Hakutulokset

  1. H

    Turkki/Kusadasi

    Onkos jollakin kokemusta Blue Star Ephesia Beach hotellista Kusadasissa? Olemme lähdössä reissuun toukokuun lopussa ja kokemuksia kaivattaisiin :) Kuvissa hotelli näyttää ainakin hyvältä, mutta kuviin ja teksteihin voi laittaa mitä vaan...
  2. H

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    Moikka pitkästä aikaa. En kaikkea jaksanut/ehtinyt lukemaan... Meillä Jere aloitti 31.8 hoidon ja hyvin alkoi, ei ole jäänyt kertaakaan itkemään perään ja muutenkin on viihtynyt todella hyvin. Olen tästä kyllä enemmän kuin tyytyväinen. :) Yksi vuotis kuvaan ei mennä, koska Jerellä oli...
  3. H

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    Erillistä vaipparoskista meillä ei ole ollut ikinä, aina vaipat laitettu ihan vaan keittiön roskikseen. Täytyyhän tuo äkkiä mutta sitten vie vaan useammin roskiksen pois :) Kaipa sitä sitten täytyy maanantaina mennä lasten syysvaate ostoksille vaikka yritän välttää sitä viimeiseen asti. Kun...
  4. H

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    Huomenta, huh kun olen väsynyt, Jere valvottanut taas muutamana yönä. En tiedä mikä on, vinkuu vaan. Voi olla että nämä kaikki uudet asiat mitä oppii niin häiritsee häntä. Hui, mun pieni pikkusisko täytti keskiviikkona 18, en osaa kuvitella. Minä ite kännispäiten lupasin kesällä järjestää...
  5. H

    Onko kukaan täällä saanut apua diakonilta vuokrarästeihin?

    Sieltä diakonitoimistosta kannattaa käydä kyllä kysymässä, kaverilla ainakin autettiin sieltä kun oli häätö tulossa vaikka oli saanut sossusta rahaa vuokranmaksuun. Hän sitten oli tuhlannut kaikki ne rahat johonkin muuhun kuin vuokraan... Eli kannattaa käydä kysymässä, siinä ei menetä mitään. Ja...
  6. H

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    Ompas tämä muuttunut :) Tuohon tuttipullo asiaan vielä sen verran että olen kyllä yrittänyt laittaa ne aina piiloon tai korkkia päälle, mutta välillä pääsee unohtumaan ja sitten kun sen asian muistaa niin se on jo myöhäistä... Mutta toivottavasti tuo kattiainen tajuisi itse lopettaa hölmöydet...
  7. H

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    Murr mulla on ongelma. En tiedä mitä teen tolle kissalle! Heitän sen kohta ikkunasta ulos kun menee hermo. Eli: silloin vielä kun Jere söi tuttia niin toi katinryökäle söi kaikki tutit ja niitä ostettiin viikottain uusia, kun millään ei aina saanut niitä piiloon siltä. Noh, nyt kun tuttia ei...
  8. H

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    Heippa hei kaikille, täällä on ollut muutaman viikon tauko tässä lukemisessa ja kirjoittelussa. On muuten sitten ollut super paljon lukemista :D Meillä täällä kävellään tukea vasten hienosti ja kiipeillään joka paikkaan ja kaikki tavarat kaapeista ja laatikoista saa kyytiä :D Haalareista...
  9. H

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Heinäkuussa 2010******

    Iltaa, tai oikeastaan yötä :) Meillä yöt ovat todella levottomia, mutta luulen että johtuu siitä kun Jere on alkanut nousta pystyyn nyt kokoajan niin kelailee yöllä oppimiaan asioita. Meillä hoetaan täh täh koko ajan vain :D Ja välillä kuulostaa tavut siltä kun sanoisi äitä mutta eihän se nyt...
  10. H

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Heinäkuussa 2010******

    Heipä hei, Me hylättiin se paritalo haave kun vuokranantajalla on jotain ongelmia siinä että sitä asuntoa pitäisi esitellä. Asunto vapautuu 1.8 ja sitä ei pääse vielä katsomaan kun nykyisillä vuokralaisilla on muutto niin pahasti kesken. Noh, antaa olla sitten. Kyllä niitä uusia tulee, ja...
  11. H

