Hakutulokset

  1. Neydan

    Marraskuun Mussukat 2014 *Kesäkuussa*

    mahakani et oo ainoa. Mä en todellakaan ole hankkinut mitään. Parit kestovaipat oon saanu käteen ihmisiltä, jotka tietää, että käytetään. Tuskin hankin mitään ennen vauvan syntymää, oon aina muutenkin viimetingassa :D Nimijuhlat pidetään, kun ei kirkkoihin kuuluta. "Kummeja" silti...
  2. Neydan

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 3

    Heipähei! Liitynpä minäkin joukkoon! Kuumeilijoita seurailin, mutta en koskaan kirjoitellut ja nytkin oon käynyt vaan muita lukemassa, salaa :ashamed: Nyt aktivoidun! Eli Neydan 36v 2.lapsi, la 8.11. Enkä oikein usko todeksi että saan vauvan, vaikka liikkeetkin jo tuntuu. Mulla alkaa...
  3. Neydan

    Isoisä kastatti pikkulapsilla väkisin talviturkkeja rannassa

    Miks ei tullu mieleenkään? Meinaatko että pelkäsit sen lyövän sua? Mä en ikimaailmassa olis jääny vierestä katsomaan!!
  4. Neydan

    Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

    Mä luulen kanssa, että raskausarvet tulee jos on tullakseen. Tokihan siinä mielessä voi itse vaikuttaa, ettei liho raskausaikana kohtuuttomasti, mutta en usko mihinkään rasvoihin, peruskosteutan toki ihoani edelleen. Mä varmaan saan niitä ihan sikana takamukseen, jos tää perseen leviäminen...
  5. Neydan

    Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

    Meidän vauva liikkuu :heart: En olis uskonu et tunnen näin varhain, kun esikoisesta tunsin vasta rv 18. Neydan & mölli 14+ 5 Muoks* Mulla on sama la kun Kultasiivellä, eli ollaankin sit jo 14+6
  6. Neydan

    Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

    Onnea hyvistä kuulumisista! Neuvolakäytäntö näköjään vaihtelee, mun mielestä niitä on liikaakin kun ihan turhia juttuja.. tai sit meidän nuorehko terkka on vaan vielä aika aloittelija. Vois ehkä ensiodottajalla olla useemmin ja sit toisella jne. kerralla harvemmin! Sorry, nyt tulee...
  7. Neydan

    Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

    Voi ei, emppis!! :hug: Tosta fb-ryhmästä, et tosiaan kannattaa uusikin ryhmä perustaa, vaikka rakenneultrien jälkeen. Uskokaa pois, sinnekin tulee ihan reilusti porukkaa. Tällä ryhmällä riittää taustailijoita ;) Normi painonnousu 280g/vko ja oli pysynyt sen rajoissa. Huh! Muuten olo ok.
  8. Neydan

    Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

    Kyllä minäkin aion täällä jatkaa kirjoittelua! Kuitenkin kun en joka päivä palstalla käy ja nimimuisti on huono, niin en pysy yhtään perillä kenelle kuuluu mitäkin tai kuka on kukakin. Toisaalta tuntuu vaikeelta täällä kirjottaa henk.koht. asioista, kun kuka vaan voi lukee ( ja lukeekin). Esikon...
  9. Neydan

    Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

    Heipä hei! Voisin liittyä mukaan juttuihin ja fb-ryhmäänkin. Toista lasta odotellaan syntyväksi 8.11. Synnytyssairaala KOS. Ultrassa käyty, kaikki kunnossa. 24/7 vaivannut paha olo loppui oppikirjamaisesti kun 12. viikko alkoi. Neydan ja mölli 12+6 (Kaamee toi tekonimi, mut mies pitää siitä...
  10. Neydan

    SUVIVIRSI KIELLETÄÄN! mun lapset ei sit tartte mennä koko juhlaan!

    Hyvää keskustelua, varsinkin niiden osalta, jotka ovat samaa mieltä minun kanssani :D
  11. Neydan

    SUVIVIRSI KIELLETÄÄN! mun lapset ei sit tartte mennä koko juhlaan!

