Hakutulokset

  1. M

    Kotitreenihaaste! Kaipaako kroppasi kiinteytystä?

    Mä tulin nyt kanssa tälle puolelle. Pojan (3 v) kanssa täällä hypittiin illalla taas treenit. Sillä oli leegopalikat painoina ja välillä kävi korjailemassa mun asentoja :)
  2. M

    Kotitreenihaaste. Alkaa viikolla 10!!

    Mulla jää tänään treeni väliin. Sain just vasta lapset nukkumaan ja ihan törkeästi hommaa tässä, jotka on pakko hoitaa. Mutta en meinaa luovuttaa, huomenna entistä innokkaammin sitten.
  3. M

    Kotitreenihaaste. Alkaa viikolla 10!!

    Toka treeni tehty ja vähän paremmalla sykkeellä kuin eilen. Ei tullut paljonkaan lihakset kipeiksi eilisestä, mutta muuten tosi hyvä fiilis koko päivän. Ihan kuin olis veri kiertänyt paremmin hartioissa ja varmaan päänupissakin. Tuo treeni ei ole ainakaan näin alussa liian rankkaa ollut...
  4. M

    Kotitreenihaaste. Alkaa viikolla 10!!

    Hei, mä tulisin kanssa mukaan! Tein just vähän aikaa sitten ekan treenin. Käsipainojen nostelut oli mulle vaikeimmat ja niitä en jaksanut ihan loppuun kaikkia. Enkä tiedä teinkö kaikki liikkeet ihan oikein, kun pidin äänen pois (katsottiin samalla tv:tä) ja koitin vaan matkia liikkeitä tuossa...
  5. M

    miten pahasti jumissa olevat niskat voi aiheuttaa?

    Mulle tulee joskus nuha, jos on oikein jumissa.
  6. M

    maitoallergisen imetyksestä

    kkkkkkkkkkkkk
  7. M

    maitoallergia ja viivästyneet suolistoperäiset oireet

    kkkkkkkkkkkkk
  8. M

    7kk vauvan syömisestä

    Meillä 7 kk vauvan kiinteiden ruokien syöminen takkuaa edelleen (noin 3 kk jo harjoiteltu). Rinta sen sijaan maistuu vähän liiankin tiuhaan yöt ja päivät. Olen koettanut imettää lapsentahtisesti, mutta samlla yrittänyt löytää oikeaa aikaa kiinteiden ruokien tarjoamiselle (ennen / jälkeen...
  9. M

    Kiinteät ruoat ei maistu

    Miten nopeasti teillä on alkanut kiinteät ruoat maistumaan? Meillä on nyt jo toista viikkoa tuputettu ensin perunaa ja sitten bataattia, mutta vieläkään ei syöminen onnistu. Laittaa suun kiinni tiukasti tai työntää ruoan pois kielellä suusta. Jos jatkan kokeilua niin alkaa kääntää vaan päätä...
  10. M

    4 kk vauvan unirytmeistä

    Kauanko teillä nukutaan päiväunia ja entä yöunia? Meillä 4 kk vauva nukahtaa yöunille klo 21 - 22 ja herää klo 8 aamulla. Päiväunet on tähän asti menneet noin puolen tunnin pätkissä niin että nukkuu yhteensä 4-5 päikkärit. Eli aika vähän tulee päiväunta yhteensä. Nyt aloitin päiväunien...
  11. M

    Kannattaako imetysdieetti?

    kkkkkkkkkkkkkkk

Yhteistyössä