Hakutulokset

  1. E

    Synnytys ja peräruiske

    Kamala oli tuo kertomus että oli vaan letku työnnetty peräsuoleen, eikä kysytty synnyttäjältä mitään :O HUH ei kuulosta ammattitaitoiselta toiminnalta, kai asiasta sentään pitää kysyä.. Itse en kyseistä ruisketta aikoinaan synnytyksessä saanut, jota jälkeenpäin ihmettelin. Ponnistusvaiheess...
  2. E

    Ison vauvan synnytys alateitse, kokemuksia?

    Esikoinen oli syntyessään yli 4 kg ja oli pitkä kaiken lisäksi. Itse taas olen hyvinkin siro ja pienikokoinen. Synnytys oli muuten helppo ja nopea, paitsi ponnistusvaihe oli kylläkin vaikea minulle. Välilihaa ei leikattu. TULEVA SYNNYTYS MIETITYTTÄÄ ja kauhistuttaa... Nyt uudelleen raskaana...
  3. E

    ***Jo pidempään yrittäneiden kesäpino***

    Hei! Mahtuuko vielä mukaan tähän pinoon? Olen 26-vuotias ja kuumeillut toista lasta, onkohan tää 11 yrityskierto meneillään, en pysy laskuissa :/ Meillä on ollut nyt ensikäynti lapsettomuuspoliklinikalla ja lääkäri suunnitteli minulle aukiolotutkimuksen ja clomit, jonka jälkeen 3x...
  4. E

    Kevätsekundat 2010

    Jahas, menkat taas alkoi ja loppui. Luomuna mennään edelleen, saa nähdä miten sitten lähdetään etenemään kun varsinaiset hoidot alkaa. Toivottavasti saadaan tähän pinoon niitä kauan kaivattuja ja odotettuja plussia!
  5. E

    Kevätsekundat 2010

    Heippa, saanko liittyä pinoon? Meillä "luomu-lapsi" 08/05. Ensimmäinen käynti lapsettomuuspolilla olisi parin kuukauden päästä, julkisella puolella ollaan. Tarkoitus olis ilmeisesti aloittaa kolmella inssillä ja jos ne ei tuota tulosta, siirtyä IVF-jonoon. Meillä ongelmana miehellä...
  6. E

    KESÄ 2010 hoidot

    Hei! Minä voisin liittyä tähän ketjuun, ollaan lähdössä hoitoihin toivottavasti lähiaikoina, itseasiassa 2 pvä sitten saatiin kutsu julkiselle klinikalle, lapsettomuuspoliaika olis heinäkuun lopussa. Itse olen täällä lapsettomuuspuolella aika uusi jäsen, kun meille keväällä selvisi, että tuskin...
  7. E

    Tänne voi vuodattaa lapsettomuuden aiheuttamista tunteista

    Hei, meillä taas erilainen tarina. Meillä on yksi lapsi, mutta koen kuuluvani tänne puolelle, vaikkakin lapsettomuus on sekundaarista. Meillä tod. näk. sekundaarisen lapsettomuuden syy on ensisijaisesti miehen "huonot siittiöt", sellanen diagnoosisanahirviö ollaan saatu kun...
  8. E

    Inseminaatio

    Hei, osaisko kukaan vastata kysymykseeni.... kun siis olemme menossa julkiselle puolelle lapsettomuustutkimuksiin, ja inseminaatiot edessä... Niin mun terveyskeskuksen lääkäriajasta (hän laittoi lähetteen) on jo n. kuukausi, niin milloin sen kutsun pitäisi tulla meille sieltä lapsettomuuspolilta...
  9. E

    Inseminaatio

    Kiitos teille vastauksista ja kiva oli kuulla teidän kokemuksista! Jännä että ne siittiöt pesussa voi parantua noin paljon! Mulle tämä kaikki on ihan uutta, en olis ikinä uskonu tähän tilanteeseen joutuvani, mutta tää on tätä elämää. Elellään miehen kanssa kriisivaihetta. En tiedä paljon mitään...
  10. E

    Inseminaatio

    Hei, olen uusi tässä pinossa, enkä oikein tiedä mihin pinoon tässä siirtyis... Meille selvisi hedelmällisyys-tutkimuksissa, että miehen siittiöissä vikaa, hedelmällisyys alentunut merkittävästi, mm. normaalimuotoisia siittiöitä vain 4% ja nopeasti eteenpäin liikkuvia 4%... Kävin tänään...
  11. E

