Hakutulokset

  1. P

    En uskalla mennä nukkumaan tänään

    No mulla on kyllä pahimmat lihaskrampit tullu suht nuorena kosteiden ravintolailtojen jälkeen kun pissin itseni kuiviin. Mutta onneksi olkoon jos olet "rastaana..."!
  2. P

    Trikoomekko häihin, onko noloa?

    No mites jos laitat vähän väriä päälle niihin kenkiin, oliko ne nahkaa? Oon kuullu että tuttavat on värjännee ihan hyvällä lopputuloksella?
  3. P

    Oletteko laihtuneet erossa?

    No en erossa, mutta kun oikein kova paikka tulee, alkaa paino putoamaan ja palaakaan ei saa alas, on pakotettava itsensä syömään. Kai sitä voi sanoa jonkinkaiseksi syömishäiriöksi? No näin kova paikka on ollut elämässäni kerran, laihduin n. 7kg, jonka jälkeen pääsin takaisin jaloilleni, no...
  4. P

    Kesämaa Punkaharjulla

    Meillä 3 v tyttö ja n 5 v poika. Oltiin asuntoautolla siellä viereisellä leirintäalueella. Siellä on vuokrattavia mökkejä myös. Telttailu on myös nykyään aika suosittua lapsiperheissä. Mutta tuo juna bussi tietysti rajoittaa. Lähellä kesämaata on junaseisake, samaten varmaankin bussipysäkki...
  5. P

    Kokemuksia Pelle Hermannin puistosta

    Meillä 3 v tyttö ja kohta 5 v poika ja kahtena vuotena ollaan kesällä käyty kirjurinluodolla, tosin Viksu Varikseen emme ole törmänneet siellä vielä kertaakaan. Molemmat tykkää kovasti, kiva kun on joitain ilmaisiakin paikkoja. Emme ole ostaneet paikanpäältä jäätelöä kummempaa kun ruuat...
  6. P

    Kelpaako rippiristiksi

    Ostin tuollaisen kummipojalle viime kesänä, mielestäni oli paras markkinoilla oleva malli pojalle.
  7. P

    Apuja kuvien liittämiseen kotisivuille...

    Nostan :attn: :attn: :attn:
  8. P

    Risto Räppääjä

    Meidän 4,5 v poika tykkäs, tyttö 3 v vähän pitkästyi lopussa, mutta kiva reissu oli. Jonkun verran selitin pojalle joitain kohtauksia, mutta suurimmaksi osaksi nautimme leffasta, se oli ihan hauskaa katsottavaa aikuisellekin.
  9. P

    Apuja kuvien liittämiseen kotisivuille...

    Olen tässä päivittämässä kotisivuja ja haluaisin vinkkejä kuvien liittämisestä kotisivuille, jotta sivut aukeisivat suht nopeasti ja sivut olisivat käyttäjäystävälliset. Vinkkejä ja linkkejä kiitos bittinikkarit :)
  10. P

    Välikausi- vai toppahaalari?

    Kyllä tämä vielä talvea on, liian kylmä maa välikaudelle, topalla mennään vielä.
  11. P

    Viron kielen taitajia paikalla? Osaisiko auttaa suomentamaan lauseen? :)

    Itse käytän paljon tätä, aika monipuolinen, jos tarvii vain yksittäisiä sanoja käännellä. Niin ja se linkki : ) http://www.ilmainensanakirja.fi/
  12. P

    Omakotiasujat! Listatkaa kaikki asumismenonne!

    No meillä sähkölasku n 70 ? / kk sitten kiinteistövero oiskoos n. 140 ? v en jaksa muistaa, enkä ala kuittejakaan penkomaan. Oma kaivo, joten vesimaksua ei mene ja jäteventyhjennyskin menee hoituu sukulaisilla, samaten auraus, niistä täytyy muutama kossu kantaa Virosta tai laivalta. Tiemaksuja...
  13. P

    Kukas tietäisi, leskeneläkkeestä/perhe-eläkkeestä.

    No totta kai täytyy lasketuttaa se veroprossa myös sitä eläkettä varten, jos on tuplatulot niin kyllä siitä menee paljon veroakin. Ei se ihan ekstrana käteen tule. Parempi lasketuttaa, ettei tule sitten vuoden päästä ikäviä yllätyksiä, parhaassa tapauksessa kun se lesken eläke loppuu vuoden...
  14. P

    Paljonko antasit kummipojalle rippilahjaksi?

    No sopisin muiden kummien kanssa kuka ostaa ristin. Itse laitan kummilapsille 50-75 ? osa tavarana osa rahana.
  15. P

    Ikälisiä hoitovapaan ajalta?

    En ymmärrä miksi pitäisi kertyä ikälisiä, meillä ei ainakaan kerry.
  16. P

    sukusi luurangot, mitä löytyy

    Taidetaan olla samaa sukua :) lisäksi aviottomia lapsia, huostaanotettuja lapsia, taidamme olla musalaisten sukua.... huumeita ja hevosvarkaita.
  17. P

    Minkä pituisia 4 vuotiaita?

    110 cm
  18. P

    Lasten kanssa tallinnassa? Onko kokemuksia??

    Toi eläintarha on ihan siinä heti keskustasta kun lähdetään Viimsiin päin (kylpylä) tasosta en tiedä, ehkä menisin lasten kanssa vasta keväällä kun olisi lämpöisemmät kelit ulkoilla ym. Itse olen ollut Tallinnassa kahden alle 3 v lapsen kanssa, ei se sen kummempaa ole kuin käydä Helsingissä.
  19. P

    Pariisin Disneyland

    Muistaakseni Ikaalisten Matkatoimisto on joskus tehnyt noita reissuja, mutten löytänyt mainintaa sivuilta, tosin, tieto saattaa löytyä tilattavasta esitteestä. Maininta matkoista Ranskaan sieltä ainakin löytyi.
  20. P

    Kristian Meurman on sinkku

    Harvinaisen kauhea katseltava livenä, ei minkäänlaista lavasäteilyä. Reppana suorastaan.

Yhteistyössä