili H

    ~The esikoisesta haaveilevien plussapino~

    Sartsa no voihan himputti! :/ Mulla vähän sama juttu, eilen oli tosiaan iltapäivästä saakka painontunnetta, joka vähitellen voimistui tosi kovaksi. Lisäksi illalla tuli supistuksia, jotka viilsivät tuonne alas. Mutta sitten ne siitä hiipuivat ja yön aikana en tuntenut mitään enkä tänään...
  19. Siili H

    ~The esikoisesta haaveilevien plussapino~

    Sartsa tuohan kuulostaa lupaavalta! Eiköhän sulla ole pian oma vauva sylissä. :) Jos kohta teet jo lähtöä sairaalaan (tai saatathan tietysti jo ollakin siellä) niin tsemppiä kovasti!! Ja kiitti, mä alan myös toivomaan ihan tosissani synnytyksen alkamista. On nimittäin aika tuskaista ollut...
  20. Siili H

    ~The esikoisesta haaveilevien plussapino~

    Onpas täällä nyt hiljentynyt.. :o Joko kaikki on synnyttämässä? :D Mä oon edelleen ihan varma että mun odotus menee yliaikaiseksi.. :whistle: Hyvät neuvolakuulumiset Sartsalla ja Jendden Neelalla! Siili :heart: Känkkäränkkä 38+4

Yhteistyössä