Hakutulokset

  1. P

    Onko missään nettikirppiksiä?

    Muita kun esim huuto.net tai suomi24.fi tai tää markkinapaikka?
  2. P

    Astiasto

    Likkakaveri muuttaa ekan kerran omaan kämppään ja nyt olis haussa joku halpa-astiasto lahjaksi. Ei mitään kukkakuvioita jne. Jos löytyis suht edullinen niin linkittäkää kiitti tähän :)
  3. P

    Ihmisten käytöstavat?

    Mun mielestä puuttuu aikas monelta, pelkkä perus kiitoskin on vaikeaa kuulla :// :kieh: :kieh: :kieh:
  4. P

    MInkä ikäiselle olette laittaneet kuravaatteet?

    Niin että ekan kerran :) Mun tyttö on nyt 8kk , joten milloin hälle mun pitää ostaa ?
  5. P

    Mitä mieltä olette kauneusleikkauksista.

    Otsikossa tulikin jo.
  6. P

    Mafia Wars

    Pelaako teistä kukaan Facebookin kautta Mafia Warssia vai onkx meitsi ainut siihen hurahtanu?!
  7. P

    Olipa paska ilta mut tulipa tehtyä.

    Olipa paska ilta mut tulipa tehtyä.
  8. P

    Tyhmä kysyy

    Vauva sanoo ätä tarkoittaako se äitiä? vai mitä?
  9. P

    Imetys ja uusi raskaus

    Onks täällä ketään kuka olis tullu raskaaks imetyksen aikana? Meillä olis toinen hakusessa, mut ei vielä natsannu tyttö nyt 8kk
  10. P

    Tänään

    MItäs sitä tänään touhuisi? Ehdotuksia?
  11. P

    Kerro kuntasi/kaupunkisi missä asut, jos uskallat :)

    Nurmijärvi ja Hyvinkää
  12. P

    Mua on häirinny jo kaksi vuotta

    Se, että mun veli panee sen avovaimon siskoa.
  13. P

    Ukko kydeli äsken et mitä sä siinä koneella kokoajan notkut

    Meinas varmaan et chattaan jonkun muun miehen kans :laugh: :laugh: Sanoin sille et tääl sivuillahan mä :) sit se naureskeli mitä kaikkee täällä oli :/ (ketjun avauksia siis) Ei noi miehet ymmärrä :/
  14. P

    Lapsesi etunimi

    katostaan löytyykö paljon samoja Meillä Odessa
  15. P

    paljonko teillä menee ruokaan kuussa rahaa

    Meillä menee noin 1000e ja mietä on kolme plus koira :) haluisin säästää jotenkin, mut enpä tahdo onnistua. vaikka ostan välillä aleta pakastimeen jne.. Syödäänkö me sit niin paljon?
  16. P

    Missä kunnassa(kaupungissa asut

    Sielt se tulikin, meitsil on tylsää ja katotaan tuleeks tuttui vastaan :) Nurmijärvi
  17. P

    v....u kävin sit kattomassa maailman ruminta vuokrakämppää, hyi helvetti

    Meillä on oma asunto myyty ja kunnalta saitais nyt tilapäiseks asunnoks 44m2 kaksio. ( ennen kui ostetaan uusi) jossa olis matot paskana, keittiön kaapit vedetty tapellilla. pyykinpesukone ei mahu vessaan jne. jne.. Eihän meitä ole kuin 3 ja koira,m heh heh
  18. P

    Sisustutarrat

    Lähteekö ne helposti seinästä irti?
  19. P

    Hiukset jelppiä kiitos :)

    Mulla on nyt pitkät , omat, luonnonkiharat hiukset. Ja haluan ne lyhyiksi. Mutta mikä malli vois olla hyvä lyhyille? ku ne on kiharat jne.. siis tosi lyhyt.. voitteks te jeesaan sen vertaa et linkitätte tänne jotain ehdotuksia. ite en oo löytänyt oikein mitään.. Hiukset on nyt tummat, mut...

Yhteistyössä