    Ei kai niitä tarvii hyväksyä. Sanot, ettei sovi vakaumukseen ja pyydät siirtämään lapsen muualle syömään jotain korvaavaa evästä sillä aikaa.
  12. Neydan

    Miks mulle tuli paha mieli, kun heräsin yöllä siihen että mies runkkaa

    Tää oli hyvä :laugh: :laugh:
  13. Neydan

    Lastenpsykiatrin mukaan jäähypenkki on vahingollinen pienen lapsen kehitykselle!

    Sinäkö, 1991 vuonna syntynyt opiskelijatyttö vailla kunnollista kasvatuskokemusta tai edes koulutusta olet oikea henkilö kertomaan minulle, että JOKAINEN käyttää keppiä? Tai että minäkin joku päivä alan käyttämään, vaikka äitinä ja ammattilaisena olen vuosikausia ilman selvinnyt? Höpsis. Ei...
  14. Neydan

    Lastenpsykiatrin mukaan jäähypenkki on vahingollinen pienen lapsen kehitykselle!

    Jos on riittävästi auktoriteettia, niin pelkkä katse riittää: toimii myös vieraille ja erikielisille lapsille :kieh: Sitäpaitsi, kasvatuskeskustelu sinänsä on monen mielestä seuraamus!
  15. Neydan

    Lastenpsykiatrin mukaan jäähypenkki on vahingollinen pienen lapsen kehitykselle!

    Happy girl, nyt kun luet tenttikirjoja niin yritä jatsella muitakin näkökulmaa kuin omaasi. Täällä on tarjottu sinulke ilmaista, helposti ymmärrettävää ja käyttökelpoista tietoa, mutta olet niin näkökulmasi syövereissä ettet näe metsää puilta. Joskus kannattaa ajatuksella lukea muiden...
  16. Neydan

    Miksi nostat lapsesi siihen kassahihnan päähän?

    :laugh: Sinua siellä hyvin suvaittaisiinkin! :laugh:
  17. Neydan

    Miksi nostat lapsesi siihen kassahihnan päähän?

    Ärsyttää, eikö :D Mä puolestani en ymmärrä sitä, miten pienet asiat ihmisiä ärsyttää. Paha mieli koko ajan ja vituttaa, kun ihmiset ei kaikki tajuu toimii samojen normien mukaan. Pienet on murheet, edelleen. Onneksi itsellä ärsykekynnys on korkeempi ;)
  18. Neydan

    Miksi nostat lapsesi siihen kassahihnan päähän?

    Apua! Mun muksu kiipeää siihen aina ja pakkaa tavaroita. Oon ollu iloinen kun haluaa auttaa, enkä ole tajunnut että jotakuta haittaa. Kaupan myyjätkin ovat vain hymyilleet tai kommentoineen jotain pikku apulaisesta. Myös itse kakarana kiipesin aina sinne ja kerran jätin näpitkin liukuhihnan...
  19. Neydan

    Lastenpsykiatrin mukaan jäähypenkki on vahingollinen pienen lapsen kehitykselle!

    Tai: lapsi saattaa pelätä peikkoja, ajatella että lelun vieminen on leikkiä, tahtoa painia, olla tottunut riitaan ja huutoon, että hakee konfliktia, ikävöidä ukkia.... Kukaan ei pääse sinun pään sisään, jollet puhu. On väärin kuvitella arvaavansa lapsen motiivit kysymättä häneltä. Jopa oman...
  20. Neydan

    Lastenpsykiatrin mukaan jäähypenkki on vahingollinen pienen lapsen kehitykselle!

    i. Joopa joo, kukaan lapsilähtöinen kasvattaja ei ole asettamatta rajoja lastensuojelussa! Jos et osaa laittaa seuraamuksia lapsen huonolle, vaaralliselle ja vahingoittavalle käytökselle, olet KAUKANA välittävästä, kasvattavasta aikuisesta jollaista lapset arvostavat ja tarvitsevat. Rajat on...

Yhteistyössä