Hakutulokset

  1. L

    millä rv kaksoset ovat syntyneet?

    32+0 sektiolla a-tyttö 1215 g ja 39,6 cm b-tyttö 2065 g ja 45 cm
  2. L

    Levottomat nukkujat

    Hei, en enää niinkään kaipaa kikkoja pojan, 1 v 8 kk, levottomiin öihin, vaan lähinnä vertaistukea. Pliis sanokaa, että jossain muuallakin nukutaan huonosti :) Mun poika on heräillyt aina ja heräilee yhä useita kertoja yössä. Parhaana yönä on tainnut olla kaksi herätystä. Sikäli on mennyt...
  3. L

    Onpa hiljaista...

    Montakos meitä täällä nyt on? :wave:
  4. L

    uusperhe

    Minkälaisia kokemuksia uusperheistä?? :wave:
  5. L

    Isä haluaa tavata lapsen!

    Eli tilanne lyhkäisyydessään tämä: lapsi kohta 3 vuotias, isä haluaa tavata lapsen vasta nyt (ei ole siis koskaan lasta tavannut). Ollaan sovittu isän kanssa keskenään tapaamisesta ja hän tulee meille kotiin lasta tapaamaan... mutta miten valmistan lasta tähän tapaamiseen? Sanoin jo lapselle...
  6. L

    yhteishuoltajuus

    \
  7. L

    Hyvää alkaavaa vuotta

    Teille kaikille! Erityisesti voimia niille, joista tuntuu raskaalta viettää vuodenvaihdetta yksin. Minulla jo vuosien kokemus yh:n elämästä, mutta vähän on haikeaa yksin koiranpennun kanssa kotona olla. Ilman koiraa saattaisin EHKä lähteä kylille, mutta nyt pysytään sisällä visusti. Toivotaan...
  8. L

    Saankohan apua..Onko kokemusta

    Teimme vuosi sitten lapsen isän kanssa vuokrasopimuksen ja yhdessä piti asuntoon muuttaa.Odotin vielä silloin ja muutto omalta osaltani oli melkein valmis kun lapsi syntyi kuukauden etuajassa.Sairalasta päästyäni lapsen kanssa tulimme suoraan uuteen kotiin.Vaan eipä isä muuttanutkaan meidän...
  9. L

    Löytyskö täältä muita yh:ta Hgistä

    Eli siin se melkeen jo tulikin :D Olen itse 27-vuotias yh-äiti Länsi-Helsingistä.Olisi kiva tutustua muihin samassa tilanteessa oleviin.Laitappa mailiossus niin kirjoittelen =)
  10. L

    adhd-lasten äitejä

    Heippa! Kaipaisin juttuseuraa läheltä ja kaukaa jakamaan arkipäivän ilot ja murheet! Minulla on 8 vuotias adhd:ta sairastava poika,lisäksi käytöshäiriö ja aistisäätelyn häiriö. Elämä tuntuu välillä ylistepääsemättömän vaikealta.Jos tunnet olevasi samassa tilanteessa niin laita...
  11. L

    yksinhuoltajan arki

    \ Pärjää! Ei tämä harmaata ole vaan todella värikästä :) Sulje korvasi (tai yritä ainakin) tuolta henkiseltä väkivallalta missä ei ole mitään perää. Ei täällä yksin jää, on monen monitusta kerhoa ja kahvilaa, jumppaa ja puistoa missä voi tavata kaltaisiaan ja saada hyviä ystäviä. Ota päivä...
  12. L

    Miten teillä on juhlapyhät jaettu ex:n kanssa?

    Meneekö ne vuorotellen? eli pääsiäinen sinulla, vappu ex:llä, juhannus sinulla, joulu ex:llä, uusi vuosi sinulla? Mites joulun ootte jakaneet? Onko vuoroin KOKONAAN, vai jaettuna joka vuosi?
  13. L

    Vaikuttaako velat elatusmaksun suuruuteen?

    \ Tämä ei pidä paikkaansa.Kun erosin niin mies maksoi minimin vaikka hänellä oli velkaa paljon.Sossusta joutui hakemaan toimeentulotukea kun töissäkäydessä ei riittänyt rahat elämiseen.Sossu maksoi myös hänelle matkat kun haki lapset sekä ruokarahan lapsista niiltä päiviltä kun olivat hänen...
  14. L

    masentaa muiden raskaudet

    voi kiitos hyvistä ja kannustavista kommenteista!olette ihania! :)
  15. L

    masentaa muiden raskaudet

    Oonko mä nyt ihan outo tapaus,mut mua on tosissaan alkanu ottaan päähän tuttavien raskaudet,ja niitä on viimeisen vuoden ajan riittänyt..Oikeen on sitten huono omatunto kun ei kykene edes onnitteleen..Kai tää on jotain "kateutta" kun ite on yh ollu lapsen syntymästä lähtien ja haluisin viä...
  16. L

    Vm -98 ja eteenpäin nimet

    Janica Mila Birgitta -02. jos joskus saisin viä (luultavasti en) lapsia,nimet olisi Tony Daniel/Daniel Mico Benjamin/Luca Cristian/Jasmin Mirella etc..miljoona ihanaa nimeä olemas,tarvis saada tosi monta lasta..
  17. L

    yksinhuoltajat minkä verran saatte

    n.580e jää käteen vuokran jälkeen,mul 1 lapsi.että siitä summasta ku viä makselee loputki laskut,niin kyl sitä joskus tarvii miettiä mitä ostaa ja mitä ei..mut kun ite tekee ruuan yms ja tarjouksista ostaa raaka-aineet,kirppiksiltä tai aleista vaatteet ni hyvin pärjänny!
  18. L

    VANTAALAISET KOKOONNUTAAN MYÖS!!!!

    tiksistä myös... =)
  19. L

    Rokotusoireet!

    siis jollain muullaki sama juttu?otin ite kans ti jäykkisrokotteen,nyt vasta alkaa käsi toimiin,en pystyny liikuttaan sitä yhtään,en voinu nukkua,sattu iha älyttömästi!kai se normaalia on?
  20. L

    ikäerosta

    mulla ja exällä oli ikäeroa 19v,muuten ei haitannu mut mun osä oli tätä vaan kk:n vanhempi..Suhde ei kaatunu ikäeroon,vaan muihin ongelmiin.Nykyinen 5v. vanhempi ja ehkä parempi niin,pystyy oleen samlla aaltopituudella kun ei oo niin paljo ikäeroa..ite oon nyt 25v,enkä kyl huolis alle 30v,ne...

Yhteistyössä