Hakutulokset

  1. K

    Oululaiset äipät huhuu :)

    mulle saa laittaa viestiä.. kharon81 @ gmail.com 4v ja 2v tylleröiden äiti, pohjoisoulusta
  2. K

    Oululaiset äidit!

    No itseasiassa tiukkaa meilläkin tuo aika tekis :D Muistanko Lahopää-Liisa että asuisit jossain talvikkipuiston alueella? Jos me vihdoin treffattas täälläpäin?
  3. K

    Oululaiset äidit!

    Kuin olisi treffit Ainolanpuistossa ens ke 10.30-> ellei sada? Meiltä tulis mä ja tytöt 4v ja 1.5v
  4. K

    jos tulisit nyt vahingossa raskaaksi?

    Pitäisin, ei surettaisi ollenkaan. Vaikka taloudellinen tilanne ei paras olekkaan nyt ja ei toiveissa juuri nyt olekaan
  5. K

    Paljonko suunnilleen maksaa 90 m2 asunnon lattioihin laminaatit?

    Hukkaa aina tulee että kannattaa pikkasen varata extraa, mutta kyllä sen ihan siitä voi laskea
  6. K

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Toukokuussa 2010******

    Mäkin tulen ilmottautumaan vaihteeksi, kun näin sopivasti on ruokailuista kyse. Meilläkin meni pari viikkoa soseisiin totuteluun. Ihan turha oli millään rehulla yrittää aloitella, se syljettiin nanosekunnissa pihalle. Sit tarjottiin päärynää ja johan rupes lyyti kirjottamaan. Mutta nyt...
  7. K

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Tammikuussa 2010* (Tarkastakaa tietonne!!!)

    Terveisiä pitkästä aikaa täältä pohjoisesta! Mä ajattelin tällä kertaa jättää teidän jutut lukematta ja kirjotella meidän kuulumisia, aina jää jompi kumpi tekemättä :whistle: Me käytiin perjantaina 3kk neuvolassa ja voi juma kuinka kiukkuseksi meidän aina aurinkoinen neiti niistä...
  8. K

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä vauvautuneet Marras-Joulukuussa `09* (Nimenhuuto!!!)

    Hop! Mukana ollaan, vaikka aika kyllä kuluu aika tehokkaasti kahden kanssa. Ja väsyttää vietävästi, vaikka ei tyttö ole edes mikään hirvittävä itkijä. Vaatii vaan olla öisin mun ihossa kiinni ja itse en osaa oikein rennosti nukkua. Perhepetillä siis mennään, vaikka joka yö sitä tyttöä yritetään...
  9. K

    farmvilleen kaipaan NAAPUREITA

    mulle saa laittaa yy:tä :)
  10. K

    Naapureita farmvilleen!

    :attn:
  11. K

    Naapureita farmvilleen!

    Tähän tänään kaikki naapureita kaipaavat! Mulle saa laittaa yy:tä :)
  12. K

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Lokakuussa* *72 nyyttinsä saanutta ja 23 vielä kasvattaa masuaan!* (Vauvautuneet laittakaa tietonne yv:nä!!!)

    Onnittelut täältä vauvautuneille :flower: Ja tseppiä vielä nyyttiä odottaville :hug: Täällä on netissä käynnit jääneet aika vähälle, vaikka vauva onkin aika helppo tapaus. Kotona ollaan oltu jo 1,5vk ja ihan kivasti on lähtenyt vauva-arki sujumaan. Vaipan vaihtoa ja imettämistä...
  13. K

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Lokakuussa* *72 nyyttinsä saanutta ja 23 vielä kasvattaa masuaan!* (Vauvautuneet laittakaa tietonne yv:nä!!!)

    ,,Meille syntyi 5.10 maailman ihanin tyttö rytinällä, 3700g 52cm ja pipa 35.5cm. Enemmän sitten kun kotiudutaan :)
  14. K

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Lokakuussa* *72 nyyttinsä saanutta ja 23 vielä kasvattaa masuaan!* (Vauvautuneet laittakaa tietonne yv:nä!!!)

    Onnea vauvautuneille :flower: Toivottavasti marsupilamin vauva päättäisi nyt just syntyä, että mies pääsisi mukaan :) Meillä beiben pitää odotella vielä 12h, että olisi mummo sitten paikalla hoitamassa esikko ja mies pääsee mukaan. Tänään 39+0 *poks* Ja huomenna sitten se...
  15. K

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Lokakuussa* *72 nyyttinsä saanutta ja 23 vielä kasvattaa masuaan!* (Vauvautuneet laittakaa tietonne yv:nä!!!)

    Taas alko illaksi suppailemaan ja limatulppaa valuu... Saas nähdä. Toivottavasti helpottaa maanantaista käynnistystä. Alley: Miehelle vaan laskupinoa käteen, toivottavasti ei mene niin että telkut sun muut maksaa mies ja sä "oikeet" laskut Mullakin liikkeet on vähentyneet, on ajat jollon...
  16. K

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Lokakuussa* *72 nyyttinsä saanutta ja 23 vielä kasvattaa masuaan!* (Vauvautuneet laittakaa tietonne yv:nä!!!)

    Unihiekka kyseli kohdunkaulanpuudutteesta. Mulla oli ekassa synnytyksessä, laittaminen ei oikeastaan sattunut ja sai mut ihan kokonaan kivuttomaksi. Todella tyytyväinen olin siihen, mutta tosiaan se on laittajasta kuulemma kiinni. Mulle kätilö sanoi, että kannattaa kokeilla kun on vuorossa...
  17. K

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Lokakuussa* *72 nyyttinsä saanutta ja 23 vielä kasvattaa masuaan!* (Vauvautuneet laittakaa tietonne yv:nä!!!)

    alley: mulla näkyy kaikki pyynnöt fb:n etusivulla oikeassa yläkulmassa. mut jos ei sulla näy siellä niin laita mulle vaikka sä naapuripyyntö
  18. K

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Lokakuussa* *72 nyyttinsä saanutta ja 23 vielä kasvattaa masuaan!* (Vauvautuneet laittakaa tietonne yv:nä!!!)

    Onnea Hilda, Pikki ja MB :flower: Omanapaista sepostusta: Äitipoli oli tänään. Lääkäri ihmetteli viimekertaista painoarviota "hieman" ja nyt uudeksi arvioksi saatiin 3.9kg. Että ei olla mitään pikkuneiteetä synnyttämässä. Ja ronskimman sisätutkimuksen teki ja sen seurauksena onkin sitten...
  19. K

    Opettakaa lapset pesemään hampaansa!!!

    Oulussa eka käynti on 3-vuotiaana, sitä ennen terkka katsoo suun nla-käynneillä
  20. K

    *Lokakuun Mahapyöriäiset Syyskuu 2009* *Yhdeksän vauvaa on jo syntynyt!*

    Onnea paapelo neitosesta :heart: :flower:

Yhteistyössä