Hakutulokset

  1. N

    Mksi Venakko saa syytää täällä mitä tahansa soopaa ja kaikki hyväksytään?

    Mut mikä se shoppailuketju oli, mikä siirrettiin/poistettiin ilmeisestikin tänään? Meniks se taas ihan överiks?
  2. N

    Mä en saa mitään aikaiseks, mitä haluan saada

    Hei, mihin se shoppailuketju on poistettu? Tai miksi?
  3. N

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 33

    Pääsiskös mukaan? Pituus 168cm ja paino 82kg. Tavoitteena n.10kg painosta pois jouluun mennessä. Hyviä vinkkejä otettais vastaan, en ole ennen laihduttanut.
  4. N

    Tankkaatko autoosi uutta E10-bensaa?

    Olen ainakin kerran tankannut, pitäisi sopia meidän automalliin. (luotan mieheen tässä kohtaa)
  5. N

    Nonni! Assuukos kukkaan teistä Älvsbytalossa? (kirjoitinko edes oikein?)

    Yks kaveri rakensi kastellista n. 120 neliötä pk-seudulle 250 000 euron budjetilla ja on ollut tyytyväinen. Tosin paljon teki itse ja kilpailutti urakoita ihan tosissaan. Tontti oli pieni, niinkuin pk-seudulla yleensä.
  6. N

    Nonni! Assuukos kukkaan teistä Älvsbytalossa? (kirjoitinko edes oikein?)

    Sanotaan näin että jälkikäteen ajateltuna projekti meni suht kivuttomasti, vaikkei se ehkä siltä silloin tuntunut. Meille tuli Jukka-talojen yhteistyöurakoitsija, mikä hoiti kaiken maatöistä ja perustuksista kattolistoihin. (ulkomaalaus jätettiin itselle ja autotalli rakennus rakennettiin itse)...
  7. N

    Nonni! Assuukos kukkaan teistä Älvsbytalossa? (kirjoitinko edes oikein?)

    Rakennutettiin itse talo + autotalli/katos/varastorakennus. Budjetti oli 230 000 euroa, mikä piti. Tontin osuus oli alle 10 000 euroa, etelä-suomessa ja tontin koko n. 1600m2. Jukka-talojen kautta otettiin avaimet käteen. Neliöitä talossa n. 140.
  8. N

    Kuuleekohan tuo lapsi ääniä vai mikähän vaivaa?

    Meilläkin oli tuollainen kausi, se meni ohi ihan itsekseen. Mä epäilen, että johtui siitä, että kaikki äänet kuulosti silleen erillaiselle. Jotakuinkin parin vuoden iässä... Eniten teki sitä autossa.
  9. N

    Onko kallis talo, jos maksaa 150 000e kaikkine töineen?

    Itse mitä oon laskeskellut niin halpa tuo on, jos tosissaan sisältää kaikki. Mutta varmasti on sitten myös kaikki ihan peruskamaa... Vähän jopa epäilyttää tuo edullisuus. Tontin vuokra kyllä kallis.
  10. N

    Tammivauvat 2010

    Tiukun äiti, täältä kaksplussastakin löytyy joku ketju tuosta vesirokosta vauvalla. Meillä esikko sairasti sen ja juniori oli tuolloin alle 3kk. Olin tosi huolissani ja tuli surfattua netissä etsimässä tietoa aiheesta. Meillä tosin juniori tuolloin välttyi vesirokolta, joten sellaista kokemusta...
  11. N

    Mies jäi just kiinni nololla tavalla :(

    Pakko oli tulla tämä vielä nostamaan, Neele aiotko kertoa mikä tilanne on?????
  12. N

    Tammivauvat 2010

    Kesä on tullut..mutta visiin sunnuntaina lakkaa taas.
  13. N

    Apua, ötökkä armeija

    Muurahaisilla on joko kulkureitti tai pesä siinä asunnossa (jos niitä on siis paljon). Onko kerros- rivi vai omakotitalo? Hämähäkit ymmärtäisin maalla tai jos esim. poltatte puita, niin polttopuiden mukana voi tulla.. Ja valitettavasti usein sokeritoukat viittaa kosteusvaurioon, ainakin jos...
  14. N

    Apua, ötökkä armeija

    Asutteko maalla vai kaupungissa?
  15. N

    Työnteko vanhempainvapaalla

    Sen tiedän, että su työllä ei ole vaikutusta tuohon äippärahaan. Mutta jos teet työtä ma-la, niin veroprosentti nousee 40 ja työssäolopäiviltä (käsittääkseni en ole varma) tippuu se raha minimipäivärahaan eli kai 22 euroa. Joten työnteko muina päivinä paitsi sunnuntaisin ei kannata...
  16. N

    Miten toimia asuntokaupoissa?

    Me on myös aina myyty vanha ensin pois...yleensä on siinä samalla kyllä katsottu uutta jo, mutta kauppakirjat on aina tehty vasta kun vanha on myyty. (kokemusta huimat 2 kertaa)..
  17. N

    onko normi käytäntö, että omakotitalon katto vaihdetaan n.10 vuoden välein?

    Toi kattotuolien kantavuus ja siihen tehdyt parannukset kannattaa myös ehdottomasti selvittää. Eri asia olisi jos tiilikatto olisi vaihdettu peltiin, siis näiden rakenteiden ja kattotuolien kannalta... Muuten en osaa ottaa tähän mitään kantaa... Kysymisen arvoinen asia.
  18. N

    jos on irtisanottu

    Tuskinpa tuota kukaan valvoo, itse sitä on etujaan valvottava. No tietysti luottamusmies voi myös olla asioista kiinnostunut ja pitää niiden irtisanottujen puolta. Mihin liittoon kuulut ap?
  19. N

    jos on irtisanottu

    Kysy liitosta neuvoa, jos niillä on työkkärissä kuitenkin ilmoitus. Tai ota suoraan yhteyttä siihen työnantajaan ja iske tosiasiat pöytään!!

Yhteistyössä