    Recaro young sport istuin

    Meillä oli esikoisella käytössä ja nyt siirtyi nuorimmalle. Tyytyväinen olen ollut, eikä ole mitään huonoa sanottavaa istuimesta. :)
  12. H

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Heinäkuussa 2010******

    Huh huh, olipa taas päivä. Töissä oli pari ylibuukkausta hotellihuoneille ja sitä piti sitten selvitellä koko aamu :( On kyllä inhottavaa tollanen meille ja asiakkaille. Mutta kun meidän varauskirja on kyllä niin sottainen että apteekkari pitäisi olla että siitä selvän saisi... Ja tietenkin...
  13. H

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Heinäkuussa 2010******

    Huh hellettä... Kamalaa olla näillä ilmoilla töissä vaikka ulkona "saakin" olla, mutta eilenkin Naantalin rannassa ei tuullut yhtään, ilma vain seisoi paikoillaan niin oli kyllä tuskaa olla.. Vaikka ei saisi valittaa kun lämmintä on :) Multa sitten leikattiin vasen alaviisuri tänään, on...
  14. H

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Heinäkuussa 2010******

    Meillä oli tuo konttauskypärä esikoisella aikoinaan, mutta ei hän sitä suostunut pitämään vaan suuttui silmittömästi nähdessään jo sen :D Ei sitten olla tuolle toisellekaan sitä hommattu, vaikka lapset ovat erilaisia mutta harva tykkää siitä härvelistä päässä... Istuimia ollaan mietitty ja...
  15. H

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Heinäkuussa 2010******

    Kiitoksia täältäkin Talvicille pinkasta. Listan päivitystietoja lähetetty yksärinä :) 8kk neuvolassa kaikki oli ihan niinkuin pitikin ja poitsu kasvaa tasaisesti.. Pelästyin oikein kunnolla kun kävin vessassa ja kun tulin pois sieltä niin Jere seisoi imuriin nojaten. Pysyisi nyt vielä vaan...
  16. H

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Kesäkuussa 2010****** (Listan päivitykset yv:nä! Nimenhuuto!)

    Paapelolla on hienot opintosuunnitelmat, itselläni olisi samanlaiset mutta en hakenut minkään kouluihin keväällä kun ei me pärjättäisi taloudellisesti mitenkään kun mies on työttömänä (itsestään riippumattomista syistä, mutta kuitenkin) ja meillä on tonnin vuokra... :( Harmittaa todella paljon...
  17. H

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Kesäkuussa 2010****** (Listan päivitykset yv:nä! Nimenhuuto!)

    Heipä hei kaikille, Tänään oli "eka" oikea työpäivä sellaisessa kahvilassa. Olen siellä nyt kesän, teen satunnaisia vuoroja siellä. On muuten vaikeaa kun siellä on A-oikeudet ja en ole ikinä alkoholia myynyt ja enkä oikeen tunne eri konjakkeja viskejä sunmuita juomia. Kaljan ja siiderin...
  18. H

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Kesäkuussa 2010****** (Listan päivitykset yv:nä! Nimenhuuto!)

    oioi, tämä päivä mennyt ihan pipariksi. Kaverilla oli eilen tuparit ja lähdin kotoota 2 aikaa päivällä ja takaisin kotiin saavuin 5 aikaa aamulla. Meni vähän pitkäksi... Juu tulen lukemaan kirjoituksia huomenna, nyt nukkuu :)
  19. H

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Kesäkuussa 2010****** (Listan päivitykset yv:nä! Nimenhuuto!)

    Huomenta Jere konttailee pieniä matkoja. Siitä on vasta pari päivää kun alkoi ryömimään, konttausasentoon on jo hetken aikaa noussut mutta ei ole osannut siinä liikkua. Toivottavasti alkais kohta konttaamaan, muuten täytyy liimata rätti Jeren massuun ja antaa hänen sillä tavalla pestä lattiat...
  20. H

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Kesäkuussa 2010****** (Listan päivitykset yv:nä! Nimenhuuto!)

    Talvicci: Onnea uudesta asunnosta, niin se odotus palkitaan :) Meillä Jere on aina nukkunut omassa sängyssään omassa huoneessaan niin kovasti en osaa auttaa tuossa asiassa... Meillä mennyt hyvin kun hän ei osaa kaivatakaan meidän makkariin :D Isompi poika nukkui meidän makkarissa noin 2...

Yhteistyössä