    **PikkuKakkosta toivovat VOL20**

    Moi. Mut voi siirtää pois tästä ketjusta taustalle tai vaikka kokonaan pois ketjusta. Lopullinen tuomio tuli: astenoteratozoospermia... liikkuvien siittiöiden osuus merkittävästi alentunut, samoin normaalimuotoisia siittiöitä oli vähän :( hedelmöityskyky merkittävästi alentunut. Isku vasten...
  12. E

    **PikkuKakkosta toivovat VOL20**

    KS09 voimia sulle! :hug: MT79 toivottavasti ne menkat ei kuitenkaan alkaisi! On: ovulaatio on ollut luultavasti alkuviikosta, varma oviksen ajankohdasta en kuitenkaan ole. Tänään paperiin tuli vähän verta :o Mietin heti että onko mulla a)hormonihäiriö b)ovis vai c) kiinnittyminen...
  13. E

    **PikkuKakkosta toivovat VOL20**

    MT79 , juu googlettamalla löytyy aina varmaa tietoa! ;) Itsekin monesti googlea käyttänyt kaikenlaiseen oireitten selittämiseen :whistle: Mutta ihan vakavasti ottaen, tosi lupaavalta sun tilantees kuulostaa! Peukut pystyssä ollaan täällä! KS09 sullakin erittäin jännittävät paikat...
  14. E

    **PikkuKakkosta toivovat VOL20**

    Tää on kyllä siitä hyvä palsta, että voi kysellä sellasia asioita, mistä ei muualta kehtaisi kysyä.. Kysynkin siis, että mitä luulette, onko sillä väliä onko yhdynnässä päivittäin vai joka toinen päivä ovulaatioaikaan? Mulla kriittiset päivät meneillään... Mietin vaan että onko niistä...
  15. E

    **PikkuKakkosta toivovat VOL20**

    Mä oon miettinyt sitäkin miehen kanssa, että jos olinkin viime kuussa raskaana... Kun niihin raskaustesteihin tuli haalea viiva ja testasin niillä 3x. Toisaalta ne oli niitä halpistestejä, mut kuitenkin.. olihan ne viivat haaleita mutta toisaalta selvästi erotettavissa, kun mieskin katsoi. Ja...
  16. E

    **PikkuKakkosta toivovat VOL20**

    KS09 toivottavasti saatte hyvät tulokset analyysistä! Mäkin kävin verikokeissa ja parin viikon päästä on lääkäriaika, jolloin selviää onko mussakin jotaan vikaa, ja miten jatkojen kannalta edetään... Terkkari oli sitä mieltä että ei oo pahaks vaikka munkin veriarvot tarkistettais...
  17. E

    **PikkuKakkosta toivovat VOL20**

    Voi että Peppioliina, ikävä kuulla noin surullisista uutisista :hug: Teargasille onnea! ON:Mulla on jotenkin ihan uskomattoman kamala olo. Ne miehen siemennesteanalyysin tulokset tiputti niin pohjalle, että... Mulla on sellanen olo, etten usko että meille vauvaa enää suodaan ollenkaan...
  18. E

    **PikkuKakkosta toivovat VOL20**

    Kiitos kaikille halauksista! Ne tuli todella tarpeeseen!
  19. E

    **PikkuKakkosta toivovat VOL20**

    MT79 mulla näkyi r-testissä hailut viivat su, ti ja ke. No mutta runsas vuoto alkoi kuitenki torstaina, joten se siitä. Itkut on itketty. Mulla ihan samanlaiset fiilikset - saadaanko tässä koskaan sitä toivottua vauvaa? Kaikenlisäksi mies kävi antamassa spermanäytteen, ja alustavasti meille...
  20. E

    Pregent stick r.testeistä??

    Heippa! Nostelen tätä vanhaa pinoa, kun itsellä aihe ajankohtainen! Onko lisää kokemuksia em. testistä, Prismasta ostettu halpistesti siis kyseessä. Viime sunnuntaina testiajan sisään tuli haalea haamu, samoin tiistaina samanlainen, samoin tänään torstaina... Haalean haaleat viivat tulivat...

Yhteistyössä